Partner
Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swojej witrynie Adobe Business Catalyst, po prostu postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji lub obejrzyj dostarczony film na YouTube.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent. Skopiuj (Ctrl + C) jego kod HTML do schowka.

- Przejdź do panelu pulpitu Adobe Business Catalyst, przejdź do Site Manager i kliknij Strony. W prawym dolnym rogu wybierz Edytuj. Teraz kliknij HTML i przewiń do dołu strony. Wklej kod HTML czatu na żywo tuż nad linią

- Wejdź na swoją stronę internetową, odśwież ją i przycisk czatu jest gotowy.

Dlaczego Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst to kompleksowa witryna biznesowa i rozwiązanie do marketingu online, stworzone z myślą o internecie projektanci. Korzystając z tej platformy i bez kodowania zaplecza, możesz tworzyć wszystko, od niesamowitych stron internetowych po potężne sklepy internetowe, piękne witryny z broszurami po miniwitryny służące do generowania leadów.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgen’ts Adobe Business Catalyst umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie Adobe Business Catalyst.
Frequently asked questions
Co to jest Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst to oprogramowanie do zarządzania treścią działające od 2003 r., którego misją jest pomoc w tworzeniu potężnych biznesów online dla swoich klientów.
Jak zintegrować przycisk czatu na żywo z witryną Adobe Business Catalyst?
1. Utwórz przycisk czatu na żywo w LiveAgent
2. Skopiuj kod HTML i wklej go w witrynie Adobe Business Catalyst
Aby uzyskać więcej informacji, postępuj zgodnie z tym krótkim przewodnikiem wideo .
LiveAgent to platforma czatu na żywo, która pozwala na rozwiązywanie problemów klientów w czasie rzeczywistym i zwiększa zaangażowanie klientów. Oferowana jest bezpłatna wersja próbna, a także webinary, które pomagają poprawić obsługę klienta. Integracja Clockify pozwala na śledzenie efektywności obsługi klienta bezpośrednio z poziomu oprogramowania pomocy technicznej. LiveAgent oferuje również wsparcie dla wielu firm na całym świecie.
LiveAgent jest narzędziem do obsługi klienta oferującym wiele funkcjonalności, w tym przycisk czatu na żywo. Integracja z uKit pozwala łatwo umieścić go na stronie. Korzystanie z LiveAgent przyczynia się do zwiększenia współczynnika konwersji, oferuje darmowe próby 7 lub 30 dni oraz dostosowujący się design. Współpracuje z innymi aplikacjami, takimi jak Zapier czy Clockify. Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom.
Adobe business catalyst integration
LiveAgent provides integrated customer support software, ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. Users can easily add their chat buttons to their Adobe business catalyst (BC) site by copying the button code and pasting it into the BC footer using HTML mode. LiveAgent offers various integrations and plugins, including Nicereply, ActiveCampaign, CS-Cart, Facebook Page Chat Button, and Jira. The software comes with SSL safety and is based in the cloud, accessible from anywhere. Most popular articles include REST calls in PHP, Complete API reference, and creating chat buttons.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele funkcjonalności, w tym monitorowanie dostępności agentów, eksport danych do pliku CSV, narzędzie Import Zbiorczy oraz wsparcie dla czatu na żywo. Narzędzie to umożliwia obsługę czatu, poczty e-mail i telefonu w jednym miejscu, integracje z innymi platformami e-commerce oraz zaawansowane raportowanie i ranking agentów. Darmowa wersja próbna wynosi 7 lub 30 dni, a Contrado.com poleca LiveAgent ze względu na szybkość wdrożenia i poprawę kontaktu z klientami.