Wsparcie na żywo

Co to jest wsparcie na żywo?

Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Powstaje po to, by dostarczać informacji, wsparcia i pomocy. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy za pośrednictwem czatu na żywo.

Klienci mogą kliknąć przycisk czatu na żywo umieszczony na stronie internetowej firmy i rozpocząć komunikację. Wsparcie na żywo zawsze wymaga specjalnego oprogramowania lub aplikacji. Oprócz okien czatu na żywo, aplikacje te oferują również niewidoczną analizę ruchu, bezpieczną kontrolę administracyjną i wiele więcej.

Frequently asked questions

Jaka jest definicja wsparcia na żywo?

Pomoc na żywo to technologia, która umożliwia firmom interakcję z użytkownikami, którzy odwiedzają zasoby multimedialne organizacji. Najczęściej jest to czat na żywo dostępny na stronie internetowej firmy. W większości przypadków bardzo korzystne jest, aby czat pojawiał się na większości stron witryny.

 

Czy Twoja firma potrzebuje wsparcia na żywo?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma liczyła się na rynku, a także odnotowywała wzrosty zysków, potrzebne jest wsparcie na żywo. Dzisiejsi konsumenci domagają się niemal natychmiastowego wsparcia od firm. Wsparcie na żywo ma ogromne znaczenie w zwiększaniu konwersji. Pozwala zmniejszyć liczbę odwołań i porzuconych koszyków.

 

Czy LiveAgent umożliwia obsługę na żywo?

LiveAgent umożliwia wsparcie na żywo. Przede wszystkim jest to możliwe poprzez czat na żywo, który umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym. Pozwala na odpowiednią konfigurację i możliwość dostosowania czatu do widoku. Ponadto klient może przesyłać pliki, dzięki czemu może lepiej zwizualizować swój problem.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.