Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając swoim klientom oceniać odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.

Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.
Omówienie rankingu agentów
LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.
Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać swoich najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Otrzymuj natychmiastowe informacje zwrotne od agentów
Ucz się na podstawie ocen klientów w czasie rzeczywistym i zwiększ satysfakcję klientów. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Zasoby bazy wiedzy
Opinie klientów to niezbędny element biznesu, ponieważ pozytywne opinie wpływają na rozpoznawalność marki, a negatywne mogą zniszczyć biznes. Firma powinna skupić się na całościowym doświadczeniu klienta, a nie tylko na rozwoju produktu/usługi. Istnieje wiele sposobów na zbieranie opinii klientów, w tym wywiady osobiste i skorzystanie z oprogramowania do obsługi klienta. Wszystkie te informacje pomagają w ewoluowaniu i doskonaleniu się firmy. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie pomocy technicznej z ponad 180 funkcjami, które może pomóc w szybszej i bardziej skutecznej obsłudze klienta.
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Czat na żywo to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zapewnia szybką i bezpośrednią odpowiedź na pytania klientów. Daje to możliwość wyboru rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym. Czat na żywo jest szczególnie korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Alternatywą jest oprogramowanie pomocy technicznej Olark LiveAgent, które oferuje więcej niż tylko czat na żywo. Jest to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które pozwala na indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
LiveAgent to narzędzie umożliwiające obsługę klientów poprzez czat na żywo, zgłoszenia oraz automatyzację. Dostarcza różne informacje statystyczne takie jak czas reakcji i rozwiązywania problemów czy ilość połączeń oraz czatów. Dostępne są różne formy prezentacji danych, jak również panel analityczny dla administratorów. LiveAgent oferuje 14-dniowy okres próbny oraz migrację z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Czat na żywo to skuteczny sposób zwiększania sprzedaży i przychodów dla firm. Proaktywna obsługa klienta za pomocą czatu na żywo poprawia wizerunek i zwiększa lojalność klientów. Wprowadzenie czatu na żywo może prowadzić do 48% wzrostu przychodów na godzinę czatu i 40% wzrostu współczynnika konwersji. Zaporządkowanie działań wsparcia za pomocą czatu na żywo daje wiele korzyści, w tym eliminację wątpliwości klientów i proaktywne wsparcie przed wymeldowaniem. Większość klientów preferuje marki oferujące proaktywną obsługę klienta.