Notatki to przydatna funkcja dla wszystkich agentów, którzy chcą lepiej zorganizować swoje zgłoszenia i mieć przypomnienia o konkretnych zgłoszeniach lub klientach.
LiveAgent oferuje możliwość dodawania prywatnych notatek do zgłoszenia , które są widoczne tylko dla agentów, a nie dla osoby żądającej zgłoszenia ani innych użytkowników końcowych, którzy mogli być CC na zgłoszeniu. Umożliwia to wewnętrzne udostępnianie postępów lub rejestrowanie aktualizacji do wykorzystania w przyszłości. Możesz nawet przekazać zgłoszenie z wewnętrzną notatką do innego agenta.
Przykład
Twój klient wyjaśnił problem w sześciu długich e-mailach, możesz podsumować ten problem w notatce i przekazać go programistom, którzy zajmą się nim i rozwiążą. Nie muszą czytać wszystkich e-maili od klienta (byłoby to marnowaniem czasu), wystarczy dla nich podsumowanie problemu w dodanej notatce.
Potrzebujesz przypomnienia? Użyj notatki!
Twórz prywatne notatki i używaj ich jako przypomnień dla siebie lub swoich współpracowników. Wypróbuj już dziś za darmo. Nie wymagamy karty kredytowej.
Zasoby bazy wiedzy
Tematy artykułów obejmują obsługę klienta, rozwój umiejętności miękkich i zarządzanie reklamacjami. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym czat na żywo i obsługę e-mailową. Integracje, wsparcie techniczne i program lojalnościowy są również dostępne. Preferowane jest rozwiązanie obsługi klienta przez człowieka, a firma skupia się na zaspokajaniu potrzeb millenialsów i młodych dorosłych poprzez blog, szablony i webinar.
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania zarządzania zgłoszeniami i komunikacją, w tym integrację z Twitterem, funkcje automatyzacji reguł i dziennik audytu. Możesz również śledzić postęp zgłoszeń jako obserwator, nie ponosząc za nie odpowiedzialności. Załóż darmowe konto i wypróbuj wszystkie funkcje.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.