Co oznacza zmiana przypisania?
Zgłoszenie można ponownie przypisać (przenieść) od jednego agenta do drugiego w trakcie jego cyklu życia. Przyczyny tego mogą być różne, np. brak doświadczenia agenta w danej dziedzinie, klient zamawiający innego agenta, niedostępność agenta i wiele innych.
Ponowne przypisywanie zgłoszeń nie jest zalecane, ponieważ może to być dość czasochłonne dla agentów. Również klienci mogą nie być zadowoleni z tego, że są rzucani między agentami. W przypadku zbyt wielu zmian przypisania na tym samym zgłoszeniu.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz termin przepisać?
Ponowne przypisanie to przepisanie zgłoszenia od jednego agenta do drugiego w okresie ważności zgłoszenia. Może to być spowodowane na przykład brakiem wiedzy lub doświadczenia agenta w określonym temacie, niedostępnością agenta lub prośbą o zmianę agentów.
Jakie są korzyści z opcji ponownego przypisania?
Zaletą jest to, że klient może szybko odpowiedzieć na nurtujący temat. Nie należy jednak robić tego wiele razy z jednym zgłoszeniem, ponieważ może to być niesatysfakcjonujące dla klientów, a także może być uciążliwe dla agentów.
Czy możesz użyć funkcji zmiany przypisania w LiveAgent?
Możesz użyć funkcji ponownego przypisania w LiveAgent. Możesz łatwo przenieść swoje zgłoszenie od jednego agenta do drugiego.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.