Przełącz się na LiveAgent już dziś i zobacz, co sprawia, że jest to świetna alternatywa dla firmy Hesk. LiveAgent to oprogramowanie helpdesk do obsługi zgłoszeń, które może obsługiwać komunikację wielokanałową, w tym e-mailing, czat na żywo, call center, media społecznościowe i portal klienta.
Obsługuje go duża różnorodność funkcji i integracji z innymi rozwiązaniami programowymi, które pomagają tworzyć płynne przepływy pracy. Przeczytaj więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | Liveagent Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej. | Hesk |
---|---|---|
Zgłoszenia Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia do obsługi klienta. | LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń. | Hesk oferuje opcję zgłoszeń. |
Live Chat Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej stronie internetowej. | LiveAgent oferuje Live Chat. | Hesk nie oferuje Live Chat. |
Call Center Call center, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń. | LiveAgent oferuje Call Center. | Hesk nie oferuje Call Center. |
Self-Service Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy. | LiveAgent oferuje portal samoobsługowy. | Hesk oferuje portal samoobsługowy. |
Facebook Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem. | Hesk nie oferuje integracji z Facebookiem. |
Twitter Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania. | LiveAgent oferuje integrację z Twitterem. | Hesk nie oferuje integracji z Twitterem. |
Instagram Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania help desk mediów społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Instagramem. | Hesk nie oferuje integracji z Instagramem. |
Viber Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Viber. | Hesk nie oferuje integracji z Viber. |
Baza wiedzy Baza wiedzy zawierająca podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe. | LiveAgent oferuje bazę wiedzy. | Hesk oferuje bazę wiedzy. |
Forum klienta Forum dyskusyjne online dla Twoich klientów, które znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy. | LiveAgent oferuje forum klienta. | Hesk nie oferuje forum klienta. |
Automatyzacja i zasady Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania. | LiveAgent oferuje automatyzację i reguły. | Hesk nie oferuje automatyzacji i reguł. |
API Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji. | LiveAgent oferuje funkcje API. | Hesk nie oferuje funkcji API. |
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR) Technologia, która umożliwia dzwoniącym przychodzącym poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem. | LiveAgent oferuje funkcję IVR. | Hesk nie oferuje funkcji IVR. |
Rozmowy wideo Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime. | LiveAgent oferuje rozmowy wideo. | Hesk nie oferuje rozmów wideo. |
Nieograniczona historia Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nielimitowaną historię. | Hesk oferuje nielimitowaną historię. |
Nieograniczone strony internetowe Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych. | Hesk oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.. |
Nieograniczone przyciski czatu Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu. | Hesk nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu. |
Nielimitowana liczba zgłoszeń/maili Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili. | Hesk oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili. |
Nieograniczone nagrywanie rozmów Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nagrywanie rozmów bez limitu. | Hesk nie oferuje nagrywania rozmów bez limitu |
Nielimitowane wsparcie 24/7 Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać. | LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7. | Hesk nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7. |
Szybciej rozwiązuj zapytania dotyczące obsługi klienta dzięki naszemu czatowi na żywo. Po prostu utwórz widżet niestandardowy lub wybierz jeden z naszych zgalerii przycisków czatu i umieść go w swojej witrynie. Twoi klienci mogą po prostu go kliknąć i rozpocząć rozmowę z agentami pomocy technicznej. Czat na żywo został sklasyfikowany jako jeden z najszybszy na rynku.
Obsługuje przydatne funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Wypróbuj sam i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta.
LiveAgent sortuje zgłoszenia i automatycznie przypisuje je agentom dzięki regułom automatyzacji, które możesz skonfigurować. Jest to ważne, ponieważ LiveAgent może obsługiwać wszystkie kanały komunikacji, z których korzystają Twoi klienci, i przekształcać komunikację przychodzącą w zgłoszenia.
Uzyskaj system zgłoszeniowy, który obsługuje wszystko, co ważne – e-maile, czat na żywo, połączenia, Viber połączenia i media społecznościowe – Facebook, Twitter i Instagram. Wypróbuj już dziś i zobacz, jak płynne jest to doświadczenie.
Stwórz własny, pomocny portal samoobsługowy z pełnymi lub odpowiednimi uwagami, artykułami informacyjnymi i poradami dotyczącymi rozwiązywania różnych problemów lub uczenia się czegoś nowego. Nasze funkcje portalu pozwalają Ci skorzystać z dostosowywalny branding pasujący do stylu Twojej firmy.
Wiedza baza zawiera również fora, dzięki którym Twoi klienci mogą udzielać odpowiedzi innym osobom borykającym się z problemami lub po prostu rozmawiać o różnych funkcjach. Możesz go również użyć do zebrania opinii klientów i zobaczenia, jak ulepszyć swój biznes .
Rozwiązujemy problemy za pośrednictwem poczty e-mail, czatu na żywo, połączeń telefonicznych lub portalu klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby nasi klienci mogli odpocząć lub skupić się na tym, co ważne – pomaganiu swoim klientom. Skontaktuj się z nami, kiedy tylko czegoś potrzebujesz, a my dołożymy wszelkich starań, aby Cię poinformować lub pomóc.
Zajrzyj na nasze osiągnięcia lub poniższe recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci przeszli z różnych rozwiązań na LiveAgent. Dołącz do nas już dziś i sam stań się zadowolonym klientem.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Wypróbuj nas i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie musisz podawać żadnych informacji o karcie kredytowej, więc nie ma żadnych zobowiązań. Najpierw obejrzyj nasz film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub przeczytaj więcej o LiveAgent na naszej stronie internetowej .
Szukasz alternatywy dla Bitrix24?
Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla obsługi klienta, integracje, wsparcie 24/7 i darmowy plan. Zadowoleni klienci to najlepsza rekomendacja.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.