Dodanie formularzy kontaktowych do Twojej witryny umożliwia klientom wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z Twojej witryny. Formularze kontaktowe są wbudowane lub wyskakujące. Gdy odwiedzający wprowadzi zapytania do formularzy i kliknie opcję Wyślij, w LiveAgent zostanie utworzony nowy bilet .
Przyciski kontaktu
LiveAgent udostępnia różne konfigurowalne przyciski Kontakt.
Wybierz jedną z wielu wstępnie zdefiniowanych pozycji i stylów przycisku Kontakt:



Nie znalazłeś odpowiedniego stylu dla swojego przycisku Kontakt? Nie martw się, możesz utworzyć własny, pisząc własny kod HTML.

Formularz kontaktowy
Możesz wybrać predefiniowany formularz kontaktowy z 3 opcji stylów:
- Klasyczny
- Kwadratowy
- Ciemny
Możliwe zmiany w wyglądzie formularza kontaktowego:
- Tytuł
- Pozwól na wybór działu pomocy
- Kolor ramki
- Kolor przycisku
- Kolor treści
- Kolor formatu
- Kolor statusu
- Pole tekstowe
- Pole listy
- Pole wyboru
- Grupowe pole wyboru
- Utwórz nieograniczoną liczbę pól (imię i nazwisko, e-mail, telefon, identyfikator zamówienia, firma czy pole wiadomości)
Możesz zdefiniować swój niestandardowy kod css, aby dostosować formularz kontaktowy do projektu strony.
Sprawdź naszą galerię formularzy kontaktowych
Wybierz jeden z wielu popularnych stylów formularzy kontaktowych lub stwórz własny! Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które poprawia przepływ pracy i komunikację dzięki funkcji załączników. Użytkownicy mogą przesyłać różne pliki, ograniczenia dotyczące rozmiaru i typu plików mogą być dostosowane. LiveAgent pozwala na dodawanie załączników do e-maili, czatów, formularzy kontaktowych i artykułów z bazy wiedzy.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.