Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak radzić sobie ze zgłoszeniem, w którym klient musi rozwiązać wiele problemów odpowiednich dla różnych agentów / działów? Dzięki funkcji dzielenia zgłoszenia możesz rozwiązać oba problemy szybciej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.
Jak to działa?
Gdy otrzymasz zgłoszenie , w którym klient musi rozwiązać co najmniej dwa różne problemy, po prostu kliknij przycisk Podziel. Spowoduje to utworzenie kopii oryginalnego zgłoszenia z nowym numerem referencyjnym i będzie można go używać jako normalnego, wartościowego zgłoszenia ze wszystkimi funkcjami jak zwykle. Zobaczmy schemat, jak to działa:
Przykład
Twój klient David zastanawia się, jak ustawić i skonfigurować swój domyślny adres e-mail do komunikacji e-mailowej z klientami, a także czy istnieje możliwość dostosowania przycisków czatu przez naszych projektantów. Widzimy wyraźnie, że jest to przypadek odpowiedni dla dwóch różnych działów, a Twój agent obsługi klienta będzie teraz używać funkcji Zgłoszenia dzielonego, aby podzielić zgłoszenie i przypisać go innym, bardziej odpowiednim agentom / działom.
Przycisk Podziel po prostu powiela zgłoszenie z nowym numerem referencyjnym, a agent może przypisać go do odpowiedniego działu .
Komunikacja w zgłoszeniu A , dotycząca ustawienia i konfiguracji adresu e-mail, będzie kontynuowana w oryginalnym zgłoszeniu. Komunikacja dotycząca możliwości projektowych będzie obsługiwana w zgłoszeniu B , z nowym numerem referencyjnym i cesjonariuszem.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej
Uniwersalna skrzynka odbiorcza dla sklepów Shopify oraz narzędzie otrzymywania zgłoszeń mogą znacznie usprawnić komunikację z klientami. Warto zadbać o szkolenie agentów oraz personalizację rozmów, gdyż statystyki pokazują, że większość konsumentów oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy w obsłudze klienta. Oferta LiveAgent jest bogata w funkcje, takie jak podział klientów, gotowe wiadomości, czat na żywo oraz monitorowanie interakcji z klientami. Tworzenie konta w LiveAgent jest proste.