Rozważasz migrację z OTRS?

Możemy pomóc w migracji danych z dowolnej wersji OTRS i pomóc w instalacji nowego oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent. Oszczędzaj czas i pliki dzięki pomocy naszego zespołu pomocy technicznej . Przenieś się do nowego rozwiązania obsługi klienta już dziś lub wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Agents in Help desk software - LiveAgent

Import danych za pomocą wtyczki LiveAgent

Migracja z OTRS jest łatwa dzięki wtyczce migracyjnej LiveAgent. Ta wtyczka jest zawarta w instalacji działu pomocy LiveAgent i zaimportuje wszystkie Twoje zgłoszenia i inne pliki kopii zapasowych ze źródła.

Oto, co zyskujesz pod jednym dachem podczas migracji do LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bezpłatna migracja z naszą pomocą

Alternatywnie możemy przeprowadzić migrację za Ciebie i przesłać zgłoszenia e-mail oraz inne standardowe pliki. Pozwoli to zaoszczędzić czas podczas zapoznawania się z LiveAgent lub po prostu zrelaksuj się, gdy wszystko przeniesiemy.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Jakie dane możesz migrować?

ticket thread

Zgłoszenia

Przenieś wszystkie rozmowy z klientami do jednej skrzynki odbiorczej

Contacts - icon

Ludzie

Importuj wszystko z katalogu kontaktów, użytkowników i agentów OTRS

Tags - icon

Tagi

Kompletna kopia zapasowa tagów, aby zapewnić prawidłowe działanie działu pomocy

rating stars icon

Opinie

Opinie klientów z oddzielnych zgłoszeń obsługiwanych przez Twoich agentów

Zapewnij odpowiednie usługi za pomocą odpowiedniego zestawu narzędzi

Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

LiveAgent – Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Skorzystaj z proaktywnie , zaoferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większa satysfakcja klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.

Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowy strumień zgłoszeń.

Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Twórz własne treści pełne istotnych informacji i zwiększaj satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub społeczność fora . Możesz także ustawić własny projekt pasujący do Twojej marki.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Gotowy do migracji do nowego narzędzia obsługi klienta?

Rozpocznij bezpłatny okres próbny i użyj naszej wtyczki migracyjnej, aby przenieść wszystkie swoje dane. W międzyczasie możesz zapoznać się z naszym zestawem narzędzi, podczas gdy proces migracji importuje dane i zgłoszenia.

Gotowy do rozpoczęcia? Kliknij przycisk wersji próbnej i rozpocznij migrację już dziś.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Migracja OTRS
Chcesz przenieść swoje dane z Helprace do innego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i zobacz korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przeniesienie z Helprace?

LiveAgent jest narzędziem do komunikacji z klientami, które oferuje lepszą, szybszą i dokładniejszą obsługę. Pomaga on w osiągnięciu wzrostu satysfakcji klientów i sprzedaży, a użytkownicy wyrażają pozytywne opinie na jego temat. Narzędzie to umożliwia reakcję na zgłoszenia klientów, statystyczne śledzenie ich potrzeb i zapewnienie pomocy w czasie rzeczywistym. Jego łatwość w obsłudze i funkcjonalność sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla szybko rozwijających się biznesów internetowych.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

Chcesz przeprowadzić migrację z Dashly do innego oprogramowania? Przyjrzyj się LiveAgent, porównaj i przeprowadź migrację danych już dziś.

Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Chcesz przejść z Chaport do LiveAgent?

LiveAgent oferuje 43 tłumaczenia oraz funkcje, narzędzia i integracje umożliwiające doskonałą obsługę klienta. Uzyskaj go za darmo lub wybierz jeden z trzech płatnych planów, co pomoże Ci zwiększyć oszczędności i zwrot z inwestycji. Wsparcie 24/7 od agentów, którzy są zawsze tam, gdzie ich potrzebujesz, stanowi kolejną korzyść. Jeśli rozważasz migrację z Chaport do LiveAgent, przeczytaj otrzymywane korzyści.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo