Co oznacza zmiana przypisania?
Zgłoszenie można ponownie przypisać (przenieść) od jednego agenta do drugiego w trakcie jego cyklu życia. Przyczyny tego mogą być różne, np. brak doświadczenia agenta w danej dziedzinie, klient zamawiający innego agenta, niedostępność agenta i wiele innych.
Ponowne przypisywanie zgłoszeń nie jest zalecane, ponieważ może to być dość czasochłonne dla agentów. Również klienci mogą nie być zadowoleni z tego, że są rzucani między agentami. W przypadku zbyt wielu zmian przypisania na tym samym zgłoszeniu.
Frequently asked questions
Jak definiujesz termin przepisać?
Ponowne przypisanie to przepisanie zgłoszenia od jednego agenta do drugiego w okresie ważności zgłoszenia. Może to być spowodowane na przykład brakiem wiedzy lub doświadczenia agenta w określonym temacie, niedostępnością agenta lub prośbą o zmianę agentów.
Jakie są korzyści z opcji ponownego przypisania?
Zaletą jest to, że klient może szybko odpowiedzieć na nurtujący temat. Nie należy jednak robić tego wiele razy z jednym zgłoszeniem, ponieważ może to być niesatysfakcjonujące dla klientów, a także może być uciążliwe dla agentów.
Czy możesz użyć funkcji zmiany przypisania w LiveAgent?
Możesz użyć funkcji ponownego przypisania w LiveAgent. Możesz łatwo przenieść swoje zgłoszenie od jednego agenta do drugiego.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami i wsparcia technicznego, oferujące wiele funkcji i integracji. Firma oferuje również blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy dla partnerów. LiveAgent obsługuje wiele branż i jest doceniany przez zadowolonych klientów. Firma zapewnia także wsparcie techniczne i możliwość kontaktu z ich zespołem sprzedażowym poprzez różne kanały.
System obsługi zgłoszeń automatycznie przekształca wiadomości klientów w zgłoszenia do pomocy technicznej. LiveAgent to narzędzie umożliwiające wielokanałową obsługę klienta, zintegrowane z różnymi platformami społecznościowymi. Widżet opinii umożliwia gromadzenie opinii klientów. System zgłoszeń oferuje wiele zalet, takich jak efektywne rozwiązywanie zgłoszeń, poprawa produktywności agentów i lepsza jakość wsparcia.