Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent, najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów biznesowych i przyspiesz ich rozwój z LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Skaluj bez żadnych problemów

Skaluj biznes bez problemów

Marketing, HR lub agencje web development zazwyczaj działają głównie w internecie. Z tego względu bardzo łatwo policzyć ROI z wdrożenia systemu do obsługi klienta. Agencje często wykorzystują LiveAgent do rozwoju własnego biznesu, skracając czas odpowiedzi na zapytania klientów. Narzędzie równie dobrze sprawdza się u klientów. Z naszego doświadczenia bardzo doceniają szybki proces wdrożenia LiveAgent.

Odnoś sukcesy

Czat na żywo był traktowany jak rozwiązanie jedynie dla wielkich firm, obsługujących wiele zapytań. Na szczęście to już przeszłość. Żyjemy w czasach, gdy wszyscy oczekują natychmiastowej odpowiedzi. Wdrożenie czatu na żywo w Twojej firmie pomoże osiągnąć ten cel.

Gotowy do przejścia do LiveAgent
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Połącz Twoje kanały komunikacji

Lubisz Gmaila? W takim razie z pewnością spodoba Ci się uniwersalna skrzynka odbiorcza od LiveAgent. Odkryj możliwości, jakie daje Ci zebranie wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu. Wszystko jest jasno poukładane: każde zgłoszenie ma numer ID, priorytet oraz dodatkowe, szczegółowe informacje. Co myślisz?

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

odznaki

Jak Twoja agencja skorzysta na wdrożeniu LiveAgent?

Żarówka pokazująca moc świetnych pomysłów

Lepsza organizacja i przepływ informacji

Stoper

Oszczędzanie zasobów

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większe zadowolenie klientów

Agent obsługi klienta pracujący na komputerze

Zajmuj się kilkoma zgłoszeniami na raz

Kobieta przy biurku z kilkoma żarówkami

Dbaj o wielu klientów

LiveAgent jest wykorzystywany przez agencje zarówno wewnętrznie, jak i polecany klientom. Wdrożenie wielokanałowego rozwiązania pomaga klientom na zarządzanie komunikacją z jednego miejsca. Dzięki temu łatwiej jest być na bieżąco ze nowymi zgłoszeniami oraz historią wiadomości z klientami.

Kończ szybciej powtarzalne zadania

Pożegnaj żmudną, manualną pracę i rozdzielone kanały komunikacji, utrudniające nadążanie za zgłoszeniami i pracą administracyjną. Niezależnie czy wdrażasz LiveAgent u siebie, czy u klientów, pozbędziesz się częstego problemu operacyjnego przeciążenia rutynowymi czynnościami. Rozwiąż te kwestie dzięki kompleksowemu rozwiązaniu help desk z czatem na żywo, portalem dla klientów, forum lub zaawansowanymi sekwencjami zgłoszeń.

Osoba wyjaśniająca dane na wykresie
Kobieta trzymającająca w ręku smartfon

Zwiększ swoją dostępność

Wyobraź sobie, że oferujesz większą dostępność dla klientów, jednocześnie spędzając mniej czasu na obsłudze. Wdrażając LiveAgent, jest to możliwe! Zoptymalizuj swoją pracę, wykorzystując potęgę uniwersalnej skrzynki odbiorczej, kilku kanałów komunikacji i zaawansowanej automatyzacji. Prawdziwie wielokanałowe narzędzie help desk pozwoli Ci zyskać średnio 15 godzin tygodniowo, które możesz wykorzystać na pozyskanie nowych klientów.

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Najbardziej opłacalne rozwiązanie help desk

Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie do zarządzania bazą wiedzy. Płatne plany oferują jeszcze więcej – zawsze w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo