Partner
Aby aktywować integrację GoDaddy, wykonaj poniższe czynności.
- Zaloguj się na swoje konto GoDaddy
- Wybierz witrynę, do której chcesz dodać przycisk czatu na żywo, i kliknij zarządzaj
- Kliknij edytuj witrynę w narzędziu do tworzenia witryn
- W sekcji stron wybierz stronę, do której chcesz dodać przycisk
- Kliknij dodaj sekcję
- Wybierz HTML i kliknij dodaj
- Wklej kod przycisku LiveAgent w niestandardowym polu kodu i kliknij przycisk publikowania
Gdzie jest mój kod przycisku czatu LiveAgent?
- Zaloguj się do LiveAgent
- Kliknij czaty
- Kliknij przyciski czatu
- Kliknij edytuj na istniejącym przycisku czatu
- Kliknij integrację i skopiuj i wklej kod.

Co to jest GoDaddy?
GoDaddy jest zarówno rejestratorem domen, jak i firmą hostingową, która ma wszystkie narzędzia pomocne w tworzeniu witryny. Oznacza to, że możesz zarejestrować nazwę domeny, zbudować dla niej witrynę internetową i umieścić ją w sieci – wszystko w jednym miejscu.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent z GoDaddy umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie GoDaddy.
Frequently asked questions
Jakie są zalety korzystania z GoDaddy?
- niedrogie - przyjazny dla początkujących - dobra wydajność
Jak zintegrować przycisk czatu na żywo ze swoją witryną GoDaddy?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Utwórz przycisk czatu na żywo i skopiuj kod HTML 3. Wklej kod HTML do swojej witryny GoDaddy 4. Użyj od razu
Usługa czatu Czat obsługi klienta i narzędzie Widżet opinii są cennymi narzędziami do komunikacji z klientami i zbierania opinii o produktach i usługach firmy. Doskonała obsługa klienta polega na przekraczaniu oczekiwań klientów i udzielaniu profesjonalnych odpowiedzi. Kluczem jest odpowiednie szkolenie pracowników i dostarczenie profesjonalnego oprogramowania.