Partner
Co to jest ClickUp?
ClickUp to oparte na chmurze rozwiązanie do współpracy i zarządzania projektami przeznaczone dla firm każdej wielkości i wszystkich rodzajów specjalizacji. Oferuje różnorodne zaawansowane funkcje przeznaczone do zarządzania zadaniami, takie jak alerty, przydziały zadań i statusy.
Jak możesz tego używać?
Połączony z LiveAgent, będziesz mógł przyspieszyć przepływ pracy, używając jednego rozwiązania zamiast klikania między aplikacjami. Dzięki integracji ClickUp z LiveAgent możesz łatwo zarządzać zadaniami i śledzić je. Jeśli otrzymasz lub wyślesz wiadomość e-mail z LiveAgent, możesz przekształcić ją w zadanie w ClickUp za pomocą prostego polecenia. Ponadto możesz łączyć zgłoszenia z już istniejącymi zadaniami.
Korzyści
- Zarządzaj projektami z LiveAgent
- Śledź zadania w jednym miejscu
- Współpracuj ze swoimi współpracownikami
- Konwertuj e-maile na zadania
- Połącz zgłoszenia z istniejącymi zadaniami
Frequently asked questions
Co to jest ClickUp?
ClickUp to narzędzie do zarządzania projektami, które oferuje przypomnienia, cele, kalendarze i wiele więcej dla każdego rodzaju zespołu.
Jakie są zalety integracji ClickUp z LiveAgent?
- nie ma potrzeby przełączania interfejsów
- wiadomości e-mail, które można łatwo zamienić na zadania
- zgłoszenia powiązane z zadaniami
- zarządzanie projektami z Twojego LiveAgent
LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje różne funkcje, takie jak przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom według ich priorytetu i umowie SLA, dokowanie okna czatu, oddzwonienie w obsłudze klienta i galerię formularzy kontaktowych. Te funkcje pomagają w zarządzaniu czasem, poprawieniu wyników i szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów, zwiększają satysfakcję użytkowników i redukują liczbę porzuconych połączeń.
This text discusses the importance of customer service software, managing customer inquiries efficiently, and proper communication with customers through various channels such as emails, chats, and calls. It emphasizes the significance of using a knowledge base or customer portal to reduce the number of inquiries and the role of a call button on a website to allow immediate connections with customers. Additionally, it highlights the value of handling customer inquiries accurately and promptly to improve customer experience and loyalty.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.