Poszukujesz alternatywy do osTicket?

LiveAgent jest niezastąpionym rozwiązaniem dla obsługi klienta w Twojej firmie. Zastanów się nad przeniesieniem z osTicket do innego oprogramowania helpdesk.

LiveAgent jest wypchany narzędziami, funkcjami i integracjami by usprawnić przebieg Twojej pracy, uszczęśliwić Twoich klientów i zwiększyć zwrot z inwestycji. Wypróbuj go już teraz, pierwsze 14 dni zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

Dlaczego LiveAgent jest lepszą alternatywą

Poniżej znajdziesz 4 główne korzyści z użytkowania LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

Większe zadowolenie

Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza większą wydajność pracy, bardziej zadowolonych klientów i wyższą stopę konwersji.

Service desk

Zwiększona wydajność

Narzędzia, funkcje i integracje LiveAgent pomogą Twoim agentom wykonywać lepiej swoja pracę.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent oferuje bogaty pakiet w rozsądnej cenie co czyni z niego świetnym programem do obsługi klienta.

Reports

Lepsza stopa konwersji

Zapewnij obsługę klienta na najwyższym poziomie i spraw by odwiedzający Twoją stronę stali się Twoimi klientami.

increase availability

Alternatywa do osTicket która Cię nie zawiedzie

Jesteśmy pewni, że ludzie stojący za osTicket robią co mogą by zaspokoić swoich klientów. Ale nie każde rozwiązanie jest dobre dla każdego biznesu czy firmy. LiveAgent to warta rozważenia alternatywa jeśli poszukujesz czegoś innego.

LiveAgent to oprogramowanie helpdesk, które oferuje niezawodne narzędzia, takie jak e-mail, czat na żywo, integracja z mediami społecznościowymi, call center i baza wiedzy by pomóc Ci zapewnić najlepszą obsługę. Wszystko jest zarządzane poprzez niezawodny system ticketowy w Twoim interfejsie. Spraw by Twój helpdesk był skuteczny i zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwemu oprogramowaniu.

Program do obsługi klienta z niezbędnym zestawem narzędzi

System ticketowy, baza wiedzy, e-mail i call center są tylko wierzchołkiem góry lodowej w przypadku dobrego oprogramowania helpdesk. LiveAgent może dostarczyć dużo więcej jako rozwiązanie tego typu.

Oferujemy również najszybszą wtyczkę do czatu na żywo jaka istnieje na rynku, która wyświetla czat w zaledwie 2,5 sekundy. Dodaj do tego obsługę mediów społecznościowych poprzez Facebook Messenger, Instagram, Twitter czy Viber. Niezależnie od tego czy jesteś agentem obsługi klienta, pomocy technicznej, czy kimś kto po prostu chce mieć lepsze relacje z klientami, LiveAgent posiada narzędzia by pomóc Ci mieć te relacje na najwyższym poziomie.

Focus on customer experience

Kliknij na narzędzie lub funkcję by dowiedzieć się więcej

Call routing definition

Porównaj osTicket z LiveAgent

Dziesiątki indywidualnych narzędzi do obsługi klienta mogą dać Ci doskonały obraz doświadczenia klienta. Zdobądź wiedzę i porównaj osTicket z LiveAgent.

Oprogramowanie do obsługi klienta można porównywać w różnych aspektach takich jak niezawodność, stosunek jakości do ceny, a czasem oceniając poszczególne elementy czyli system ticketowy, czat na żywo czy bazę wiedzy. Sprawdź czy wypadamy lepiej na tle osTicket i czy jesteśmy właściwym programem do obsługi klienta dla Twojego biznesu.

Porównanie osTicket z LiveAgent

Porównaj osTicket z LiveAgent i oceń które oprogramowanie jest lepsze

osticket_vs_liveagent

Stan na dzień 9.11.2020

Otrzymaj najlepszą obsługę klienta i przekaż ją dalej

Dobre oprogramowanie do obsługi klienta nie powinno mieć jedynie najlepszego systemu ticketowego czy czat na żywo ale powinno dawać przykład i oferować wyśmienite doświadczenie klientom.

Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Interakcja z klientem, szybki czas odpowiedzi i rozwiązanie problemu są naszymi priorytetami. Możesz się z nami skontaktować poprzez wiele kanałów. Czat, rozmowa przez telefon, Gmail i wiele innych, wybór należy do Ciebie. Czy chciałbyś się dowiedzieć jak to jest mieć znakomite doświadczenie jako klient? Jeśli tak to kliknij poniżej.

get inspired

Opinie klientów mówią wiele o obsłudze klienta

Bez względu na to czy jest to duża organizacja czy mały biznes… Wszyscy mają coś miłego do powiedzenia o naszym systemie obsługi klienta.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz bezpłatnie Karta kredytowa nie jest wymagana
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Compare us with other ticketing software

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami w zakresie oprogramowania biletowego? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla osTicket
    Przypisz określone reguły czasowe, dodaj wiele kontaktów do jednej grupy, przeglądaj zgłoszenia, kontakty i firmy według grup kontaktów.

    Grupy kontaktów

    Komunikacja i budowa relacji z klientem jest kluczem do sukcesu. Poprawa relacji polega na personalizacji komunikacji i przekraczaniu oczekiwań klientów. LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania i obsługę klienta poprzez różne kanały.

    Czy masz zgłoszenie dotyczące wielu problemów? Podziel zgłoszenie na dwa lub więcej i pozwól różnym agentom zajmować się oddzielnymi problemami klientów.

    Zgłoszenia dzielone

    LiveAgent to platforma obsługi klienta online, oferująca bogate funkcje takie jak podział klientów, gotowe wiadomości, czat na żywo i monitorowanie interakcji z klientami. Narzędzie self-service oferuje wsparcie dla wielu języków i samoobsługę klienta, obniżając koszty wsparcia. Możliwość integracji z Voyced VoIP i program lojalnościowy to dodatkowe funkcje. Warto zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.

    Nie martw się o wysyłanie wielu odpowiedzi. LiveAgent pokazuje, kto przegląda zgłoszenie i odpowiada na zgłoszenia, aby zapobiec kolizji agenta.

    Wykrywanie kolizji agentów

    LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące wsparcie na czacie, narzędzia i obsługę w czasie rzeczywistym. Skupia się na potrzebach millenialsów i małych firm.

    Monitoruj dostępność swoich agentów. Wypróbuj funkcję LiveAgent – dostępność agenta. Uzyskaj przegląd, gdy Twoi agenci są w trybie online. Przeczytaj więcej na ten temat.

    Dostępność agenta

    Wypróbuj wszystkie kanały komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane, m.in. czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo oraz formularze kontaktowe.

    Określ poziomy umiejętności swoich agentów za pomocą poziomu dostępu agenta. Poziomy są częścią grywalizacji i mogą znacznie zmotywować agentów do wykonania dodatkowych zadań.

    Poziomy

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę wielokanałową, samoobsługowe wsparcie klienta i integrację z różnymi aplikacjami. Poziomy Grywalizacji motywują agentów do lepszej obsługi klienta. LiveAgent to skuteczne narzędzie do obsługi klientów.

    LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

    Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

    LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x