Co to jest widget sieciowy?
Widżet sieciowy, zwany także widżetem kontaktu, to pasek kodu HTML / Javascript osadzony w Twojej witrynie. Widżet internetowy może być wyświetlany w postaci przycisku czatu, zaproszenia do czatu, formularza kontaktowego lub formularza zwrotnego.
Oto jak wygląda typowy widżet internetowy:

FAQ
What is a web widget?
A web widget is a web application or a page element that is built into the website but is independent of it. The widget requests access to content that the page cannot access. It can have different forms, e.g. a chat button or a contact form.
How can I embed LiveAgent live chat widget to a website?
OLive chat is a very popular customer support channel. Thanks to it, the help obtained by customers is fast and timely. How to integrate the widget with your website? 1. Choose a live chat provider. There are many options on the market, so be sure to read them carefully to choose the best one that suits your business needs. 2. Register on the site. Most of the software offers a trial period of their tool, so if you are unsure, subscribe to the software for a trial period. 3. Add a live chat button to your website. After registering, you select the button and paste the HTML code on your website. 4. Customize the live chat widget. You can adjust the widget accordingly, e.g. by modifying the designs of online and offline buttons, chat windows, language, text, and the way the chat is displayed. 5. Enable proactive chat invitations. The proactivity feature is common among chat spiders. You can define whether you want it to be displayed on every page or only on selected subpages. 6. Create a list of ready-made answers. Ready answers automate your work and thus improve it.
What does the web widget look like?
The live chat widget usually looks like a messenger. There may be, for example, a bar or a circle on the website that, when clicked (or automatically), opens a chat and conversation window. They are usually not large and take up a smaller part of the site.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
Szablony powiadomień pozwalają na przygotowanie szablonów, które można później wykorzystać bez konieczności przechodzenia za każdym razem przez cały proces tworzenia powiadomienia. Szablony są używane do wielokrotnego wysyłania tego samego typu powiadomień, co ułatwia pracę zespołu obsługi klienta i pozwala zaoszczędzić czas. LiveAgent udostępnia szablony powiadomień, które można dostosować do potrzeb zespołu.
W tekście omawiana jest wtyczka WordPress do wewnętrznego linkowania oraz protokół Tel-Link, umożliwiające bezpośrednie połączenia z klientami. Wtyczka ta jest przydatna dla blogerów i firm z dziedziny SEO. Tel-Link to link do numeru telefonu, który umożliwia szybki kontakt między firmą a klientami. W celu ulepszenia relacji z klientami, warto skorzystać również z oprogramowania help desk, takiego jak LiveAgent, oferującego obsługę połączeń, czatu na żywo czy forów.
Twitter jest ważną platformą mediów społecznościowych, gdzie klienci oczekują szybkiej reakcji od firm. Narzędzie LiveAgent może pomóc monitorować markę na Twitterze i kategoryzować komunikację klientów. Obsługa klienta za pomocą Twittera może sprawić, że firma nabierze na wartości, a wymagania klientów dotyczące czasu reakcji są wysokie. Media społecznościowe mogą wpływać na reputację biznesową firmy, a ich obsługa klienta jest ważna, ponieważ klienci oczekują szybkich odpowiedzi.