Denerwujesz się z powodu działania Twojego oprogramowania help desk?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą firmy Hesk na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy firmy Hesk?

Przełącz się na LiveAgent już dziś i zobacz, co sprawia, że jest to świetna alternatywa dla firmy Hesk. LiveAgent to oprogramowanie helpdesk do obsługi zgłoszeń, które może obsługiwać komunikację wielokanałową, w tym e-mailing, czat na żywo, call center, media społecznościowe i portal klienta.

Obsługuje go duża różnorodność funkcji i integracji z innymi rozwiązaniami programowymi, które pomagają tworzyć płynne przepływy pracy. Przeczytaj więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Hesk vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
Hesk
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń.
Hesk oferuje opcję zgłoszeń.
Live Chat
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje Live Chat.
Hesk nie oferuje Live Chat.
Call Center
Call center, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Hesk nie oferuje Call Center.
Self-Service
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Hesk oferuje portal samoobsługowy.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
Hesk nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
Hesk nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Hesk nie oferuje integracji z Instagramem.
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
Hesk nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Baza wiedzy zawierająca podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Hesk oferuje bazę wiedzy.
Forum klienta
Forum dyskusyjne online dla Twoich klientów, które znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klienta.
Hesk nie oferuje forum klienta.
Automatyzacja i zasady
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
Hesk nie oferuje automatyzacji i reguł.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Hesk nie oferuje funkcji API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która umożliwia dzwoniącym przychodzącym poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcję IVR.
Hesk nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
Hesk nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
Hesk oferuje nielimitowaną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Hesk oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych..
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Hesk nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nielimitowana liczba zgłoszeń/maili
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
Hesk oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nagrywanie rozmów bez limitu.
Hesk nie oferuje nagrywania rozmów bez limitu
Nielimitowane wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
Hesk nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Uzyskaj szybki widżet czatu w czasie rzeczywistym na swojej stronie internetowej

Szybciej rozwiązuj zapytania dotyczące obsługi klienta dzięki naszemu czatowi na żywo. Po prostu utwórz widżet niestandardowy lub wybierz jeden z naszych zgalerii przycisków czatu i umieść go w swojej witrynie. Twoi klienci mogą po prostu go kliknąć i rozpocząć rozmowę z agentami pomocy technicznej. Czat na żywo został sklasyfikowany jako jeden z najszybszy na rynku.

Obsługuje przydatne funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Wypróbuj sam i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta.

Poznaj nasze oprogramowanie do czatu w czasie rzeczywistym

Łatwe zarządzanie zgłoszeniami

LiveAgent sortuje zgłoszenia i automatycznie przypisuje je agentom dzięki regułom automatyzacji, które możesz skonfigurować. Jest to ważne, ponieważ LiveAgent może obsługiwać wszystkie kanały komunikacji, z których korzystają Twoi klienci, i przekształcać komunikację przychodzącą w zgłoszenia.

Uzyskaj system zgłoszeniowy, który obsługuje wszystko, co ważne – e-maile, czat na żywo, połączenia, Viber połączenia i media społecznościowe Facebook, Twitter i Instagram. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak płynne jest to doświadczenie.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Wielokanałowa komunikacja w jednym miejscu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Baza wiedzy z konfigurowalnym brandingiem

Stwórz własny, pomocny portal samoobsługowy z pełnymi lub odpowiednimi uwagami, artykułami informacyjnymi i poradami dotyczącymi rozwiązywania różnych problemów lub uczenia się czegoś nowego. Nasze funkcje portalu pozwalają Ci skorzystać z dostosowywalny branding pasujący do stylu Twojej firmy.

Wiedza baza zawiera również fora, dzięki którym Twoi klienci mogą udzielać odpowiedzi innym osobom borykającym się z problemami lub po prostu rozmawiać o różnych funkcjach. Możesz go również użyć do zebrania opinii klientów i zobaczenia, jak ulepszyć swój biznes .

Zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki naszej bazie wiedzy

Nasza niesamowita obsługa klienta wspiera Cię

Rozwiązujemy problemy za pośrednictwem poczty e-mail, czatu na żywo, połączeń telefonicznych lub portalu klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby nasi klienci mogli odpocząć lub skupić się na tym, co ważne – pomaganiu swoim klientom. Skontaktuj się z nami, kiedy tylko czegoś potrzebujesz, a my dołożymy wszelkich starań, aby Cię poinformować lub pomóc.

Zajrzyj na nasze osiągnięcia lub poniższe recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci przeszli z różnych rozwiązań na LiveAgent. Dołącz do nas już dziś i sam stań się zadowolonym klientem.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy do przejścia na nasze oprogramowanie pomocy technicznej?

Wypróbuj nas i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie musisz podawać żadnych informacji o karcie kredytowej, więc nie ma żadnych zobowiązań. Najpierw obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub przeczytaj więcej o LiveAgent na naszej stronie internetowej .

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami help desk

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Heska
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

    Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla obsługi klienta, integracje, wsparcie 24/7 i darmowy plan. Zadowoleni klienci to najlepsza rekomendacja.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x