Wersja próbna

Scalanie zgłoszeń

Funkcja scalania zgłoszeń jest przydatna, gdy otrzymałeś wiele lub różne rozmowy na ten sam temat i musisz połączyć je w jedno zgłoszenie.

W przypadku, gdy otrzymałeś wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu i chcesz je połączyć lub musisz w jakiś sposób powiązać różne zgłoszenia, możesz to zrobić za pomocą funkcji scalania.

Funkcja scalania umożliwia scalanie zgłoszeń w celu ułatwienia pracy agenta . Ta funkcja nie tylko łączy tekst, ale także tagi związane ze zgłoszeniem. Po zastosowaniu funkcji scalania oryginalne zgłoszenie zostanie usunięte. Taka czynność jest nieodwracalna, więc upewnij się, że łączysz zgłoszenia tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo