Oprogramowanie do obsługi klienta byłoby niczym bez dobrej funkcji kontaktu.
Wyświetlaj informacje o swoich klientach, od podstawowych informacji kontaktowych, preferencji językowych po wszelkie dane klientów zebrane w niestandardowych polach kontaktów . Za każdym razem, gdy ktoś się z tobą kontaktuje, w LiveAgent tworzony jest nowy kontakt.
Przechowywanie kontaktów
- Nazwa
- Awatar
- Telefon
- Grupy kontaktowe
- Strefa czasowa
- Język
- Notatka
- Szukaj zgoszeń kontaktu
- Niestandardowe pola kontaktów
Niestandardowe pola
Możesz dodać nieograniczoną liczbę pól niestandardowych do swoich kontaktów.

Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.