Zachęcaj klientów do przesyłania nowych pomysłów i opinii na potrzeby przyszłego rozwoju. Omów każdy pomysł ze swoimi klientami na łatwym w użyciu forum z opiniami. Czy wiesz, jakie funkcje są najważniejsze dla Twoich klientów? Niech głosują! Jasno informuj klientów o postępach we wdrażaniu.
Przyciski opinii
- Dodanie przycisku opinii do witryny umożliwia odwiedzającym przekazywanie opinii i sugestii lub głosowanie na istniejące.
- Gdy klient prześle opinię, zostanie utworzone zgłoszenie, dzięki któremu otrzymasz powiadomienie i możesz odpowiedzieć w razie potrzeby.
- Na różnych forach opinii można wyszukiwać za pomocą wielu przycisków opinii.
Zbierz ważne opinie od klientów, umieszczając przycisk opinii w dowolnym miejscu w swojej witrynie. Dostosuj przycisk opinii, aby pasował do Twojej firmy.
Wybierz jedną z wielu wstępnie zdefiniowanych pozycji i stylów przycisku opinii:
Nie znalazłeś odpowiedniego stylu przycisku opinii? Nie martw się, możesz utworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod HTML.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.