Partner
Czym jest Axigen?
Axigen to serwer poczty e-mail i oprogramowanie do pracy grupowej z wieloma funkcjami współpracy dostępnymi dla ich planów. Umożliwia użytkownikom udostępnianie kalendarzy, plików i kontaktów, a także sprawdzanie dostępności użytkownika i dostępu do oprogramowania z wiele urządzeń. Axigen ma wielowarstwowe zabezpieczenia i oferuje łatwą administrację, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla firm z mniejszymi zespołami IT.
Jak korzystać z Axigena?
Axigen może być używany zarówno jako rozwiązanie do współpracy biurowej, jak i serwer poczty e-mail. Jest łatwy w utrzymaniu, więc jest idealny dla firm, które szukają prostego, ale niezawodnego rozwiązania do obsługi poczty e-mail z funkcjami pracy grupowej. Jest również bardzo bezpieczny dla tych, którzy szukają dodatkowej ochrony. Axigen zapewnia wsparcie klienta 24/7 dla każdego klienta, więc nie musisz się martwić o rozwiązywanie problemów. Może być zintegrowany z LiveAgent. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą ulepszyć swoje biuro pomocy dzięki dedykowanemu rozwiązaniu obsługi klienta.
Dodaj bezpieczną komunikację e-mail do systemu zgłoszeń firmy LiveAgent i zapewnij najlepszą obsługę klienta. Skorzystaj z archiwizacji wiadomości e-mail i historii zgłoszeń, aby śledzić komunikację z klientami. LiveAgent oferuje znacznie więcej niż wiadomości e-mail, system zgłoszeń może obsłużyć czat na żywo, centrum telefoniczne, media społecznościowe oraz portal klienta. Całość wspierają zaawansowane funkcje, które ułatwiają pracę.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza z hybrydowym strumieniem zgłoszeń może pomóc w organizacji komunikacji. Odpowiadaj kontaktom za pomocą gotowych wiadomości lub wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi, aby zapewnić szybszą obsługę klienta. Skonfiguruj reguły, aby tworzyć automatyzacje, które zajmują się typowymi, powtarzającymi się zadaniami. Zapoznaj się z całą listą funkcji obsługi zgłoszeń i zobacz, jak mogą one pomóc Twojemu działowi pomocy.
Jakie są korzyści z integracji Axigena?
- Łatwa konserwacja
- Obsługa klienta 24/7
- Bardzo bezpieczny
- Funkcje współpracy
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Jak zintegrować Axigen z LiveAgent?
Axigen można zintegrować z systemem zgłoszeniowym LiveAgent przez IMAP/POP3. Ta opcja jest łatwa do znalezienia w opcjach konfiguracyjnych LiveAgenta. Zapoznaj się z poniższym przewodnikiem krok po kroku, aby dowiedzieć się, jak zintegrować Axigen z systemem zgłoszeniowym.

- Czy musisz najpierw skonfigurować Axigen? Wejdź na stronę Axigen i wybierz plan, od którego chcesz zacząć. Axigen oferuje pomocną sekcję dokumentacji z przewodnikiem instalacji i innymi zasobami, których możesz potrzebować. Gdy uzyskasz dostęp do Axigen i skonfigurujesz go, przełącz się na LiveAgent i przejdź do następnego kroku.

- Gdy Axigen jest skonfigurowany i gotowy do użycia, przejdź do swojego konta LiveAgent. Najpierw utwórz bezpłatny okres próbny, jeśli jeszcze go nie masz. Teraz przejdź do strony Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe i kliknij przycisk Utwórz u góry. Otworzy się lista dostawców poczty e-mail. Wybierz Inne u dołu i kliknij IMAP/POP3 w następnym oknie.

- Teraz musisz podać swoje dane Axigen w LiveAgent, aby zakończyć integrację. Wpisz nazwę użytkownika, hasło i adres e-mail. Następnie wybierz metodę pobierania oraz informacje o serwerze i porcie. Nie zapomnij wybrać działu odpowiedzialnego za obsługę zgłoszeń z tego adresu e-mail. Gdy jesteś zadowolony z konfiguracji, zakończ, klikając przycisk Zapisz u dołu okna.

