Highrise integration
Postępuj zgodnie z instrukcjami krok po kroku opisanymi poniżej, aby aktywować wtyczkę Highrise.
- Najpierw musisz mieć aktywne konto Highrise.
- Jeśli tak, aktywuj wtyczkę Highrise w sekcji Wtyczki LiveAgent. (Konfiguracja> System> Wtyczki)
- Skonfiguruj i skopiuj API i adres URL swojego konta Highrise.
- Potwierdź i gotowe!
Co to jest Highrise?
Highrise to oparte na chmurze narzędzie CRM stworzone przez 37signals. CRM – Customer Relationship Management to metoda interakcji z obecnymi i przyszłymi klientami. Celem CRM jest zaangażowanie większej liczby klientów i utrzymanie obecnych, zawsze będąc przygotowanym na komunikację z nimi. Możesz także śledzić ich bieżące problemy lub problemy, z którymi się spotkali w przeszłości.
Jak to działa?
Przechowywanie danych klientów w dwóch oddzielnych interfejsach może być czasochłonne. Dlatego właśnie zintegrowaliśmy Highrise bezpośrednio z LiveAgent. Highrise pomoże Ci śledzić poprzednie transakcje i / lub problemy z Twoimi kontaktami, a LiveAgent pozwoli Ci zapewnić im wysokiej jakości obsługę klienta w punkcie pomocy technicznej . Aktywuj Highrise i zacznij zarządzać danymi Highrise w LiveAgent (i odwrotnie).
Przykład
Powiedzmy, że pan Marsellus Wallace przesyła zgłoszenie . Znasz już Marsellusa i śledzisz jego poprzednie transakcje w Highrise. Twój agent pomocy technicznej będzie mógł zobaczyć wszystkie te informacje w LiveAgent, dlatego zapewni najbardziej dokładną i szybką odpowiedź. Ponadto agenci mogą dodawać notatki bezpośrednio w LiveAgent, które będą również wyświetlane w Highrise.


Frequently Asked Questions
Co to jest Highrise?
Highrise to potężny system do zarządzania relacjami z klientami, który pomaga w zarządzaniu i przeglądaniu danych Twojej firmy o klientach. Łącząc Highrise z LiveAgent, możesz wykorzystać CRM bezpośrednio z biletu i skutecznie pomagać swoim klientom za pomocą jednego interfejsu.
Jak możesz zintegrować Highrise?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje - > System - > Wtyczki 3. Aktywuj Highrise 4. Wstaw adres URL i klucz API z Highrise 5. I użyć!
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!
Odkryj MeTA1, skuteczny i bezpieczny agent przesyłania e-mail, idealny do integracji z systemem LiveAgent. Zapewnia niezawodne przesyłanie wiadomości oraz rozbudowane opcje konfiguracji i modułów, wspierając lepszą obsługę klienta. Sprawdź, jak MeTA1 może usprawnić Twój help desk, oferując szybkie i bezpieczne rozwiązania komunikacyjne. Wypróbuj za darmo i doświadcz innowacyjnej obsługi zgłoszeń z LiveAgent.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!