Pozwól swoim klientom i użytkownikom brać udział w dyskusjach na Twoim własnym forum. Forum umożliwia zwiększanie zaangażowania klientów, przedstawianie rekomendacji, zapewnianie klientom innego kanału wsparcia i nie tylko. Możesz śledzić tematy, odpowiadać na nie, udzielać zaleceń i łatwo rozwiązywać problemy.
Utwórz forum obsługiwane przez LiveAgent i zbuduj społeczność ze swoimi klientami. Każdy wpis na forum jest przekształcany w zgłoszenie , dzięki czemu agent zawsze może odpowiedzieć. Pozwól użytkownikom pomagać innym użytkownikom!
Fora pozwalają klientom pomagać sobie nawzajem, odpowiadając na pytania innych. Każdy może przeglądać zawartość forum. Jednak użytkownicy muszą się zalogować, aby zadawać pytania lub odpowiadać na nie.
Zasoby bazy wiedzy
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!