Wszystkie konta hostowane LiveAgent działają przez bezpieczne połączenie przy użyciu protokołu HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) to bezpieczna wersja protokołu HTTP, za pośrednictwem którego dane są przesyłane między przeglądarką a witryną, z którą masz połączenie.
Oznacza to, że cała komunikacja między Twoją przeglądarką a LiveAgent jest szyfrowana, w tym czat i komunikacja e-mailowa . Nawet gdyby komuś udało się włamać do połączenia, nie byłby w stanie odszyfrować żadnych danych, które są przesyłane między Tobą a LiveAgent.
Jeśli masz samodzielną licencję LiveAgent, istnieje również możliwość przesłania własnego certyfikatu SSL. Certyfikat SSL można kupić w witrynach takich jak Digicert .

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.