Notatki to przydatna funkcja dla wszystkich agentów, którzy chcą lepiej zorganizować swoje zgłoszenia i mieć przypomnienia o konkretnych zgłoszeniach lub klientach.
LiveAgent oferuje możliwość dodawania prywatnych notatek do zgłoszenia , które są widoczne tylko dla agentów, a nie dla osoby żądającej zgłoszenia ani innych użytkowników końcowych, którzy mogli być CC na zgłoszeniu. Umożliwia to wewnętrzne udostępnianie postępów lub rejestrowanie aktualizacji do wykorzystania w przyszłości. Możesz nawet przekazać zgłoszenie z wewnętrzną notatką do innego agenta.
Przykład
Twój klient wyjaśnił problem w sześciu długich e-mailach, możesz podsumować ten problem w notatce i przekazać go programistom, którzy zajmą się nim i rozwiążą. Nie muszą czytać wszystkich e-maili od klienta (byłoby to marnowaniem czasu), wystarczy dla nich podsumowanie problemu w dodanej notatce.
Potrzebujesz przypomnienia? Użyj notatki!
Twórz prywatne notatki i używaj ich jako przypomnień dla siebie lub swoich współpracowników. Wypróbuj już dziś za darmo. Nie wymagamy karty kredytowej.
Zasoby bazy wiedzy
Funkcje oprogramowania help desk
Wykorzystaj LiveAgent, elastyczne oprogramowanie CRM, aby zoptymalizować obsługę klienta. Zapewnij bezpieczeństwo, dostosowanie i gamifikację procesów pomocy technicznej.