Co to jest wsparcie na żywo?
Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Powstaje po to, by dostarczać informacji, wsparcia i pomocy. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy za pośrednictwem czatu na żywo.
Klienci mogą kliknąć przycisk czatu na żywo umieszczony na stronie internetowej firmy i rozpocząć komunikację. Wsparcie na żywo zawsze wymaga specjalnego oprogramowania lub aplikacji. Oprócz okien czatu na żywo, aplikacje te oferują również niewidoczną analizę ruchu, bezpieczną kontrolę administracyjną i wiele więcej.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja wsparcia na żywo?
Pomoc na żywo to technologia, która umożliwia firmom interakcję z użytkownikami, którzy odwiedzają zasoby multimedialne organizacji. Najczęściej jest to czat na żywo dostępny na stronie internetowej firmy. W większości przypadków bardzo korzystne jest, aby czat pojawiał się na większości stron witryny.
Czy Twoja firma potrzebuje wsparcia na żywo?
Jeśli chcesz, aby Twoja firma liczyła się na rynku, a także odnotowywała wzrosty zysków, potrzebne jest wsparcie na żywo. Dzisiejsi konsumenci domagają się niemal natychmiastowego wsparcia od firm. Wsparcie na żywo ma ogromne znaczenie w zwiększaniu konwersji. Pozwala zmniejszyć liczbę odwołań i porzuconych koszyków.
Czy LiveAgent umożliwia obsługę na żywo?
LiveAgent umożliwia wsparcie na żywo. Przede wszystkim jest to możliwe poprzez czat na żywo, który umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym. Pozwala na odpowiednią konfigurację i możliwość dostosowania czatu do widoku. Ponadto klient może przesyłać pliki, dzięki czemu może lepiej zwizualizować swój problem.