Przełącz się na LiveAgent już dziś i zobacz, co sprawia, że jest to świetna alternatywa dla firmy Hesk. LiveAgent to oprogramowanie helpdesk do obsługi zgłoszeń, które może obsługiwać komunikację wielokanałową, w tym e-mailing, czat na żywo, call center, media społecznościowe i portal klienta.
Obsługuje go duża różnorodność funkcji i integracji z innymi rozwiązaniami programowymi, które pomagają tworzyć płynne przepływy pracy. Przeczytaj więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
|
Hesk
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń.
|
Hesk oferuje opcję zgłoszeń.
|
Live Chat
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej stronie internetowej.
|
LiveAgent oferuje Live Chat.
|
Hesk nie oferuje Live Chat.
|
Call Center
Call center, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
Hesk nie oferuje Call Center.
|
Self-Service
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
Hesk oferuje portal samoobsługowy.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
Hesk nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
Hesk nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
Hesk nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
|
Hesk nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Baza wiedzy zawierająca podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
Hesk oferuje bazę wiedzy.
|
Forum klienta
Forum dyskusyjne online dla Twoich klientów, które znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klienta.
|
Hesk nie oferuje forum klienta.
|
Automatyzacja i zasady
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
Hesk nie oferuje automatyzacji i reguł.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
Hesk nie oferuje funkcji API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która umożliwia dzwoniącym przychodzącym poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcję IVR.
|
Hesk nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
Hesk nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
|
Hesk oferuje nielimitowaną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Hesk oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych..
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Hesk nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
|
Nielimitowana liczba zgłoszeń/maili
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
|
Hesk oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nagrywanie rozmów bez limitu.
|
Hesk nie oferuje nagrywania rozmów bez limitu
|
Nielimitowane wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
Hesk nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
|
Szybciej rozwiązuj zapytania dotyczące obsługi klienta dzięki naszemu czatowi na żywo. Po prostu utwórz widżet niestandardowy lub wybierz jeden z naszych zgalerii przycisków czatu i umieść go w swojej witrynie. Twoi klienci mogą po prostu go kliknąć i rozpocząć rozmowę z agentami pomocy technicznej. Czat na żywo został sklasyfikowany jako jeden z najszybszy na rynku.
Obsługuje przydatne funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Wypróbuj sam i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta.
LiveAgent sortuje zgłoszenia i automatycznie przypisuje je agentom dzięki regułom automatyzacji, które możesz skonfigurować. Jest to ważne, ponieważ LiveAgent może obsługiwać wszystkie kanały komunikacji, z których korzystają Twoi klienci, i przekształcać komunikację przychodzącą w zgłoszenia.
Uzyskaj system zgłoszeniowy, który obsługuje wszystko, co ważne – e-maile, czat na żywo, połączenia, Viber połączenia i media społecznościowe – Facebook, Twitter i Instagram. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak płynne jest to doświadczenie.
Stwórz własny, pomocny portal samoobsługowy z pełnymi lub odpowiednimi uwagami, artykułami informacyjnymi i poradami dotyczącymi rozwiązywania różnych problemów lub uczenia się czegoś nowego. Nasze funkcje portalu pozwalają Ci skorzystać z dostosowywalny branding pasujący do stylu Twojej firmy.
Wiedza baza zawiera również fora, dzięki którym Twoi klienci mogą udzielać odpowiedzi innym osobom borykającym się z problemami lub po prostu rozmawiać o różnych funkcjach. Możesz go również użyć do zebrania opinii klientów i zobaczenia, jak ulepszyć swój biznes .
Rozwiązujemy problemy za pośrednictwem poczty e-mail, czatu na żywo, połączeń telefonicznych lub portalu klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby nasi klienci mogli odpocząć lub skupić się na tym, co ważne – pomaganiu swoim klientom. Skontaktuj się z nami, kiedy tylko czegoś potrzebujesz, a my dołożymy wszelkich starań, aby Cię poinformować lub pomóc.
