Czym jest portal pomocy technicznej?
Helpdesk lub wsparcie techniczne to system informacyjno-komunikacyjny, który koncentruje się przede wszystkim na technologii informacyjnej (komputer, oprogramowanie itp.). Priorytet służy jako kanał wsparcia i komunikacji między klientami a dostawcami usług.
Wdrażanie systemów helpdesk różni się w zależności od wymagań firmy. Najczęściej używane formularze to call center, czat online, wsparcie e-mail.
Frequently asked questions
Czym jest portal pomocy technicznej?
Portal help desk to portal, w którym klienci mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dotyczące produktów i usług również wtedy, gdy obsługa klienta jest offline. Dzięki temu mogą znaleźć odpowiedzi na palące pytania bez pomocy agentów.
Czy LiveAgent zapewnia portal pomocy technicznej?
Czy LiveAgent oferuje darmowy portal helpdesk?
Tak, LiveAgent oferuje możliwość stworzenia portalu pomocy technicznej. Jest wbudowany w system LiveAgent i łatwy w użyciu. Po prostu kliknij „Baza wiedzy” i zacznij tworzyć. Możesz tworzyć kategorie, artykuły lub fora. Masz również możliwość dodania widżetu wyszukiwania i przycisku opinii.
Expert note
Portal pomocy technicznej to narzędzie służące klientom do znalezienia odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług.

LiveAgent to platforma oferująca wsparcie i obsługę techniczną klientów poprzez chat online i zgłoszenia serwisowe. Firma oferuje również obsługę klienta online, integracje z innymi aplikacjami, a także wsparcie dla przemysłu i biznesu. LiveAgent zapewnia również centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz status systemu. Możliwe jest uzyskanie demo oraz subskrypcja newslettera w celu uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach.
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesów, umożliwiające odpowiednią obsługę klientów za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak czaty, call center, media społecznościowe oraz strony internetowe. Firma zapewnia bezpieczeństwo i prywatność użytkowników oraz oferuje program lojalnościowy. Cennik jest dopasowany do potrzeb biznesowych, a wsparcie techniczne jest na wysokim poziomie. LiveAgent zdobył wiele nagród i certyfikatów, a stronie dostępny jest słownik, webinary i testy pisania.
Firma Quality Unit oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu. Wspiera klientów poprzez centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma partnerów VoIP i program lojalnościowy. Na stronie dostępne są blog, słowniczek, akademia, szablony i webinary. LiveAgent to narzędzie, które pomaga w obsłudze klienta. Więcej informacji można uzyskać poprzez subskrypcję newslettera i kontakt ze sprzedawcami. Firma dba o politykę prywatności i stosuje pliki cookie.