Filtry

Jeśli z czasem otrzymałeś dużą liczbę zgłoszeń, ich śledzenie i znalezienie tego, którego potrzebujesz, może być naprawdę trudne. Dlatego mamy dostępną funkcję filtrów, która pomoże Ci utrzymać porządek w pracy.

W sekcji Zgłoszenia możesz utworzyć filtry, aby posortować zgłoszenia zgodnie z własnymi warunkami. Możesz utworzyć kategorie i pozwolić, aby żądane Zgłoszenia trafiły do nich.

FiltryFiltry

Przykład

Możesz utworzyć nową kategorię o nazwie „Wymaga odpowiedzi” z warunkami statusu filtra: Nowe + Otwarte + Przełożone, dzięki czemu możesz zobaczyć wszystkie zgłoszenia, które wymagają Twojej odpowiedzi, w jednej zgrabnej kategorii.

Lista warunków dla filtrów:

Status:

  • Odpowiedział
  • Wywołanie
  • Czatowanie
  • Spam
  • Anulowany
  • Nowe
  • Otwarty
  • Zdecydowany
  • Przełożone

Źródło:

  • Przycisk czatu
  • Formularz kontaktowy
  • E-mail
  • Facebook
  • Wiadomość na Facebooku
  • Zaproszenie
  • Forum
  • Sugestia
  • Połączenie
  • Widżet połączenia
  • Twitter
  • Temat jak
  • Na wniosek
  • Przypisany do
  • Nie przypisany do
  • Dział
  • Dział (z wyłączeniem)
  • Wiadomość dodana przez
  • Wiadomość
  • Utworzony
  • Zmieniony
  • Poziom SLA
  • Kategoria sugestii
  • Kategoria forum
  • Tagi
  • Tagi z wyłączeniem
  • Platoforma
  • Status zamówienia
  • Priorytet
  • Status
  • Kategoria
  • URL
  • Adres pocztowy
  • Twoje stanowisko
  • Firma

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo