LiveAgent jest niezastąpionym rozwiązaniem dla obsługi klienta w Twojej firmie. Zastanów się nad przeniesieniem z osTicket do innego oprogramowania helpdesk.
LiveAgent jest wypchany narzędziami, funkcjami i integracjami by usprawnić przebieg Twojej pracy, uszczęśliwić Twoich klientów i zwiększyć zwrot z inwestycji. Wypróbuj go już teraz, pierwsze 14 dni zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Poniżej znajdziesz 4 główne korzyści z użytkowania LiveAgent.
Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza większą wydajność pracy, bardziej zadowolonych klientów i wyższą stopę konwersji.
Narzędzia, funkcje i integracje LiveAgent pomogą Twoim agentom wykonywać lepiej swoja pracę.
LiveAgent oferuje bogaty pakiet w rozsądnej cenie co czyni z niego świetnym programem do obsługi klienta.
Zapewnij obsługę klienta na najwyższym poziomie i spraw by odwiedzający Twoją stronę stali się Twoimi klientami.
Jesteśmy pewni, że ludzie stojący za osTicket robią co mogą by zaspokoić swoich klientów. Ale nie każde rozwiązanie jest dobre dla każdego biznesu czy firmy. LiveAgent to warta rozważenia alternatywa jeśli poszukujesz czegoś innego.
LiveAgent to oprogramowanie helpdesk, które oferuje niezawodne narzędzia, takie jak e-mail, czat na żywo, integracja z mediami społecznościowymi, call center i baza wiedzy by pomóc Ci zapewnić najlepszą obsługę. Wszystko jest zarządzane poprzez niezawodny system ticketowy w Twoim interfejsie. Spraw by Twój helpdesk był skuteczny i zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwemu oprogramowaniu.
System ticketowy, baza wiedzy, e-mail i call center są tylko wierzchołkiem góry lodowej w przypadku dobrego oprogramowania helpdesk. LiveAgent może dostarczyć dużo więcej jako rozwiązanie tego typu.
Oferujemy również najszybszą wtyczkę do czatu na żywo jaka istnieje na rynku, która wyświetla czat w zaledwie 2,5 sekundy. Dodaj do tego obsługę mediów społecznościowych poprzez Facebook Messenger, Instagram, Twitter czy Viber. Niezależnie od tego czy jesteś agentem obsługi klienta, pomocy technicznej, czy kimś kto po prostu chce mieć lepsze relacje z klientami, LiveAgent posiada narzędzia by pomóc Ci mieć te relacje na najwyższym poziomie.
Dziesiątki indywidualnych narzędzi do obsługi klienta mogą dać Ci doskonały obraz doświadczenia klienta. Zdobądź wiedzę i porównaj osTicket z LiveAgent.
Oprogramowanie do obsługi klienta można porównywać w różnych aspektach takich jak niezawodność, stosunek jakości do ceny, a czasem oceniając poszczególne elementy czyli system ticketowy, czat na żywo czy bazę wiedzy. Sprawdź czy wypadamy lepiej na tle osTicket i czy jesteśmy właściwym programem do obsługi klienta dla Twojego biznesu.
Porównaj osTicket z LiveAgent i oceń które oprogramowanie jest lepsze
Stan na dzień 9.11.2020
Dobre oprogramowanie do obsługi klienta nie powinno mieć jedynie najlepszego systemu ticketowego czy czat na żywo ale powinno dawać przykład i oferować wyśmienite doświadczenie klientom.
Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Interakcja z klientem, szybki czas odpowiedzi i rozwiązanie problemu są naszymi priorytetami. Możesz się z nami skontaktować poprzez wiele kanałów. Czat, rozmowa przez telefon, Gmail i wiele innych, wybór należy do Ciebie. Czy chciałbyś się dowiedzieć jak to jest mieć znakomite doświadczenie jako klient? Jeśli tak to kliknij poniżej.
Bez względu na to czy jest to duża organizacja czy mały biznes… Wszyscy mają coś miłego do powiedzenia o naszym systemie obsługi klienta.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami w zakresie oprogramowania biletowego? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Alternatywa dla Userlike - LiveAgent
LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.
Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?
Firma oferuje szybki i skuteczny czat na żywo, który pozwoli na lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży i pozyskiwania leadów. Wideo prezentuje działanie czatu zarówno z perspektywy klienta, jak i agenta, co pozwala na porównanie z konkurencją.
LiveAgent to wielokanałowy zestaw narzędzi, który pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i produktywność agentów dzięki bazie wiedzy i Viberze. System obsługi zgłoszeń może być zintegrowany z ponad 140 aplikacjami, co ułatwia ujednolicone przepływy pracy. LiveAgent oferuje także pełną dostępność dla klientów przez e-mail, czat na żywo lub telefon.
LiveAgent i Dixa oferują różne integracje z mediach społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter, Instagram i Viber. LiveAgent ma również bazę wiedzy, forum klientów, automatyzację i reguły, API, interaktywną odpowiedź głosową (IVR), rozmowy wideo i nieograniczoną historię, stron internetowych, przycisków czatu, nagrywania rozmów i pomoc techniczną 24/7. Dixa oferuje także obsługę zgłoszeń, czat na żywo i Call Center.
Szukasz alternatywy dla Vision?
LiveAgent to system pomocy technicznej, który cieszy się pozytywnymi opiniami użytkowników. W porównaniu do ZenDesk, oferuje łatwiejszy w organizacji przepływ wiadomości e-mail, umożliwia załączanie plików do e-maili oraz obsługuje arkusze kalkulacyjne. Dodatkowo, LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych czy integrację z sieciami społecznościowymi, co przekłada się na zadowolenie klientów.
Szukasz alternatywy dla TeamSupport?
LiveAgent jest oprogramowaniem oferującym wiele funkcjonalności, w tym najszybszy widget czatu na rynku, co pozwala na skuteczną obsługę klientów. Dzięki ponad 175 funkcjom i 40 integracjom możesz koncentrować się na istotnych kwestiach i zapewnić jeszcze lepsze wsparcie klientom.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach