Pozwól swoim klientom i użytkownikom brać udział w dyskusjach na Twoim własnym forum. Forum umożliwia zwiększanie zaangażowania klientów, przedstawianie rekomendacji, zapewnianie klientom innego kanału wsparcia i nie tylko. Możesz śledzić tematy, odpowiadać na nie, udzielać zaleceń i łatwo rozwiązywać problemy.
Utwórz forum obsługiwane przez LiveAgent i zbuduj społeczność ze swoimi klientami. Każdy wpis na forum jest przekształcany w zgłoszenie , dzięki czemu agent zawsze może odpowiedzieć. Pozwól użytkownikom pomagać innym użytkownikom!
Fora pozwalają klientom pomagać sobie nawzajem, odpowiadając na pytania innych. Każdy może przeglądać zawartość forum. Jednak użytkownicy muszą się zalogować, aby zadawać pytania lub odpowiadać na nie.
Zasoby bazy wiedzy
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Darmowy czat dla stron internetowych
Bezpłatny czat dla stron internetowych to tani, łatwy i prosty sposób na komunikowanie się w czasie rzeczywistym z użytkownikami o wspólnych zainteresowaniach na całym świecie. Nie wymaga rejestracji ani pobierania.