Notatki to przydatna funkcja dla wszystkich agentów, którzy chcą lepiej zorganizować swoje zgłoszenia i mieć przypomnienia o konkretnych zgłoszeniach lub klientach.
LiveAgent oferuje możliwość dodawania prywatnych notatek do zgłoszenia , które są widoczne tylko dla agentów, a nie dla osoby żądającej zgłoszenia ani innych użytkowników końcowych, którzy mogli być CC na zgłoszeniu. Umożliwia to wewnętrzne udostępnianie postępów lub rejestrowanie aktualizacji do wykorzystania w przyszłości. Możesz nawet przekazać zgłoszenie z wewnętrzną notatką do innego agenta.
Przykład
Twój klient wyjaśnił problem w sześciu długich e-mailach, możesz podsumować ten problem w notatce i przekazać go programistom, którzy zajmą się nim i rozwiążą. Nie muszą czytać wszystkich e-maili od klienta (byłoby to marnowaniem czasu), wystarczy dla nich podsumowanie problemu w dodanej notatce.
Potrzebujesz przypomnienia? Użyj notatki!
Twórz prywatne notatki i używaj ich jako przypomnień dla siebie lub swoich współpracowników. Wypróbuj już dziś za darmo. Nie wymagamy karty kredytowej.
Zasoby bazy wiedzy
- Raport agenta | LiveAgent
- Przekierowywanie połączeń | LiveAgent
- Darmowe oprogramowanie Help Desk | LiveAgent
- Co to jest funkcja czatu wewnętrznego? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Pola zgłoszeń I LiveAgent
- Szablon odpowiedzi agenta [wyjaśnienie]
- Zwiększ szybkość reakcji - LiveAgent
- Zarządzanie płatnościami | LiveAgent