Co oznacza zmiana przypisania?
Zgłoszenie można ponownie przypisać (przenieść) od jednego agenta do drugiego w trakcie jego cyklu życia. Przyczyny tego mogą być różne, np. brak doświadczenia agenta w danej dziedzinie, klient zamawiający innego agenta, niedostępność agenta i wiele innych.
Ponowne przypisywanie zgłoszeń nie jest zalecane, ponieważ może to być dość czasochłonne dla agentów. Również klienci mogą nie być zadowoleni z tego, że są rzucani między agentami. W przypadku zbyt wielu zmian przypisania na tym samym zgłoszeniu.
Frequently asked questions
Jak definiujesz termin przepisać?
Ponowne przypisanie to przepisanie zgłoszenia od jednego agenta do drugiego w okresie ważności zgłoszenia. Może to być spowodowane na przykład brakiem wiedzy lub doświadczenia agenta w określonym temacie, niedostępnością agenta lub prośbą o zmianę agentów.
Jakie są korzyści z opcji ponownego przypisania?
Zaletą jest to, że klient może szybko odpowiedzieć na nurtujący temat. Nie należy jednak robić tego wiele razy z jednym zgłoszeniem, ponieważ może to być niesatysfakcjonujące dla klientów, a także może być uciążliwe dla agentów.
Czy możesz użyć funkcji zmiany przypisania w LiveAgent?
Możesz użyć funkcji ponownego przypisania w LiveAgent. Możesz łatwo przenieść swoje zgłoszenie od jednego agenta do drugiego.
- Aktualny użytkownik [wyjaśnienie]
- Cykl życia zgłoszenia (wyjaśnienie)
- Nieprzypisane zgłoszenie [Wyjaśnienie]
- Zgłoszenia wewnętrzne I LiveAgent
- Szablon odpowiedzi agenta [wyjaśnienie]
- Wywiad z obsługą klienta — często zadawane pytania (przykłady)
- Zaległości w zgłoszeniach (wyjaśnienie)
- Jak radzić sobie z niezadowolonymi klientami (nowy przewodnik)