Funkcja scalania zgłoszeń jest przydatna, gdy otrzymałeś wiele lub różne rozmowy na ten sam temat i musisz połączyć je w jedno zgłoszenie.
W przypadku, gdy otrzymałeś wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu i chcesz je połączyć lub musisz w jakiś sposób powiązać różne zgłoszenia, możesz to zrobić za pomocą funkcji scalania.
Funkcja scalania umożliwia scalanie zgłoszeń w celu ułatwienia pracy agenta . Ta funkcja nie tylko łączy tekst, ale także tagi związane ze zgłoszeniem. Po zastosowaniu funkcji scalania oryginalne zgłoszenie zostanie usunięte. Taka czynność jest nieodwracalna, więc upewnij się, że łączysz zgłoszenia tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.
Program Bug Bounty w LiveAgent
LiveAgent oferuje oprogramowanie obsługi technicznej dla branży księgowej i prawniczej z najlepszą popularnością wśród małych i średnich firm. Można skorzystać z darmowej wersji próbnej, a po rejestracji korzystać z automatycznego przekazywania danych. LiveAgent zapewnia również wsparcie techniczne, integracje oraz rozwiązania dla biznesu.
Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?
Czat na żywo jest idealnym rozwiązaniem dla agencji reklamowych, Social Media, freelancerów i innych agencji oraz biur podróży i turystyki. Darmowe oprogramowanie czatu na żywo może pomóc zarówno klientom, jak i pracownikom, a 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo. Oprogramowanie do obsługi klienta może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez skalowanie komunikacji w różnych kanałach cyfrowych. LiveAgent to wielofunkcyjne oprogramowanie do zarządzania skargami, które umożliwia firmie profesjonalną i efektywną obsługę klientów, z okresem próbnym dostępnym na 14 dni.