Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Marketing, HR lub agencje web development zazwyczaj działają głównie w internecie. Z tego względu bardzo łatwo policzyć ROI z wdrożenia systemu do obsługi klienta. Agencje często wykorzystują LiveAgent do rozwoju własnego biznesu, skracając czas odpowiedzi na zapytania klientów. Narzędzie równie dobrze sprawdza się u klientów. Z naszego doświadczenia bardzo doceniają szybki proces wdrożenia LiveAgent.
Czat na żywo był traktowany jak rozwiązanie jedynie dla wielkich firm, obsługujących wiele zapytań. Na szczęście to już przeszłość. Żyjemy w czasach, gdy wszyscy oczekują natychmiastowej odpowiedzi. Wdrożenie czatu na żywo w Twojej firmie pomoże osiągnąć ten cel.
Lubisz Gmaila? W takim razie z pewnością spodoba Ci się uniwersalna skrzynka odbiorcza od LiveAgent. Odkryj możliwości, jakie daje Ci zebranie wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu. Wszystko jest jasno poukładane: każde zgłoszenie ma numer ID, priorytet oraz dodatkowe, szczegółowe informacje. Co myślisz?
Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.
LiveAgent jest wykorzystywany przez agencje zarówno wewnętrznie, jak i polecany klientom. Wdrożenie wielokanałowego rozwiązania pomaga klientom na zarządzanie komunikacją z jednego miejsca. Dzięki temu łatwiej jest być na bieżąco ze nowymi zgłoszeniami oraz historią wiadomości z klientami.
Pożegnaj żmudną, manualną pracę i rozdzielone kanały komunikacji, utrudniające nadążanie za zgłoszeniami i pracą administracyjną. Niezależnie czy wdrażasz LiveAgent u siebie, czy u klientów, pozbędziesz się częstego problemu operacyjnego przeciążenia rutynowymi czynnościami. Rozwiąż te kwestie dzięki kompleksowemu rozwiązaniu help desk z czatem na żywo, portalem dla klientów, forum lub zaawansowanymi sekwencjami zgłoszeń.
Wyobraź sobie, że oferujesz większą dostępność dla klientów, jednocześnie spędzając mniej czasu na obsłudze. Wdrażając LiveAgent, jest to możliwe! Zoptymalizuj swoją pracę, wykorzystując potęgę uniwersalnej skrzynki odbiorczej, kilku kanałów komunikacji i zaawansowanej automatyzacji. Prawdziwie wielokanałowe narzędzie help desk pozwoli Ci zyskać średnio 15 godzin tygodniowo, które możesz wykorzystać na pozyskanie nowych klientów.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie do zarządzania bazą wiedzy. Płatne plany oferują jeszcze więcej – zawsze w rozsądnej cenie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach