Poszukujesz alternatywy do osTicket?

LiveAgent jest niezastąpionym rozwiązaniem dla obsługi klienta w Twojej firmie. Zastanów się nad przeniesieniem z osTicket do innego oprogramowania helpdesk.

LiveAgent jest wypchany narzędziami, funkcjami i integracjami by usprawnić przebieg Twojej pracy, uszczęśliwić Twoich klientów i zwiększyć zwrot z inwestycji. Wypróbuj go już teraz, pierwsze 14 dni zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

Dlaczego LiveAgent jest lepszą alternatywą

Poniżej znajdziesz 4 główne korzyści z użytkowania LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

Większe zadowolenie

Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza większą wydajność pracy, bardziej zadowolonych klientów i wyższą stopę konwersji.

Service desk

Zwiększona wydajność

Narzędzia, funkcje i integracje LiveAgent pomogą Twoim agentom wykonywać lepiej swoja pracę.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent oferuje bogaty pakiet w rozsądnej cenie co czyni z niego świetnym programem do obsługi klienta.

Reports

Lepsza stopa konwersji

Zapewnij obsługę klienta na najwyższym poziomie i spraw by odwiedzający Twoją stronę stali się Twoimi klientami.

increase availability

Alternatywa do osTicket która Cię nie zawiedzie

Jesteśmy pewni, że ludzie stojący za osTicket robią co mogą by zaspokoić swoich klientów. Ale nie każde rozwiązanie jest dobre dla każdego biznesu czy firmy. LiveAgent to warta rozważenia alternatywa jeśli poszukujesz czegoś innego.

LiveAgent to oprogramowanie helpdesk, które oferuje niezawodne narzędzia, takie jak e-mail, czat na żywo, integracja z mediami społecznościowymi, call center i baza wiedzy by pomóc Ci zapewnić najlepszą obsługę. Wszystko jest zarządzane poprzez niezawodny system ticketowy w Twoim interfejsie. Spraw by Twój helpdesk był skuteczny i zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwemu oprogramowaniu.

Program do obsługi klienta z niezbędnym zestawem narzędzi

System ticketowy, baza wiedzy, e-mail i call center są tylko wierzchołkiem góry lodowej w przypadku dobrego oprogramowania helpdesk. LiveAgent może dostarczyć dużo więcej jako rozwiązanie tego typu.

Oferujemy również najszybszą wtyczkę do czatu na żywo jaka istnieje na rynku, która wyświetla czat w zaledwie 2,5 sekundy. Dodaj do tego obsługę mediów społecznościowych poprzez Facebook Messenger, Instagram, Twitter czy Viber. Niezależnie od tego czy jesteś agentem obsługi klienta, pomocy technicznej, czy kimś kto po prostu chce mieć lepsze relacje z klientami, LiveAgent posiada narzędzia by pomóc Ci mieć te relacje na najwyższym poziomie.

Focus on customer experience

Kliknij na narzędzie lub funkcję by dowiedzieć się więcej

Call routing definition

Porównaj osTicket z LiveAgent

Dziesiątki indywidualnych narzędzi do obsługi klienta mogą dać Ci doskonały obraz doświadczenia klienta. Zdobądź wiedzę i porównaj osTicket z LiveAgent.

Oprogramowanie do obsługi klienta można porównywać w różnych aspektach takich jak niezawodność, stosunek jakości do ceny, a czasem oceniając poszczególne elementy czyli system ticketowy, czat na żywo czy bazę wiedzy. Sprawdź czy wypadamy lepiej na tle osTicket i czy jesteśmy właściwym programem do obsługi klienta dla Twojego biznesu.

Porównanie osTicket z LiveAgent

Porównaj osTicket z LiveAgent i oceń które oprogramowanie jest lepsze

osticket_vs_liveagent

Stan na dzień 9.11.2020

Otrzymaj najlepszą obsługę klienta i przekaż ją dalej

Dobre oprogramowanie do obsługi klienta nie powinno mieć jedynie najlepszego systemu ticketowego czy czat na żywo ale powinno dawać przykład i oferować wyśmienite doświadczenie klientom.

Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Interakcja z klientem, szybki czas odpowiedzi i rozwiązanie problemu są naszymi priorytetami. Możesz się z nami skontaktować poprzez wiele kanałów. Czat, rozmowa przez telefon, Gmail i wiele innych, wybór należy do Ciebie. Czy chciałbyś się dowiedzieć jak to jest mieć znakomite doświadczenie jako klient? Jeśli tak to kliknij poniżej.

get inspired

Opinie klientów mówią wiele o obsłudze klienta

Bez względu na to czy jest to duża organizacja czy mały biznes… Wszyscy mają coś miłego do powiedzenia o naszym systemie obsługi klienta.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz bezpłatnie Karta kredytowa nie jest wymagana
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Alternatywa dla osTicket
Przełącz się na świetne oprogramowanie do czatu na żywo z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń. Popraw swoje biuro pomocy dzięki poczcie e-mail, mediom społecznościowym i nie tylko.

Alternatywa dla Userlike - LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.

Szukasz lepszej alternatywy do LivePerson? Zastanów się nad LiveAgent, nagradzanym wielokanałowym oprogramowaniem helpdesk.

Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?

Firma oferuje szybki i skuteczny czat na żywo, który pozwoli na lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży i pozyskiwania leadów. Wideo prezentuje działanie czatu zarówno z perspektywy klienta, jak i agenta, co pozwala na porównanie z konkurencją.

Migracja z Kustomer? LiveAgent może pomóc Ci obsłużyć wszystko, od e-maili po media społecznościowe i bazę wiedzy. Przeprowadź bezpłatną migrację już dziś.

Migracja Kustomer - LiveAgent

LiveAgent to wielokanałowy zestaw narzędzi, który pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i produktywność agentów dzięki bazie wiedzy i Viberze. System obsługi zgłoszeń może być zintegrowany z ponad 140 aplikacjami, co ułatwia ujednolicone przepływy pracy. LiveAgent oferuje także pełną dostępność dla klientów przez e-mail, czat na żywo lub telefon.

Szukasz alternatywy dla Dixy? Dowiedz się więcej o niedrogim, wielokanałowym systemie obsługi zgłoszeń i funkcjach LiveAgent.

Szukaszalternatywy dla Dixy?

LiveAgent i Dixa oferują różne integracje z mediach społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter, Instagram i Viber. LiveAgent ma również bazę wiedzy, forum klientów, automatyzację i reguły, API, interaktywną odpowiedź głosową (IVR), rozmowy wideo i nieograniczoną historię, stron internetowych, przycisków czatu, nagrywania rozmów i pomoc techniczną 24/7. Dixa oferuje także obsługę zgłoszeń, czat na żywo i Call Center.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

LiveAgent to system pomocy technicznej, który cieszy się pozytywnymi opiniami użytkowników. W porównaniu do ZenDesk, oferuje łatwiejszy w organizacji przepływ wiadomości e-mail, umożliwia załączanie plików do e-maili oraz obsługuje arkusze kalkulacyjne. Dodatkowo, LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych czy integrację z sieciami społecznościowymi, co przekłada się na zadowolenie klientów.

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

LiveAgent jest oprogramowaniem oferującym wiele funkcjonalności, w tym najszybszy widget czatu na rynku, co pozwala na skuteczną obsługę klientów. Dzięki ponad 175 funkcjom i 40 integracjom możesz koncentrować się na istotnych kwestiach i zapewnić jeszcze lepsze wsparcie klientom.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo