Web helpdesk

Co to jest web helpdesk?

Web help desk, w skrócie WHD, to technologia, która zapewnia pomoc techniczną – zarządzanie zgłoszeniami. Pozwala użytkownikom na łatwiejsze zarządzanie obsługą klienta dzięki systemowi zgłoszeń. Cała komunikacja jest przechowywana w zarządzanych zgłoszeniach. Oferuje również zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem, zarządzanie wiedzą, automatyczne przeglądy opinii dla użytkowników i wiele więcej. Cała konfiguracja jest dostępna dla użytkowników bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. Użytkownicy potrzebują tylko przeglądarki internetowej, aby uruchomić punkt pomocy internetowej.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.