Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

3dcart

Co to jest 3dcart?

Oprogramowanie koszyka na zakupy 3dcart to kompleksowe rozwiązanie e-commerce do zarządzania sklepem internetowym przez Internet (nie ma potrzeby instalowania żadnego oprogramowania na komputerze). Oprogramowanie umożliwia kontrolę opcji płatności online i offline, konfigurowanie opcji wysyłki w czasie rzeczywistym, kontaktowanie się z klientami, zarządzanie zapasami w sklepie i wiele więcej!

Jak możesz skorzystać z integracji 3dcart?

Integracja LiveAgent z 3dcart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie 3dcart. Przycisk może pomóc Twoim klientom uzyskać szybką i wygodną pomoc. Może to zwiększyć lojalność i zadowolenie klientów oraz pomóc zmienić odwiedzających witrynę w płacących klientów.

Widżet czatu na żywo LiveAgent jest najszybszy i najbardziej rozbudowany na rynku. Wczytuje prędkości przy 2,5 s . Posiadanie widżetu czatu w witrynie może zwiększyć satysfakcję klienta, a co za tym idzie zwiększyć możliwości sprzedażowe i marketingowe.

Widżet czatu na żywo LiveAgent jest wyposażony w mnóstwo przydatnych funkcji, w tym proaktywne zaproszenia do czatu i monitorowanie odwiedzających online, które śledzi, jak długo każdy odwiedzający witrynę internetową znajduje się w Twojej witrynie, jakie działania podejmują, a także ich lokalizację geograficzną.

Popraw zarządzanie opiniami i zapewnij odwiedzającym witrynę wysokiej jakości obsługę klienta już dziś. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Jakie korzyści uzyskasz stosując integrację 3dcart?

  • Zorganizowana, uniwersalna skrzynka zgłoszeniowa
  • Szybki widżet czatu na żywo, który można w pełni dostosować
  • Formularze offline, przyciski czatu offline, formularze przed czatem do przechwytywania potencjalnych klientów
  • Aktywne inicjowanie czatu
  • Monitorowanie gości w czasie rzeczywistym
  • Większe zadowolenie klientów
  • Szybsze czasy odpowiedzi
  • Bezproblemowa pomoc techniczna dla klientów

Jak umieścić przycisk czatu LiveAgent w swoim sklepie 3dcart

Jeśli chcesz umieścić przycisk czatu LiveAgent w swojej witrynie 3dcart, postępuj zgodnie z instrukcjami integracji opisanymi poniżej lub postępuj zgodnie z instrukcjami przedstawionymi w naszym filmie.

How to add live chat to 3dcart store | www.liveagent.com

Jeśli nigdy wcześniej nie tworzyłeś przycisku LiveAgent, zaloguj się na swoje konto i przejdź do Konfiguracja > Czat > Przyciski czatu i kliknij pomarańczowy przycisk u góry, aby utworzyć nowy.

Utwórz opcję przycisku czatu w konfiguracji LiveAgent
Utwórz przycisk czatu

Wybierz projekt przycisku i przejdź przez konfigurację. Obejmuje to nazwanie przycisku, wybranie działu, do którego mają być kierowane nowe czaty, oraz języka przycisku czatu (między innymi). Po zakończeniu kliknij Zapisz .

Galeria przycisków czatu w opcjach Utwórz przycisk czatu
Galeria przycisków
Edytuj przycisk i ustaw opcje w procesie tworzenia przycisku LiveAgent
Edytuj przycisk

Teraz przejdź do sekcji integracji w lewym panelu i skopiuj kod. Będziesz musiał umieścić ten kod w stopce lub nagłówku swojej witryny 3dcart.

Skopiuj kod przycisku i umieść go w swojej witrynie
Skopiuj kod

Otwórz 3dcart i przejdź do Treść > Zawartość witryny . Kliknij sekcję Nagłówek i stopka i wklej kod przycisku w sekcji Stopka globalna . Włącz blokadę i Zapisz zmiany.

Wklej przycisk do treści 3dcart i zapisz zmiany
Wklej kod w 3dcart

Jak zintegrować 3dcart z LiveAgent przez Zapier

3dcart można również zintegrować z LiveAgent przez Zapier. Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak przeprowadzić niestandardową integrację.

Ten przewodnik może przedstawiać różne opcje w niektórych częściach konfiguracji integracji ze względu na ogromną liczbę opcji integracji. Jednak generalnie pozostaje taki sam i łatwo jest przejść bez względu na wybrany rodzaj integracji.

Utwórz konto Zapier lub zaloguj się na swoje istniejące konto i przejdź do LiveAgent + Strona integracji 3dcart. Przewiń w dół, aż zobaczysz Połącz LiveAgent i 3dcart w sekcji Minuty. Wybierz wyzwalacz i akcję, która połączy dwie aplikacje.

Wyzwalacz 3dcart i akcja LiveAgent wybrane w integracji Zapier
Wybrano wyzwalacz i czynność

Pierwszym krokiem w naszej integracji jest połączenie się z kontem 3dcart i umożliwienie Zapierowi zarządzania naszymi danymi. Następnie jest test wyzwalacza. Następnie musisz skonfigurować akcję LiveAgent. W tym przykładzie jest to tworzenie wiadomości e-mail. Wypełnij wymagane pola, takie jak adresy e-mail nadawcy i odbiorcy, temat wiadomości i treść wiadomości e-mail. Kontynuuj test i włącz Zap.

Konfiguracja akcji LiveAgent w integracji Zapier z 3dcart
Konfiguracja akcji LiveAgent

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, aby zobaczyć, czy działa.

FAQ

Co to jest 3dcart?

3dcart to platforma eCommerce dla sklepów internetowych. Firma zapewnia bogatą w funkcje platformę, dzięki czemu handel elektroniczny jest łatwy i skuteczny dla wszystkich dostawców.

Jak możesz zintegrować 3dcart z Twoim LiveAgent?

Aby zaimplementować przycisk czatu na żywo w swoim sklepie 3dcart, musisz:

1. Utwórz przycisk czatu na żywo w LiveAgent

2. Skopiuj kod HTML z LiveAgent

3. Wklej kod w swoim sklepie 3dcart ( przewodnik wideo )

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo