Czym jest portal pomocy technicznej?
Helpdesk lub wsparcie techniczne to system informacyjno-komunikacyjny, który koncentruje się przede wszystkim na technologii informacyjnej (komputer, oprogramowanie itp.). Priorytet służy jako kanał wsparcia i komunikacji między klientami a dostawcami usług.
Wdrażanie systemów helpdesk różni się w zależności od wymagań firmy. Najczęściej używane formularze to call center, czat online, wsparcie e-mail.
Frequently Asked Questions
Czym jest portal pomocy technicznej?
Portal help desk to portal, w którym klienci mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dotyczące produktów i usług również wtedy, gdy obsługa klienta jest offline. Dzięki temu mogą znaleźć odpowiedzi na palące pytania bez pomocy agentów.
Czy LiveAgent zapewnia portal pomocy technicznej?
LiveAgent oferuje portal pomocy technicznej. Dzięki niemu usługa obsługi klienta może być świadczona nawet wtedy, gdy agenci są offline. Możesz dostosować portal do potrzeb Twojej firmy i potrzeb klientów.
Czy LiveAgent oferuje darmowy portal helpdesk?
Tak, LiveAgent oferuje możliwość stworzenia portalu pomocy technicznej. Jest wbudowany w system LiveAgent i łatwy w użyciu. Po prostu kliknij „Baza wiedzy” i zacznij tworzyć. Możesz tworzyć kategorie, artykuły lub fora. Masz również możliwość dodania widżetu wyszukiwania i przycisku opinii.
Uwaga eksperta
Portal pomocy technicznej to narzędzie służące klientom do znalezienia odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług.

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.