Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Highrise

Postępuj zgodnie z instrukcjami krok po kroku opisanymi poniżej, aby aktywować wtyczkę Highrise.

  • Najpierw musisz mieć aktywne konto Highrise.
  • Jeśli tak, aktywuj wtyczkę Highrise w sekcji Wtyczki LiveAgent. (Konfiguracja> System> Wtyczki)
  • Skonfiguruj i skopiuj API i adres URL swojego konta Highrise.
  • Potwierdź i gotowe!

Co to jest Highrise?

Highrise to oparte na chmurze narzędzie CRM stworzone przez 37signals. CRM – Customer Relationship Management to metoda interakcji z obecnymi i przyszłymi klientami. Celem CRM jest zaangażowanie większej liczby klientów i utrzymanie obecnych, zawsze będąc przygotowanym na komunikację z nimi. Możesz także śledzić ich bieżące problemy lub problemy, z którymi się spotkali w przeszłości.

Jak to działa?

Przechowywanie danych klientów w dwóch oddzielnych interfejsach może być czasochłonne. Dlatego właśnie zintegrowaliśmy Highrise bezpośrednio z LiveAgent. Highrise pomoże Ci śledzić poprzednie transakcje i / lub problemy z Twoimi kontaktami, a LiveAgent pozwoli Ci zapewnić im wysokiej jakości obsługę klienta w punkcie pomocy technicznej . Aktywuj Highrise i zacznij zarządzać danymi Highrise w LiveAgent (i odwrotnie).

Przykład

Powiedzmy, że pan Marsellus Wallace przesyła zgłoszenie . Znasz już Marsellusa i śledzisz jego poprzednie transakcje w Highrise. Twój agent pomocy technicznej będzie mógł zobaczyć wszystkie te informacje w LiveAgent, dlatego zapewni najbardziej dokładną i szybką odpowiedź. Ponadto agenci mogą dodawać notatki bezpośrednio w LiveAgent, które będą również wyświetlane w Highrise.

Highrise
Highrise

FAQ

Co to jest Highrise?

Highrise to potężny system do zarządzania relacjami z klientami, który pomaga w zarządzaniu i przeglądaniu danych Twojej firmy o klientach. Łącząc Highrise z LiveAgent, możesz wykorzystać CRM bezpośrednio z biletu i skutecznie pomagać swoim klientom za pomocą jednego interfejsu.

Jak możesz zintegrować Highrise?

1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent

2. Kliknij Konfiguracje - > System - > Wtyczki

3. Aktywuj Highrise

4. Wstaw adres URL i klucz API z Highrise

5. I użyć!

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo