Notatki to przydatna funkcja dla wszystkich agentów, którzy chcą lepiej zorganizować swoje zgłoszenia i mieć przypomnienia o konkretnych zgłoszeniach lub klientach.
LiveAgent oferuje możliwość dodawania prywatnych notatek do zgłoszenia , które są widoczne tylko dla agentów, a nie dla osoby żądającej zgłoszenia ani innych użytkowników końcowych, którzy mogli być CC na zgłoszeniu. Umożliwia to wewnętrzne udostępnianie postępów lub rejestrowanie aktualizacji do wykorzystania w przyszłości. Możesz nawet przekazać zgłoszenie z wewnętrzną notatką do innego agenta.
Przykład
Twój klient wyjaśnił problem w sześciu długich e-mailach, możesz podsumować ten problem w notatce i przekazać go programistom, którzy zajmą się nim i rozwiążą. Nie muszą czytać wszystkich e-maili od klienta (byłoby to marnowaniem czasu), wystarczy dla nich podsumowanie problemu w dodanej notatce.
Potrzebujesz przypomnienia? Użyj notatki!
Twórz prywatne notatki i używaj ich jako przypomnień dla siebie lub swoich współpracowników. Wypróbuj już dziś za darmo. Nie wymagamy karty kredytowej.
Zasoby bazy wiedzy
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?
Firma oferuje szybki i skuteczny czat na żywo, który pozwoli na lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży i pozyskiwania leadów. Wideo prezentuje działanie czatu zarówno z perspektywy klienta, jak i agenta, co pozwala na porównanie z konkurencją.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Funkcja załączników w narzędziu LiveAgent pozwala na łatwe dodawanie plików do zgłoszeń, czatów, formularzy i artykułów. Obsługiwane są wszystkie typy plików, ale można ograniczyć ich typy i rozmiary w ustawieniach. LiveAgent umożliwia przeciąganie i upuszczanie plików oraz korzystanie z funkcji przeciągnij i upuść. Wszystko to ułatwia komunikację i przepływ pracy.