Zachęcaj klientów do przesyłania nowych pomysłów i opinii na potrzeby przyszłego rozwoju. Omów każdy pomysł ze swoimi klientami na łatwym w użyciu forum z opiniami. Czy wiesz, jakie funkcje są najważniejsze dla Twoich klientów? Niech głosują! Jasno informuj klientów o postępach we wdrażaniu.

Przyciski opinii
- Dodanie przycisku opinii do witryny umożliwia odwiedzającym przekazywanie opinii i sugestii lub głosowanie na istniejące.
- Gdy klient prześle opinię, zostanie utworzone zgłoszenie, dzięki któremu otrzymasz powiadomienie i możesz odpowiedzieć w razie potrzeby.
- Na różnych forach opinii można wyszukiwać za pomocą wielu przycisków opinii.
Zbierz ważne opinie od klientów, umieszczając przycisk opinii w dowolnym miejscu w swojej witrynie. Dostosuj przycisk opinii, aby pasował do Twojej firmy.

Wybierz jedną z wielu wstępnie zdefiniowanych pozycji i stylów przycisku opinii:




Nie znalazłeś odpowiedniego stylu przycisku opinii? Nie martw się, możesz utworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod HTML.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.