Wersja próbna

Zmiana przypisania

Co oznacza zmiana przypisania?

Zgłoszenie można ponownie przypisać (przenieść) od jednego agenta do drugiego w trakcie jego cyklu życia. Przyczyny tego mogą być różne, np. brak doświadczenia agenta w danej dziedzinie, klient zamawiający innego agenta, niedostępność agenta i wiele innych.

Ponowne przypisywanie zgłoszeń nie jest zalecane, ponieważ może to być dość czasochłonne dla agentów. Również klienci mogą nie być zadowoleni z tego, że są rzucani między agentami. W przypadku zbyt wielu zmian przypisania na tym samym zgłoszeniu.

Frequently asked questions

Jak definiujesz termin przepisać?

Ponowne przypisanie to przepisanie zgłoszenia od jednego agenta do drugiego w okresie ważności zgłoszenia. Może to być spowodowane na przykład brakiem wiedzy lub doświadczenia agenta w określonym temacie, niedostępnością agenta lub prośbą o zmianę agentów.

 

Jakie są korzyści z opcji ponownego przypisania?

Zaletą jest to, że klient może szybko odpowiedzieć na nurtujący temat. Nie należy jednak robić tego wiele razy z jednym zgłoszeniem, ponieważ może to być niesatysfakcjonujące dla klientów, a także może być uciążliwe dla agentów.

 

Czy możesz użyć funkcji zmiany przypisania w LiveAgent?

Możesz użyć funkcji ponownego przypisania w LiveAgent. Możesz łatwo przenieść swoje zgłoszenie od jednego agenta do drugiego.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.