Zajrzyj na nasze osiągnięcia lub poniższe recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci przeszli z różnych rozwiązań na LiveAgent. Dołącz do nas już dziś i sam stań się zadowolonym klientem.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Wypróbuj nas i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie musisz podawać żadnych informacji o karcie kredytowej, więc nie ma żadnych zobowiązań. Najpierw obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub przeczytaj więcej o LiveAgent na naszej stronie internetowej .
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla Hesk, ponieważ zapewnia wielokanałowy system zgłoszeń, szybki widget czatu na żywo i niesamowitą obsługę klienta.
Wielokanałowy system sprzedaży biletów, który może obsługiwać e-maile, czat na żywo, rozmowy telefoniczne, portal klienta, Viber i media społecznościowe - Facebook, Twitter i Instagram. LiveAgent ma również uczciwe ceny i świetną obsługę klienta, gotową pomóc Ci we wszystkim.
Prędkość widżetu czatu na żywo LiveAgenta wynosi 2,5 sekundy, co czyni go jednym z najszybszych widżetów czatu dostępnych w oprogramowaniu pomocy technicznej.
LiveAgent to platforma czatu na żywo, oferująca rozwiązania dla biznesu i przemysłu poprzez centrum wsparcia, przenoszenie danych, oraz dziennik zmian. Platforma oferuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą, kontakt z klientami poprzez społeczności i newsletter oraz program lojalnościowy. LiveAgent zapewnia darmowe próby, cennik, integracje oraz alternatywy, a także webinary i testy pisania. Platforma oferuje obsługę wielu języków i wsparcie dla wielu firm na całym świecie, a także integrację z oprogramowaniem do śledzenia efektywności obsługi klienta, jakim jest Clockify. Firma posiada bogate źródła edukacyjne oraz blog, a właściciele konta są powiadamiani o procesie instalacji drogą mailową.
LiveAgent to narzędzie umożliwiające udostępnianie zgłoszeń i tworzenie notatek tylko dla współpracowników. Platforma oferuje wiele funkcji, w tym szablony odpowiedzi, narzędzia do zarządzania zgłoszeniami oraz możliwość przesyłania załączników. Umiejętności miękkie są kluczem do zapewnienia korzystnej obsługi klienta. LiveAgent oferuje darmowe konto i 14-dniowy okres próbny.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Czat wideo na żywo to doskonałe narzędzie służące do poprawy komunikacji z klientami i zapewnienia doskonałej obsługi. Rosnąca świadomość marki, lojalność klientów oraz przyciąganie nowych to nie tylko aspekty związane z przewagą nad konkurencją. Czat wideo jest skutecznym sposobem na zdobycie nowych klientów, a jednocześnie zwiększenia satysfakcji z pracy z zespołem pracowników i oczywiście zadowolenia klientów. Przed przystąpieniem do czatu wideo warto jednak zainstalować widget i odpowiednio przeszkolić pracowników, aby byli w stanie udzielić profesjonalnego wsparcia. Obecnie na rynku dostępnych jest wiele propozycji oprogramowania do czatu, które oferują możliwość prowadzenia czatu wideo.
Obsługa czatu na żywo to możliwość prowadzenia czatu tekstowego między klientem a zespołem pomocy technicznej przez Internet, co znacznie przyspiesza pracę zespołu obsługi klienta. Główne elementy obsługi czatu na żywo to łatwa komunikacja, interakcja z klientem i możliwość uzyskania niemal natychmiastowej odpowiedzi. LiveAgent zapewnia obsługę czatu na żywo, zawierając wszystkie potrzebne funkcje dla zespołów obsługi klienta.
Dzięki przejściu na LiveAgent firma Martinusa znacznie poprawiła zarządzanie zgłoszeniami klientów oraz skróciła czas udzielania odpowiedzi. Agenci są zadowoleni, ponieważ aplikacja jest łatwa w obsłudze, oparta na sieci i oferuje pełną historię poprzednich wątków zgłoszeniowych. Dodatkowo, dzięki integracji z koszykiem zakupowym, można szybciej i bardziej efektywnie komunikować się z klientami.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach