Funkcja połączeń wewnętrznych zapewnia możliwość przełączania czatu wewnętrznego na znacznie wygodniejszy sposób komunikowania się ze współpracownikami, czat głosowy. Funkcja wbudowana bezpośrednio w LiveAgent wraz z resztą call center pozwala szybko rozwiązać wszelkie problemy, z którymi możesz się spotkać lub uzyskać właściwą odpowiedź w bardzo krótkim czasie. Tworzenie połączenia wewnętrznego jest bardzo łatwym zadaniem.
Wystarczy kliknąć przycisk plus w górnym rogu i wybrać z listy opcji „Nowe połączenie wewnętrzne”.

Otworzy się nowa część LiveAgent, w której możesz wybrać osobę, z którą chcesz porozmawiać. Kliknięcie przycisku połączenia spowoduje natychmiastowe otwarcie nowego zgłoszenia z własnym identyfikatorem i interfejsem podobnym do pozostałej części LiveAgent.
Podobnie jak w przypadku czatu wewnętrznego, masz możliwość wstawienia notatki zawierającej identyfikator zgłoszenia (który można kliknąć i przekieruje do tego zgłoszenia).
Jeśli potrzebujesz pomocy z konkretnym zgłoszeniem lub prośbą klienta, możesz również zainicjować połączenie wewnętrzne bezpośrednio z interfejsu tego zgłoszenia. Kliknięcie na 3 kropki spowoduje wyświetlenie listy dostępnych opcji, których częścią jest połączenie wewnętrzne. Proces rozpoczynania połączenia jest taki sam, jak w przypadku poprzedniej metody. Wybierz preferowanego współpracownika i naciśnij przycisk połączenia.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.