Wersja próbna

Zgłoszenia dzielone

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak radzić sobie ze zgłoszeniem, w którym klient musi rozwiązać wiele problemów odpowiednich dla różnych agentów / działów? Dzięki funkcji dzielenia zgłoszenia możesz rozwiązać oba problemy szybciej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Jak to działa?

Gdy otrzymasz zgłoszenie , w którym klient musi rozwiązać co najmniej dwa różne problemy, po prostu kliknij przycisk Podziel. Spowoduje to utworzenie kopii oryginalnego zgłoszenia z nowym numerem referencyjnym i będzie można go używać jako normalnego, wartościowego zgłoszenia ze wszystkimi funkcjami jak zwykle. Zobaczmy schemat, jak to działa:

Przykład

Twój klient David zastanawia się, jak ustawić i skonfigurować swój domyślny adres e-mail do komunikacji e-mailowej z klientami, a także czy istnieje możliwość dostosowania przycisków czatu przez naszych projektantów. Widzimy wyraźnie, że jest to przypadek odpowiedni dla dwóch różnych działów, a Twój agent obsługi klienta będzie teraz używać funkcji Zgłoszenia dzielonego, aby podzielić zgłoszenie i przypisać go innym, bardziej odpowiednim agentom / działom.

Przycisk Podziel po prostu powiela zgłoszenie z nowym numerem referencyjnym, a agent może przypisać go do odpowiedniego działu .

Komunikacja w zgłoszeniu A , dotycząca ustawienia i konfiguracji adresu e-mail, będzie kontynuowana w oryginalnym zgłoszeniu. Komunikacja dotycząca możliwości projektowych będzie obsługiwana w zgłoszeniu B , z nowym numerem referencyjnym i cesjonariuszem.

Solve problems more efficiently

Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo