Co to jest pomoc techniczna?
Wsparcie techniczne to pomoc i serwis dla osób, które mają problem techniczny i problem z produktami elektronicznymi, komputerami, telefonami komórkowymi lub oprogramowaniem. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu lub oprogramowania pomocniczego, takiego jak LiveAgent. Zespół wsparcia technicznego musi być wykwalifikowany i posiadać dużą wiedzę, aby odpowiadać na konkretne pytania i zapytania.
Firmy zazwyczaj zapewniają bezpłatne wsparcie techniczne swoim klientom. Dobre i wartościowe wsparcie techniczne może być dużym atutem dla firmy.
Frequently Asked Questions
Co to jest wsparcie techniczne?
Wsparcie techniczne odnosi się do usług, które podmioty świadczą na rzecz użytkowników określonych produktów lub usług technologicznych. Większość firm oferuje wsparcie techniczne dla sprzedawanych przez siebie usług lub produktów.
Czy każda firma potrzebuje wsparcia technicznego?
Jeśli jesteś firmą oferującą produkty lub usługi technologiczne, powinieneś zaoferować wsparcie techniczne. Ma to wpływ na zadowolenie klientów, a także wizerunek marki.
Czy możesz zaoferować wsparcie techniczne za pośrednictwem LiveAgent?
Możesz zaoferować wsparcie techniczne za pośrednictwem LiveAgent. To oprogramowanie doskonale nadaje się do pomocy technicznej.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.