Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Postępuj zgodnie z instrukcjami krok po kroku opisanymi poniżej, aby aktywować wtyczkę Highrise.
- Najpierw musisz mieć aktywne konto Highrise.
- Jeśli tak, aktywuj wtyczkę Highrise w sekcji Wtyczki LiveAgent. (Konfiguracja> System> Wtyczki)
- Skonfiguruj i skopiuj API i adres URL swojego konta Highrise.
- Potwierdź i gotowe!
Co to jest Highrise?
Highrise to oparte na chmurze narzędzie CRM stworzone przez 37signals. CRM – Customer Relationship Management to metoda interakcji z obecnymi i przyszłymi klientami. Celem CRM jest zaangażowanie większej liczby klientów i utrzymanie obecnych, zawsze będąc przygotowanym na komunikację z nimi. Możesz także śledzić ich bieżące problemy lub problemy, z którymi się spotkali w przeszłości.
Jak to działa?
Przechowywanie danych klientów w dwóch oddzielnych interfejsach może być czasochłonne. Dlatego właśnie zintegrowaliśmy Highrise bezpośrednio z LiveAgent. Highrise pomoże Ci śledzić poprzednie transakcje i / lub problemy z Twoimi kontaktami, a LiveAgent pozwoli Ci zapewnić im wysokiej jakości obsługę klienta w punkcie pomocy technicznej . Aktywuj Highrise i zacznij zarządzać danymi Highrise w LiveAgent (i odwrotnie).
Przykład
Powiedzmy, że pan Marsellus Wallace przesyła zgłoszenie . Znasz już Marsellusa i śledzisz jego poprzednie transakcje w Highrise. Twój agent pomocy technicznej będzie mógł zobaczyć wszystkie te informacje w LiveAgent, dlatego zapewni najbardziej dokładną i szybką odpowiedź. Ponadto agenci mogą dodawać notatki bezpośrednio w LiveAgent, które będą również wyświetlane w Highrise.
Frequently Asked Questions
Co to jest Highrise?
Highrise to potężny system do zarządzania relacjami z klientami, który pomaga w zarządzaniu i przeglądaniu danych Twojej firmy o klientach. Łącząc Highrise z LiveAgent, możesz wykorzystać CRM bezpośrednio z biletu i skutecznie pomagać swoim klientom za pomocą jednego interfejsu.
Jak możesz zintegrować Highrise?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje - > System - > Wtyczki 3. Aktywuj Highrise 4. Wstaw adres URL i klucz API z Highrise 5. I użyć!
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta za pomocą różnych kanałów, integracje i wsparcie techniczne. Istnieje także forum społecznościowe, które pomaga w budowaniu silnych relacji z klientami. Ważne jest skonfigurowanie e-maili w sposób personalizowany i unikanie pętli mailowych. Integracje pozwalają zarządzać różnymi narzędziami i oszczędzać czas.