Co oznacza zmiana przypisania?
Zgłoszenie można ponownie przypisać (przenieść) od jednego agenta do drugiego w trakcie jego cyklu życia. Przyczyny tego mogą być różne, np. brak doświadczenia agenta w danej dziedzinie, klient zamawiający innego agenta, niedostępność agenta i wiele innych.
Ponowne przypisywanie zgłoszeń nie jest zalecane, ponieważ może to być dość czasochłonne dla agentów. Również klienci mogą nie być zadowoleni z tego, że są rzucani między agentami. W przypadku zbyt wielu zmian przypisania na tym samym zgłoszeniu.
Frequently asked questions
Jak definiujesz termin przepisać?
Ponowne przypisanie to przepisanie zgłoszenia od jednego agenta do drugiego w okresie ważności zgłoszenia. Może to być spowodowane na przykład brakiem wiedzy lub doświadczenia agenta w określonym temacie, niedostępnością agenta lub prośbą o zmianę agentów.
Jakie są korzyści z opcji ponownego przypisania?
Zaletą jest to, że klient może szybko odpowiedzieć na nurtujący temat. Nie należy jednak robić tego wiele razy z jednym zgłoszeniem, ponieważ może to być niesatysfakcjonujące dla klientów, a także może być uciążliwe dla agentów.
Czy możesz użyć funkcji zmiany przypisania w LiveAgent?
Możesz użyć funkcji ponownego przypisania w LiveAgent. Możesz łatwo przenieść swoje zgłoszenie od jednego agenta do drugiego.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Dostosowanie oznacza zmianę produktów lub usług, aby sprostały potrzebom klientów. Pracownicy działów obsługi klienta powinni wiedzieć więcej o potrzebach klientów, by oferować im spersonalizowaną opiekę. Można dostosować program LiveAgent, aby lepiej odpowiadał potrzebom biznesowym. Firmy dostosowują swoje produkty, aby oferować klientom indywidualną opiekę. Reguły biznesowe mogą być użyteczne do automatyzacji procesów. Systemy zgłoszeniowe są ważne dla jakości obsługi klienta i wzrostu przychodów. Personalizacja i dostosowanie odnoszą się do różnych pojęć.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
Zarządzanie zgłoszeniami w działu pomocy technicznej umożliwia skuteczne zarządzanie danymi i zapytaniami klientów, zapewniając lepszą organizację personelu i poprawę obsługi klientów. Zaległości w zgłoszeniach to nierozwiązane zgłoszenia w określonym czasie i są ważnym wskaźnikiem wydajności procesu wsparcia. Niska wydajność agentów i zbyt powolna obsługa klientów mogą prowadzić do niskiej satysfakcji klientów i negatywnego wizerunku marki. Aby uniknąć zaległości, można nadać priorytety zgłoszeniom i zapewnić, że zespół pracuje razem i pomaga sobie nawzajem w rozwiązywaniu zgłoszeń.