Dodanie formularzy kontaktowych do Twojej witryny umożliwia klientom wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z Twojej witryny. Formularze kontaktowe są wbudowane lub wyskakujące. Gdy odwiedzający wprowadzi zapytania do formularzy i kliknie opcję Wyślij, w LiveAgent zostanie utworzony nowy bilet .
Przyciski kontaktu
LiveAgent udostępnia różne konfigurowalne przyciski Kontakt.
Wybierz jedną z wielu wstępnie zdefiniowanych pozycji i stylów przycisku Kontakt:
Nie znalazłeś odpowiedniego stylu dla swojego przycisku Kontakt? Nie martw się, możesz utworzyć własny, pisząc własny kod HTML.
Formularz kontaktowy
Możesz wybrać predefiniowany formularz kontaktowy z 3 opcji stylów:
- Klasyczny
- Kwadratowy
- Ciemny
Możliwe zmiany w wyglądzie formularza kontaktowego:
- Tytuł
- Pozwól na wybór działu pomocy
- Kolor ramki
- Kolor przycisku
- Kolor treści
- Kolor formatu
- Kolor statusu
- Pole tekstowe
- Pole listy
- Pole wyboru
- Grupowe pole wyboru
- Utwórz nieograniczoną liczbę pól (imię i nazwisko, e-mail, telefon, identyfikator zamówienia, firma czy pole wiadomości)
Możesz zdefiniować swój niestandardowy kod css, aby dostosować formularz kontaktowy do projektu strony.
Sprawdź naszą galerię formularzy kontaktowych
Wybierz jeden z wielu popularnych stylów formularzy kontaktowych lub stwórz własny! Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Miej zawsze oko na swoich klientów
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.
Przeprowadź migrację z Gorgias do LiveAgent
Przenieś tagi, opinie, profile klientów i zgłoszenia. LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, zyskując uznanie od zadowolonych użytkowników. Rozpocznij migrację już dziś!