Wsparcie na żywo

Co to jest wsparcie na żywo?

Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Powstaje po to, by dostarczać informacji, wsparcia i pomocy. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy za pośrednictwem czatu na żywo.

Klienci mogą kliknąć przycisk czatu na żywo umieszczony na stronie internetowej firmy i rozpocząć komunikację. Wsparcie na żywo zawsze wymaga specjalnego oprogramowania lub aplikacji. Oprócz okien czatu na żywo, aplikacje te oferują również niewidoczną analizę ruchu, bezpieczną kontrolę administracyjną i wiele więcej.

Frequently asked questions

Jaka jest definicja wsparcia na żywo?

Pomoc na żywo to technologia, która umożliwia firmom interakcję z użytkownikami, którzy odwiedzają zasoby multimedialne organizacji. Najczęściej jest to czat na żywo dostępny na stronie internetowej firmy. W większości przypadków bardzo korzystne jest, aby czat pojawiał się na większości stron witryny.

 

Czy Twoja firma potrzebuje wsparcia na żywo?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma liczyła się na rynku, a także odnotowywała wzrosty zysków, potrzebne jest wsparcie na żywo. Dzisiejsi konsumenci domagają się niemal natychmiastowego wsparcia od firm. Wsparcie na żywo ma ogromne znaczenie w zwiększaniu konwersji. Pozwala zmniejszyć liczbę odwołań i porzuconych koszyków.

 

Czy LiveAgent umożliwia obsługę na żywo?

LiveAgent umożliwia wsparcie na żywo. Przede wszystkim jest to możliwe poprzez czat na żywo, który umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym. Pozwala na odpowiednią konfigurację i możliwość dostosowania czatu do widoku. Ponadto klient może przesyłać pliki, dzięki czemu może lepiej zwizualizować swój problem.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.