Oprogramowanie pomocy technicznej dla solo-przedsiębiorców

Rozwijaj się jako jednoosobowa firma lub jako freelancer dzięki LiveAgent, najczęściej recenzowanemu i najlepszemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Skorzystaj z wielokanałowej obsługi klienta

Osobom fizycznym, najbardziej przyda się nasze wbudowane oprogramowanie do obsługi ticketów, które w pełni zmienia sposób w jaki można zarządzać e-mailami. Pełna kontrola nad historią wiadomości e-mail, nieogranicznone miejsce na dane oraz setki innych funkcji, takich jak automatyzacja lub zadasy które ułatwią Ci życie. Pamiętaj, czas to pieniądz.

Najlepszy podgląd Twojej komunikacji

Dzięki usprawnionej komunikacji zgromadzonej w jednym miejscu, będziesz mógł łatwo sprawdzić całą historię rozmowy. Nie pamiętasz, jaki był adres lub warunki umowy? Nieważne! Dzięki LiveAgent możesz wyraźnie zobaczyć wszystkie wiadomości i informacjie dotyczące swoich klientów.

Najlepszy przegląd komunikacji
Uporządkuj swoje projekty

Zorganizuj swoje projekty, zarówno zawodowe jak i prywatne

Nigdy więcej nie będziesz musiał przebijać się przez stare wiadomości i e-maile. Jako freelancer, najwięcej zyskasz wykorzystując złożoność pulpitów nawigacyjnych LiveAgent, służących do obslugi oddzielnych projektów/klientów, portalu klienta zawierającego informacje o Twoich usługach oraz oprogramowania do czatu na żywo które pomoże Ci udzielić odpowiedzi na bezpośrednie zapytania. Nie powinieneś poświęcać niezliczonej ilości godzin na komunikację, powinieneś poświęcić dokładnie tyle czasu ile widnieje na wystawionych przez Ciebie fakturach.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

Jakie korzyści uzyska Twój freelance biznes po wdrożeniu LiveAgent?

Filters in LiveAgent

Uproszczone konwersacje na wszystkich kanałach

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększona liczba domkniętych transakcji w czasie rzeczywistym

Żarówka pokazująca moc świetnych pomysłów

Przydzielaj zadaniom priorytety w oparciu o automatyzację

Ocena na 3 gwiazdki

Zapewniaj obsługę klienta 24/7

Kobieta w koszyku z postawą wygranej i smartfonem w ręku

Wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej

Skorzystaj z wielokanałowego rozwiązania LiveAgent, zapewnij doskonałą obsługę klienta na wszystkich głównych kanałach komunikacji i zautomatyzuj powtarzalne zadania. Już nigdy nie przeoczysz wiadomości e-mail ani nie zapomnisz odpowiedzieć. Stwórz profile klientów i zbieraj o nich dodatkowe informacje bezpośrednio w LiveAgent.

Domknij więcej sprzedaży w czasie rzeczywistym

Z oprogramowaniem dla pomocy technicznej LiveAgent, możesz zapomnieć o konieczności korzystania z usług czatu od różnych dostawców. Czat na żywo to integralna część LiveAgent, która posiada zaawansowane funkcje automatyzacji, takie jak gotowe formularzame, załączniki, kwestionariusze satysfakcji oraz pełną personalizacją. Stwórz niepowtarzalny wygląd w oparciu o swoje preferencje oraz język projektowania.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy
Szybciej odpowiadaj na zapytania

Pozostań w kontakcie gdziekolwiek jesteś

Spędzasz dużo czasu z dala od komputera, a musisz na bieżąco komunikować się z klientami gdy jesteś w podróży? LiveAgent oferuje natywne aplikacje na urządzenia z systemem iOS i Android.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań dla pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat lud długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny aby uzyskać dostęp do wszystkich dostępnych funkcji. Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość odpowiedzi już dziś!

Package Name

Darmowy plan

Zawsze darmowe konto LiveAgent zawierające pewne ograniczenia

0 /msc
Package Name

Ticket

Najlepsze rozwiązanie dla małych agencji i przedsiębiorców

15 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Artykuły powiązane zFirma jednoosobowa
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

"Learn how to effectively market your business by leveraging social media platforms and targeting your audience with compelling content."

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo