Co to jest web helpdesk?
Web help desk, w skrócie WHD, to technologia, która zapewnia pomoc techniczną – zarządzanie zgłoszeniami. Pozwala użytkownikom na łatwiejsze zarządzanie obsługą klienta dzięki systemowi zgłoszeń. Cała komunikacja jest przechowywana w zarządzanych zgłoszeniach. Oferuje również zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem, zarządzanie wiedzą, automatyczne przeglądy opinii dla użytkowników i wiele więcej. Cała konfiguracja jest dostępna dla użytkowników bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. Użytkownicy potrzebują tylko przeglądarki internetowej, aby uruchomić punkt pomocy internetowej.
Uwaga eksperta
<p>Web helpdesk to technologia umożliwiająca zarządzanie obsługą klienta poprzez zgłoszenia. Idealne narzędzie dla firm obsługujących różne kanały kontaktu z klientami.</p>

Najlepsze praktyki pomocy technicznej
Stwórz obszerną bazę wiedzy, zapewnij samoobsługę klienta, śledź wskaźniki pomocy technicznej i szkol swoich agentów, aby zwiększyć efektywność działu pomocy technicznej i zadowolenie klientów.@@--[[198]]
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent oferuje demo, gdzie użytkownicy mogą ucząc się osiągać cele biznesowe, takie jak zwiększenie satysfakcji klientów lub generowanie większej sprzedaży. Platforma oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia i program partnerski. Użytkownicy mogą uzyskać informacje o cenach, usługach, integracjach i funkcjach. LiveAgent posiada także funkcje zarządzania zgłoszeniami i łączenia ich z preferencjami użytkownika.
Funkcje oprogramowania help desk
Solidne oprogramowanie help desk ma funkcje raportowania, które dają wgląd w wydajność zespołu wsparcia i zadowolenie klientów. Automatyzacja help desku zapewnia wydajne przekierowywanie zgłoszeń i poprawia produktywność.