Oprogramowanie do obsługi klienta byłoby niczym bez dobrej funkcji kontaktu.
Wyświetlaj informacje o swoich klientach, od podstawowych informacji kontaktowych, preferencji językowych po wszelkie dane klientów zebrane w niestandardowych polach kontaktów . Za każdym razem, gdy ktoś się z tobą kontaktuje, w LiveAgent tworzony jest nowy kontakt.
Przechowywanie kontaktów
- Nazwa
- Awatar
- Telefon
- Grupy kontaktowe
- Strefa czasowa
- Język
- Notatka
- Szukaj zgoszeń kontaktu
- Niestandardowe pola kontaktów
Niestandardowe pola
Możesz dodać nieograniczoną liczbę pól niestandardowych do swoich kontaktów.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.