Skończone! LiveAgent będzie teraz pobierać wiadomości e-mail z Axigen do Twojego systemu zgłoszeń. Obejrzyj poniższy film i zobacz, co jeszcze może zrobić LiveAgent. Możesz także przejrzeć stronę funkcji, aby zobaczyć więcej opcji lub spojrzeć na stronę Akademii, aby dowiedzieć się więcej o obsłudze klienta.
Frequently asked questions
Czym jest Axigen?
W ramach swoich planów Axigen oferuje serwery poczty e-mail i oprogramowanie do pracy grupowej z wieloma funkcjami współpracy. Użytkownicy oprogramowania mogą udostępniać kalendarze, pliki i kontakty, a także sprawdzać dostępność użytkowników i uzyskiwać dostęp do oprogramowania z wielu urządzeń. Bezpieczeństwo jest wielowarstwowe, a administracja jest łatwa dzięki Axigen, co czyni go idealnym dla firm z małym działem IT.
Jak korzystać z Axigena?
Oprócz służenia jako serwer poczty e-mail, Axigen może być używany jako rozwiązanie do współpracy biurowej. Ponieważ jest prosty w utrzymaniu, jest idealny dla firm poszukujących łatwego w użyciu, ale niezawodnego rozwiązania poczty e-mail z funkcjami pracy grupowej. Dodatkowo jest wyjątkowo bezpieczny dla osób poszukujących dodatkowej ochrony. Zespół Axigen zapewnia wsparcie klienta 24/7 dla każdego klienta, więc nie musisz się martwić o rozwiązywanie problemów. Dostępna jest integracja z LiveAgent. Firmy, które potrzebują dedykowanego rozwiązania do obsługi klienta dla swojego help desku, uznają to rozwiązanie za idealne.
Jakie są korzyści z integracji Axigena?
Korzyści to: łatwa konserwacja, całodobowa obsługa klienta, bardzo bezpieczne funkcje współpracy.
Jak zintegrować Axigen z LiveAgent?
Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Utwórz nową wiadomość e-mail i wybierz Inne. Wybierz IMAP/POP3, podaj swoje dane i kliknij Zapisz.
Automatyzacja obsługi klienta pozwala na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, szybszy czas odpowiedzi, zorganizowany przepływ pracy, utrzymanie klienta oraz zwiększoną sprzedaż i przychody. Jednym z narzędzi do automatyzacji obsługi klienta jest oprogramowanie pomocy technicznej, umożliwiające gromadzenie zapytań klientów z różnych kanałów komunikacji. Warto jednak pamiętać, że interakcja międzyludzka odgrywa kluczową rolę w zadowoleniu klientów.
Vtiger CRM to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, umożliwiające śledzenie każdego nowego klienta, potencjalnych klientów, spraw, wydarzeń, kontaktów oraz faktur. Integracja z LiveAgent pozwala na otrzymywanie powiadomień o aktualizacjach. Korzystanie z usług CRM daje firmom szansę na zwiększenie przychodów i zysków, a automatyzacja czynności związanych z obsługą klienta pozwala zaoszczędzić czas.
Oprogramowanie LiveAgent oferuje funkcje pozwalające na lepszą orientację biznesową i efektywność obsługi klienta. Wsparcie oferowane przez firmę obejmuje centrum wsparcia, przenoszenie danych i status systemu. Firma oferuje również usługi dla różnych przemysłów i biznesów. Partnerzy i program lojalnościowy są także dostępne, a blog i centrum szkoleniowe służą do edukacji klientów. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent.
Szablony powiadomień pozwalają na przygotowanie szablonów, które można później wykorzystać bez konieczności przechodzenia za każdym razem przez cały proces tworzenia powiadomienia. Szablony są używane do wielokrotnego wysyłania tego samego typu powiadomień, co ułatwia pracę zespołu obsługi klienta i pozwala zaoszczędzić czas. LiveAgent udostępnia szablony powiadomień, które można dostosować do potrzeb zespołu.