Wersja próbna

Ranking agentów

Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając swoim klientom oceniać odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.

Ranking agentów czatu na żywo – LiveAgent
Ranking agentów na czacie na żywo

Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.

Omówienie rankingu agentów

LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.

Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać swoich najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.

Otrzymuj natychmiastowe informacje zwrotne od agentów

Ucz się na podstawie ocen klientów w czasie rzeczywistym i zwiększ satysfakcję klientów. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo