Szukasz alternatywy dla OTRS?

Jeśli szukasz alternatywy dla OTRS, wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z inteligentnym zarządzaniem usługami oraz wiele funkcji umożliwiających współpracę, odpowiednich do zarządzania usługami przedsiębiorstwa i obsługi klientów.

Wykonuj najlepszą pracę w godzinach pracy i zapewnij doskonałą obsługę zarówno klientom, jak i zespołom serwisowym dzięki elastycznemu rozwiązaniu. Zarządzanie zgłoszeniami , śledzenie czasu , historia zgłoszeń , czat w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych i wiele więcej istotnych narzędzi biznesowych mogą być Twoje za uczciwą cenę .

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie możliwości zarządzania zadaniami i inne kluczowe funkcje ma LiveAgent. Lub wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pojedyncza platforma do intuicyjnego zarządzania zadaniami i obsługi klienta

LiveAgent dokłada wszelkich starań, aby spełnić wymagania biznesowe, oferując bogactwo funkcji. Obejmuje to zarządzanie pracownikami , czas & frekwencję i inne zadania kierownicze przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszych narzędzi do obsługi klienta.

Wykonuj pracę z jednej skrzynki odbiorczej

Zarządzanie zgłoszeniami to kluczowe narzędzie przepływu pracy, które obsługuje wszystkie przychodzące e-maile , czat na żywo , media społecznościowe i komunikacja call center do jednej skrzynki odbiorczej . Możesz również utworzyć portal klienta, aby gromadzić wiedzę firmową w artykułach bazy wiedzy z jednej platformy.

Ticket fields
Time report

Łatwiejszy przepływ pracy, który oszczędza Twój czas

Oszczędzaj czas swojego zespołu i twórz silne procesy firmowe dzięki intuicyjnemu workflow. Oprócz systemu zgłoszeń, LiveAgent oferuje wiele cyfrowych opcji wspierających przepływ pracy, takich jak tagi , filtrowanie , grywalizacja & plakietki , monitorowanie sieci , i inne funkcje zapewniające sukces w biznesie.

Rozwiązanie do obsługi klienta z zarządzaniem zgłoszeniami omnichannel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Utwórz osobiste połączenie za pośrednictwem czatu w czasie rzeczywistym

Wiele alternatyw świetnie sobie radzi z oprogramowaniem do obsługi klienta, jednak nie wszystkie z nich zapewniają widżet czatu w czasie rzeczywistym. LiveAgent ma najszybszy dostępny czat z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy .

Real time chat
Mockup-Live chat connections

Przygotuj się na zadowolonych klientów

Oceny satysfakcji klienta i zarządzanie obsługą klienta można łatwo poprawić, umieszczając prosty przycisk czatu w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie . Klienci przeglądający Twoją witrynę mogą po prostu kliknąć i rozmawiać z Twoimi agentami w dowolnym momencie.

Zadbaj o przyjemną pracę dzięki odpowiednim funkcjom

W połączeniu z funkcjami takimi jak time-tracking, widok pisania na klawiaturze w czasie rzeczywistym , grywalizacja i inne funkcje wkładu pracowników LiveAgent zapewnia , że możesz zrobić wszystko za pomocą jednego oprogramowania do zarządzania obsługą klienta.

Mockup-Agents ranking

Czat na żywo zapewniający doskonałą obsługę klientów

Gifs in ticket

Funkcje i integracje zapewniające wydajną obsługę klienta

Skorzystaj z krytycznych narzędzi biznesowych i rób więcej w godzinach pracy . Każde narzędzie LiveAgent jest wspierane przez efektywne funkcje współpracy, które działają na różnych platformach i sprawiają, że dobrze prosperujące firmy zwiększają poziom zadowolenia użytkowników.

Świetne zarządzanie przepływem pracy

Raportowanie usług, planowanie pracowników, monitorowanie sieci i inne zadania związane z zarządzaniem można łatwo obsługiwać z przyjaznego dla użytkownika interfejsu poprzez intuicyjne przepływy pracy . Te cyfrowe przepływy pracy mogą obsługiwać wszelkie żądania klientów i zarządzać wbudowanym portalem samoobsługowym.

Mockup-Agents
Mockup-Website monitoring-chat overview

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc w każdej chwili

Ponadto dbamy o zadowolenie zadowolonych użytkowników. Dlatego możesz kontaktować się z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli nie możesz sobie z nimi poradzić. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość, kiedy będziesz tego potrzebować.

Zadowoleni użytkownicy obsługują żądania klientów dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy, aby wypróbować to za darmo?

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub przejrzyj nasze plany cenowe , aby sprawdzić, który z nich najlepiej sprawdza się w Twoich procesach biznesowych. Zachęcamy do sprawdzenia dodatkowych zasobów i użyteczności LiveAgent jako inteligentnego oprogramowania do zarządzania usługami.

Czy spełniliśmy wymagania Twojej firmy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij korzystać z LiveAgent już dziś.

Mockup-Chat invitation gallery

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa OTRS
Świetna klientka rozpoczyna się od nowego oprogramowania portalu klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny LiveAgent. Buduj relacje i zwiększ sprzedaż oraz lojalność klientów.

Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Poznaj LiveAgent, najlepsze oprogramowanie portalu klienta na 2022 rok! Zredukuj koszty i zwiększ produktywność dzięki samoobsługowemu wsparciu, które oferuje dostęp do bazy wiedzy, forów i historii zgłoszeń. Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez karty kredytowej i przekonaj się, jak prosta i skuteczna może być obsługa klienta.

Własna czy zlecona obsługa klienta? Przeczytaj i poznaj plusy i minusy obu rodzajów obsługi klienta w artykule Akademii LiveAgent.

Własna a zlecona na zewnątrz obsługa klienta

Własna czy zlecona obsługa klienta? Przeczytaj i poznaj plusy i minusy obu rodzajów obsługi klienta w artykule Akademii LiveAgent.

Poszukujesz właściwej alternatywy do osTicket? Porównaj LiveAgent z osTicket i zamów lepsze oprogramowanie do obsługi klienta już dzisiaj.

Poszukujesz alternatywy do osTicket?

Szukasz alternatywy dla osTicket? LiveAgent oferuje zaawansowane narzędzia do obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję i wydajność. Wypróbuj LiveAgent przez 14 dni za darmo, bez karty kredytowej. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki integracjom z e-mailem, czatem na żywo i mediami społecznościowymi. Dołącz do firm takich jak Huawei i BMW, które już nam zaufały!

Migracja z OTRS? Przenieś się do LiveAgent z pomocą naszej wtyczki lub skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tym za Ciebie

Rozważasz migrację z OTRS?

Przenieś dane z OTRS do LiveAgent szybko i łatwo! Oferujemy darmową pomoc, migrację i 14-dniowy okres próbny. Sprawdź teraz!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x