Partner
Co to jest ClickUp?
ClickUp to oparte na chmurze rozwiązanie do współpracy i zarządzania projektami przeznaczone dla firm każdej wielkości i wszystkich rodzajów specjalizacji. Oferuje różnorodne zaawansowane funkcje przeznaczone do zarządzania zadaniami, takie jak alerty, przydziały zadań i statusy.
Jak możesz tego używać?
Połączony z LiveAgent, będziesz mógł przyspieszyć przepływ pracy, używając jednego rozwiązania zamiast klikania między aplikacjami. Dzięki integracji ClickUp z LiveAgent możesz łatwo zarządzać zadaniami i śledzić je. Jeśli otrzymasz lub wyślesz wiadomość e-mail z LiveAgent, możesz przekształcić ją w zadanie w ClickUp za pomocą prostego polecenia. Ponadto możesz łączyć zgłoszenia z już istniejącymi zadaniami.
Korzyści
- Zarządzaj projektami z LiveAgent
- Śledź zadania w jednym miejscu
- Współpracuj ze swoimi współpracownikami
- Konwertuj e-maile na zadania
- Połącz zgłoszenia z istniejącymi zadaniami
Frequently Asked Questions
Co to jest ClickUp?
ClickUp to narzędzie do zarządzania projektami, które oferuje przypomnienia, cele, kalendarze i wiele więcej dla każdego rodzaju zespołu.
Jakie są zalety integracji ClickUp z LiveAgent?
- nie ma potrzeby przełączania interfejsów - wiadomości e-mail, które można łatwo zamienić na zadania - zgłoszenia powiązane z zadaniami - zarządzanie projektami z Twojego LiveAgent
Przenieś swoje dane do LiveAgent
Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.