Oprogramowanie help desk dla agencji

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent, najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów biznesowych i przyspiesz ich rozwój z LiveAgent.

Skaluj biznes bez żadnych problemów

Skaluj biznes bez problemów

Marketing, HR lub agencje web development zazwyczaj działają głównie w internecie. Z tego względu bardzo łatwo policzyć ROI z wdrożenia systemu do obsługi klienta. Agencje często wykorzystują LiveAgent do rozwoju własnego biznesu, skracając czas odpowiedzi na zapytania klientów. Narzędzie równie dobrze sprawdza się u klientów. Z naszego doświadczenia bardzo doceniają szybki proces wdrożenia LiveAgent.

Odnoś sukcesy

Czat na żywo był traktowany jak rozwiązanie jedynie dla wielkich firm, obsługujących wiele zapytań. Na szczęście to już przeszłość. Żyjemy w czasach, gdy wszyscy oczekują natychmiastowej odpowiedzi. Wdrożenie czatu na żywo w Twojej firmie pomoże osiągnąć ten cel.

Jesteś gotowy przejść do LiveAgent
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Połącz Twoje kanały komunikacji

Lubisz Gmaila? W takim razie z pewnością spodoba Ci się uniwersalna skrzynka odbiorcza od LiveAgent. Odkryj możliwości, jakie daje Ci zebranie wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu. Wszystko jest jasno poukładane: każde zgłoszenie ma numer ID, priorytet oraz dodatkowe, szczegółowe informacje. Co myślisz?

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Odznaki

Jak Twoja agencja skorzysta na wdrożeniu LiveAgent?

Żarówka pokazująca moc świetnych pomysłów

Lepsza organizacja i przepływ informacji

Stoper

Oszczędzanie zasobów

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Większe zadowolenie klientów

Konsultant siedzący przed laptopem

Zajmuj się kilkoma zgłoszeniami na raz

Kobieta przy biurku z kilkoma żarówkami

Dbaj o wielu klientów

LiveAgent jest wykorzystywany przez agencje zarówno wewnętrznie, jak i polecany klientom. Wdrożenie wielokanałowego rozwiązania pomaga klientom na zarządzanie komunikacją z jednego miejsca. Dzięki temu łatwiej jest być na bieżąco ze nowymi zgłoszeniami oraz historią wiadomości z klientami.

Kończ szybciej powtarzalne zadania

Pożegnaj żmudną, manualną pracę i rozdzielone kanały komunikacji, utrudniające nadążanie za zgłoszeniami i pracą administracyjną. Niezależnie czy wdrażasz LiveAgent u siebie, czy u klientów, pozbędziesz się częstego problemu operacyjnego przeciążenia rutynowymi czynnościami. Rozwiąż te kwestie dzięki kompleksowemu rozwiązaniu help desk z czatem na żywo, portalem dla klientów, forum lub zaawansowanymi sekwencjami zgłoszeń.

Osoba wyjaśniająca dane na wykresie
Kobieta trzymającająca w ręku smartfon

Zwiększ swoją dostępność

Wyobraź sobie, że oferujesz większą dostępność dla klientów, jednocześnie spędzając mniej czasu na obsłudze. Wdrażając LiveAgent, jest to możliwe! Zoptymalizuj swoją pracę, wykorzystując potęgę uniwersalnej skrzynki odbiorczej, kilku kanałów komunikacji i zaawansowanej automatyzacji. Prawdziwie wielokanałowe narzędzie help desk pozwoli Ci zyskać średnio 15 godzin tygodniowo, które możesz wykorzystać na pozyskanie nowych klientów.

Najbardziej opłacalne rozwiązanie help desk

Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie do zarządzania bazą wiedzy. Płatne plany oferują jeszcze więcej – zawsze w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.