Filtry

Jeśli z czasem otrzymałeś dużą liczbę zgłoszeń, ich śledzenie i znalezienie tego, którego potrzebujesz, może być naprawdę trudne. Dlatego mamy dostępną funkcję filtrów, która pomoże Ci utrzymać porządek w pracy.

W sekcji Zgłoszenia możesz utworzyć filtry, aby posortować zgłoszenia zgodnie z własnymi warunkami. Możesz utworzyć kategorie i pozwolić, aby żądane Zgłoszenia trafiły do nich.

Filtry

Przykład

Możesz utworzyć nową kategorię o nazwie „Wymaga odpowiedzi” z warunkami statusu filtra: Nowe + Otwarte + Przełożone, dzięki czemu możesz zobaczyć wszystkie zgłoszenia, które wymagają Twojej odpowiedzi, w jednej zgrabnej kategorii.

Lista warunków dla filtrów:

Status:

  • Odpowiedział
  • Wywołanie
  • Czatowanie
  • Spam
  • Anulowany
  • Nowe
  • Otwarty
  • Zdecydowany
  • Przełożone

Źródło:

  • Przycisk czatu
  • Formularz kontaktowy
  • E-mail
  • Facebook
  • Wiadomość na Facebooku
  • Zaproszenie
  • Forum
  • Sugestia
  • Połączenie
  • Widżet połączenia
  • Twitter
  • Temat jak
  • Na wniosek
  • Przypisany do
  • Nie przypisany do
  • Dział
  • Dział (z wyłączeniem)
  • Wiadomość dodana przez
  • Wiadomość
  • Utworzony
  • Zmieniony
  • Poziom SLA
  • Kategoria sugestii
  • Kategoria forum
  • Tagi
  • Tagi z wyłączeniem
  • Platoforma
  • Status zamówienia
  • Priorytet
  • Status
  • Kategoria
  • URL
  • Adres pocztowy
  • Twoje stanowisko
  • Firma

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Gotowe odpowiedzi

Tekst przedstawia ofertę programu lojalnościowego i szeroką gamę funkcji, jakie oferuje platforma LiveAgent. Można również znaleźć informacje na temat wsparcia technicznego, przenoszenia danych oraz o firmie. W tekście można znaleźć też numery kontaktowe i odnośniki do subskrypcji newslettera.

CRM to zarządzanie zorientowane na klienta, podejście biznesowe charakteryzujące się aktywnym tworzeniem i utrzymywaniem długoterminowych relacji z klientami.

Zarządzanie obsługą klienta

Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowe dla biznesu i wymaga pełnego poświęcenia. Efektywna obsługa klienta zwiększa lojalność i zyski firmy. Usługi CRM, zarządzanie zgłoszeniami i ankiety obsługi klienta są ważnymi narzędziami w tym procesie. LiveAgent to program do zarządzania relacjami z klientami, który oferuje wiele funkcjonalności dla biznesu i przemysłu.

Jeśli chcesz uniknąć wpisywania tej samej odpowiedzi na powtarzający się problem, skorzystaj z opcji Predefiniowane odpowiedzi. Twórz własne i używaj ich, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Predefiniowane odpowiedzi

Posiadanie ustrukturyzowanych wiadomości e-mail, wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi w centrach obsługi klienta oraz artykułów w bazie wiedzy firmy są niezbędne dla efektywnego marketingu. Szablony sprzedaży, szablony call center, szablony mediów społecznościowych oraz makra LiveAgent umożliwiają szybkie reagowanie na zapytania klientów oraz zwiększenie skuteczności pracy zespołu obsługi klienta. Zarządzanie zgłoszeniami to także ważna funkcja, umożliwiająca lepszą organizację pracy i skuteczniejszą pomoc klientom.

Obsługa klienta nie działałaby bez świetnego systemu zgłoszeń, który pomoże Ci zorganizować całą komunikację. Obsługa zgłoszeń LiveAgent jest po prostu niezawodna.

Zgłoszenia

Obsługa klienta nie działałaby bez świetnego systemu zgłoszeń, który pomoże Ci zorganizować całą komunikację. Obsługa zgłoszeń LiveAgent jest po prostu niezawodna.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo