Eksport zgłoszeń

LiveAgent oferuje opcję eksportowania zgłoszeń do wersji HTML lub PDF.

LiveAgent ScreenshotEksport zgłoszeń

export-tickets-LiveAgent

Eksportowanie zgłoszeń do wersji PDF umożliwia następnie drukowanie zgłoszeń bezpośrednio z komputera.

Need a handy PDF ticket export?

No problem! Export any ticket into a PDF or HTML version to make it easy to share with others. Try it today. No credit card required.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 9$ za agenta miesięcznie. Twórz niestandardowe domeny, mailowy system zgłoszeń, formularze kontaktowe, automatyzację, SLA, API, fora i bazę wiedzy, aplikacje iOS oraz Android – to wszystko jest częścią kompleksowego systemu obsługi zgłoszeń. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak podział klientów, gotowe wiadomości czy wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zapytania. Czat na żywo obsługuje pliki w formacie JPG, PNG, PDF oraz TXT, a widżety interaktywne pozwalają na łatwe rozpoczęcie rozmowy. LiveAgent umożliwia monitorowanie interakcji klientów i szybkie uzyskiwanie opinii zwrotnych na temat pracy agentów. Funkcja śledzenia czasu pracy i kolejkowania połączeń ulepszają wrażenia związane z dzwonieniem do call center. Dostępna jest także funkcja nielimitowanych nagrań połączeń.

Ulepsz swoje witryny biznesowe uKit dzięki integracji z LiveAgent. Integracja uKit z LiveAgent umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo na Twojej stronie internetowej.

uKit

Tekst dotyczy platformy LiveAgent, która oferuje rozwiązania dla przemysłu i biznesu poprzez centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz dziennik zmian. Platforma ma również bogate źródła edukacyjne oraz bloga. LiveAgent zapewnia kontakt z klientami poprzez społeczności i newsletter, a także oferuje program lojalnościowy. Właściciele konta są powiadamiani o procesie instalacji drogą mailową, a na stronie zastosowano pliki cookie.

Skorzystaj z notatek w LiveAgent. Zostaw notatkę w zgłoszeniach dla swoich agentów, którą tylko oni mogą zobaczyć. Dziel się postępami i aktualizacjami.

Notatki

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo