Umieść przycisk czatu w dowolnym miejscu w swojej witrynie i zacznij odpowiadać swoim klientom za pośrednictwem czatu na żywo . LiveAgent zapewnia solidną galerię przycisków czatu na żywo do wyboru.
Wybierz jedną z wielu predefiniowanych pozycji i stylów przycisków czatu na żywo z naszej galerii:
Utwórz przycisk czatu ZA DARMO
LiveAgent oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny dla wszystkich subskrypcji. Utwórz przycisk czatu dla swojej witryny i natychmiast usprawnij obsługę klienta!
Nie znalazłeś odpowiedniego stylu przycisku czatu online?
Nie martw się! Możesz utworzyć niestandardowy, przesyłając obraz lub napisz własny kod HTML.
Zasoby bazy wiedzy
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, postępuj zgodnie z przewodnikiem dotyczącym Jak utworzyć przycisk czatu w LiveAgent .
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.