Co to jest walidator haseł?
Walidator hasła określa, czy proponowane hasło jest dopuszczalne do użycia. Aby ustalić, czy hasło jest akceptowalne, walidator przeprowadza serię kontroli, aby upewnić się, że spełnia wymagania dotyczące minimalnej długości, ma różne znaki lub nie było wcześniej używane. Weryfikatory haseł mogą również określić, czy proponowane hasło zostało znalezione w przypadku naruszeń i wycieków danych.
Jak działają walidatory haseł?
Weryfikatory haseł mają wbudowane ustawienie ochrony przed oszustwami, które określa minimalny poziom, jaki musi spełnić hasło, zanim zostanie zaakceptowane. Ten poziom może być minimalną liczbą postaci, różnorodnością postaci lub kombinacją obu.
Ogólnie rzecz biorąc, walidatorzy haseł wizualizują proponowaną siłę hasła, gdy użytkownik wpisuje swoje hasło. Wszystkie hasła zaczynają się jako słabe (kolor czerwony), a gdy użytkownik dodaje więcej różnorodności znaków lub wydłużają, hasło w końcu staje się mocne (zielone).
Co robi walidator haseł LiveAgent?
Walidator hasła LiveAgent nie pozwoli Ci wybrać słabego hasła. Wymusi to użycie silnego hasła, które nie było wcześniej używane. Jeśli wybierzesz słabe hasło, zobaczysz komunikat o błędzie, który poprosi o poprawienie jakości hasła i podpowie, jak to zrobić.
Narzędzie do sprawdzania hasła LiveAgent poinformuje Cię również, czy proponowane hasło wyciekło lub jest powiązane z jakimkolwiek naruszeniem bezpieczeństwa danych.
Co to jest silne hasło?
Aby zbudować silne hasło, upewnij się, że proponowane hasło:
- Ma od 8-15 znaków
- Zawiera co najmniej jedną wielką literę i jedną małą literę
- Zawiera co najmniej jedną cyfrę
- Zawiera co najmniej jeden znak specjalny (na przykład: @!?=]
Jakie korzyści przynosi walidator haseł?
Walidator haseł jest korzystny, ponieważ zapewnia, że hasła są silne i mniej podatne na odgadnięcie lub złamanie zabezpieczeń. Pamiętaj, że silne hasło chroni Twoje dane i uniemożliwia hakerom kradzież poufnych informacji. Chroniąc swoje informacje i mając unikalne, silne hasła we wszystkich witrynach, zapewniasz, że:
- Hakerzy nie ukradną Twojej tożsamości
- Twoja karta kredytowa i dane bankowe są bezpieczne
- Twoje inne konta nie zostaną naruszone
- Hakerzy nie będą Cię szantażować
- Nie narazisz swojej rodziny, pracodawcy ani klientów
Jak zapamiętać złożone hasła?
Silne hasła to często losowe ciągi znaków i cyfr, co utrudnia ich zapamiętanie. Zapisanie haseł na kartce papieru lub w notatkach telefonu może być kuszące. Nie jest to jednak wskazane. Na przykład możesz łatwo zgubić kartkę papieru lub ktoś może ją zdobyć. To samo dotyczy zapisywania haseł w telefonie. Podobnie jak komputery, telefony mogą zostać zhakowane. Jeśli Twój telefon trafi w niepowołane ręce, Twoja tożsamość i konto bankowe mogą być zagrożone.
Najlepszym sposobem przechowywania złożonych haseł jest użycie menedżerów haseł. Menedżery haseł to płatne aplikacje, które mogą przechowywać hasła, numery kart kredytowych i inne poufne informacje. Są chronione hasłem głównym, które musi być silne i niepowtarzalne, a Ty powinieneś być w stanie je zapamiętać.

Oto kilka przykładów aplikacji do zarządzania hasłami:
- LastPass
- Keeper
- Dashlane
- 1Password
- PasswordBoss
- NordPass by NordVPN
Google oferuje również bezpłatny menedżer haseł, który pokazuje, które z Twoich zapisanych haseł zostały znalezione w przypadku istniejących naruszeń danych.
Want a secure help desk for you and your customers? Look no further!
Co mogę zrobić, jeśli podejrzewam złośliwą aktywność lub podejrzewam, że moje konto LiveAgent zostało naruszone?
Jeśli podejrzewasz, że Twoje konto LiveAgent zostało naruszone, najlepszym sposobem na przejście do przodu jest sprawdzenie zabezpieczeń konta, co możesz zrobić w dzienniku audytu hasła LiveAgent. Możesz wtedy ustalić, czy haker zablokował jednego z twoich agentów z ich kont. Następnym krokiem jest poproszenie wszystkich użytkowników o zmianę haseł i upewnienie się, że wszyscy mają włączone uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
Co to jest dziennik kontroli haseł?
Dziennik kontroli haseł LiveAgent rejestruje każdą zmianę hasła dokonaną przez użytkowników. Administratorzy i właściciele kont widzą datę i godzinę aktualizacji hasła przez każdego agenta.
Gdzie mogę znaleźć dziennik kontroli haseł LiveAgent?
- Zaloguj się do LiveAgent
- Kliknij na Konfigurację
- Kliknij na Agentów
- Znajdź szóstą kolumnę zatytułowaną „Zaktualizowano hasło”
Zasoby bazy wiedzy
- Polityka bezpieczeństwa LiveAgent
- Polityka bezpieczeństwa treści
- Ogólne ustawienia ochrony
- Jak zdefiniować wymagania dotyczące hasła
- Zablokuj adresy IP
Gotowy do zabezpieczenia swojego help desku?
Dbaj o bezpieczeństwo danych klienta dzięki walidatorom haseł, uwierzytelnianiu dwuskładnikowemu i naszemu dziennikowi kontroli haseł. Wypróbuj LiveAgent już dziś, korzystając z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest walidator hasła?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Weryfikator hasła określa, czy proponowane hasło jest dopuszczalne do użycia. Aby określić, czy hasło jest do zaakceptowania, walidator przeprowadza serię kontroli, upewniając się, że spełnia wymagania dotyczące minimalnej długości, ma różne znaki lub nie ma były używane wcześniej. Weryfikatory haseł mogą również określić, czy znalazły proponowane hasło w poprzednich naruszeniach danych i wyciekach”. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działają walidatory haseł?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Weryfikatory haseł mają wbudowane ustawienie ochrony przed oszustwami, które określa minimalny poziom, jaki hasło musi spełnić, zanim zostanie zaakceptowane. Ten poziom może być minimalną liczbą znaków, różnorodnością znaków lub kombinacją obu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest dziennik kontroli hasła?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dziennik kontroli haseł LiveAgent rejestruje każdą zmianę hasła dokonaną przez użytkowników. Administratorzy i właściciele kont widzą datę i godzinę aktualizacji hasła przez każdego agenta. ” } }] }Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
LiveAgent oferuje kompletny zestaw narzędzi do obsługi klienta, w tym media społecznościowe, fora dyskusyjne, czaty na żywo i aplikacje mobilne. Narzędzia te pozwalają na utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta i poznanie ich potrzeb i opinii za pomocą ankiet. Monitorowanie satysfakcji klientów jest kluczowe dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania lojalności. Istnieją cztery główne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, a każda firma powinna przechowywać informacje o kliencie, zabezpieczając przy tym wrażliwe dane. Umiejętności obsługi klienta są niezbędne dla każdej firmy.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym kontakt z klientami, możliwość tworzenia bogatych profili klientów, chat wewnętrzny oraz funkcję notatek dla agentów. Dostępne jest ono za pośrednictwem witryn internetowych i aplikacji mobilnych. LiveAgent uznawane jest za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta na rok 2021 i można je wypróbować przez 14 dni bez karty kredytowej.