Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?
Oprogramowanie do czatu na żywo, LiveAgent, oferuje obsługę klienta i poprawia produktywność. Klienci doceniają szybką reakcję zespołu wsparcia.
Ten tekst przedstawia opinie różnych osób na temat LiveAgent, narzędzia służącego do obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci oceniają je jako opłacalne, łatwe w zarządzaniu i użyteczne narzędzie do komunikacji z klientami. Wskazują również, że LiveAgent przyspiesza komunikację i ułatwia śledzenie potrzeb klientów. Opinie są pozytywne, a LiveAgent jest uważany za wartościową alternatywę.
Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?
Artykuły skupiają się na obsłudze klienta i zarządzaniu reklamacjami. LiveAgent oferuje dobre narzędzia, ale ma problemy z personalizacją i brandowaniem.
Przechodzisz z Customerly do LiveAgent?
Oprogramowanie do czatów na żywo, LiveAgent, oferuje wiele korzyści dla firm, takich jak zwiększenie satysfakcji klientów i obsługa 24/7.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach