Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Połączenia wewnętrzne

Funkcja połączeń wewnętrznych zapewnia możliwość przełączania czatu wewnętrznego na znacznie wygodniejszy sposób komunikowania się ze współpracownikami, czat głosowy. Funkcja wbudowana bezpośrednio w LiveAgent wraz z resztą call center pozwala szybko rozwiązać wszelkie problemy, z którymi możesz się spotkać lub uzyskać właściwą odpowiedź w bardzo krótkim czasie. Tworzenie połączenia wewnętrznego jest bardzo łatwym zadaniem.

Wystarczy kliknąć przycisk plus w górnym rogu i wybrać z listy opcji „Nowe połączenie wewnętrzne”.

Połączenie wewnętrzne

Otworzy się nowa część LiveAgent, w której możesz wybrać osobę, z którą chcesz porozmawiać. Kliknięcie przycisku połączenia spowoduje natychmiastowe otwarcie nowego zgłoszenia z własnym identyfikatorem i interfejsem podobnym do pozostałej części LiveAgent.

Podobnie jak w przypadku czatu wewnętrznego, masz możliwość wstawienia notatki zawierającej identyfikator zgłoszenia (który można kliknąć i przekieruje do tego zgłoszenia).

Jeśli potrzebujesz pomocy z konkretnym zgłoszeniem lub prośbą klienta, możesz również zainicjować połączenie wewnętrzne bezpośrednio z interfejsu tego zgłoszenia. Kliknięcie na 3 kropki spowoduje wyświetlenie listy dostępnych opcji, których częścią jest połączenie wewnętrzne. Proces rozpoczynania połączenia jest taki sam, jak w przypadku poprzedniej metody. Wybierz preferowanego współpracownika i naciśnij przycisk połączenia.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo