Funkcja scalania zgłoszeń jest przydatna, gdy otrzymałeś wiele lub różne rozmowy na ten sam temat i musisz połączyć je w jedno zgłoszenie.
W przypadku, gdy otrzymałeś wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu i chcesz je połączyć lub musisz w jakiś sposób powiązać różne zgłoszenia, możesz to zrobić za pomocą funkcji scalania.
Funkcja scalania umożliwia scalanie zgłoszeń w celu ułatwienia pracy agenta . Ta funkcja nie tylko łączy tekst, ale także tagi związane ze zgłoszeniem. Po zastosowaniu funkcji scalania oryginalne zgłoszenie zostanie usunięte. Taka czynność jest nieodwracalna, więc upewnij się, że łączysz zgłoszenia tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu oraz biznesu, w tym wsparcie, przenoszenie danych, system statusu i dziennik zmian. Firma posiada program lojalnościowy oraz oferuje swoje usługi partnerom VoIP. Na stronie znajduje się blog, słowniczek, i akademia, a także możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach przez subskrypcję newslettera. LiveAgent posiada regulamin polityki prywatności i bezpieczeństwa.
LiveAgent to platforma umożliwiająca udostępnianie zgłoszeń do poprawy obsługi klientów i komunikacji między agentami. Oferuje wiele funkcji, w tym narzędzia do zarządzania zgłoszeniami i szablony odpowiedzi. Wsparcie techniczne może być zoptymalizowane poprzez nadawanie priorytetu zgłoszeniom i jednoczesną pomoc w ich rozwiązywaniu. Algorytm i przycisk "Rozwiąż" pomagają w rozwiązywaniu problemów klientów, a umiejętności miękkie pracowników są kluczowe. LiveAgent oferuje również czat na żywo i integrację z innymi narzędziami. Darmowe konto i 14-dniowy okres próbny są dostępne dla klientów.