Wersja próbna

Scalanie zgłoszeń

Funkcja scalania zgłoszeń jest przydatna, gdy otrzymałeś wiele lub różne rozmowy na ten sam temat i musisz połączyć je w jedno zgłoszenie.

W przypadku, gdy otrzymałeś wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu i chcesz je połączyć lub musisz w jakiś sposób powiązać różne zgłoszenia, możesz to zrobić za pomocą funkcji scalania.

Funkcja scalania umożliwia scalanie zgłoszeń w celu ułatwienia pracy agenta . Ta funkcja nie tylko łączy tekst, ale także tagi związane ze zgłoszeniem. Po zastosowaniu funkcji scalania oryginalne zgłoszenie zostanie usunięte. Taka czynność jest nieodwracalna, więc upewnij się, że łączysz zgłoszenia tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo