Partner
Co to jest Salesflare?
Salesflare to rozwiązanie CRM dla małych firm B2B i start-upów. Salesflare pozwala sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy dzięki różnym automatyzacjom. Automatycznie wypełnia książkę adresową, śledzi różne interakcje i gromadzi dane z mediów społecznościowych, poczty e-mail, firmowych baz danych, telefonu i kalendarza.
Jak możesz tego używać?
Dzięki integracji Salesflare z LiveAgent możesz wyodrębnić dane do i z czatu lub formularza do LiveAgent. Następnie możesz wyświetlić dane w LiveAgent i śledzić, co się dzieje.
Korzyści
- Wyodrębnij dane z czatów i formularzy
- Śledź Salesflare w LiveAgent
- Eliminuje ciągłe przełączanie się między aplikacjami
- Zwiększenie workflow
Frequently asked questions
Co to jest SalesFlare?
SalesFlare to zarządzanie relacjami z klientami, głównie dla małych firm działających w B2B.
Jakie są korzyści z integracji SalesFlare z LiveAgent?
- płynny przepływ pracy
- nie ma potrzeby przełączania interfejsów
- wyodrębnianie / przesyłanie danych z czatów i formularzy
Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami
Wdrożenie solidnego bezpłatnego oprogramowania do zarządzania klientami jest niezbędne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces. Poznaj zalety i najlepsze praktyki.
Oprogramowanie do śledzenia klientów
Opisano oprogramowanie do śledzenia klientów, które umożliwia analizę historii relacji z klientami i pomaga w poprawie obsługi klienta oraz budowaniu wizerunku firmy. Można dodawać notatki do rozmów i spotkać się z klientem, dzięki czemu można spersonalizować kontakty z określonymi klientami. Istnieje możliwość uzyskania darmowego konta oraz umówienia się na prezentację. Wskazano również na cechy innych rozwiązań oferowanych przez firmę Quality Unit, LLC.
Centrum obsługi klienta to kluczowe narzędzie biznesowe, które może oferować wiele korzyści, takich jak automatyczna dystrybucja rozmów i zbieranie danych. Istnieją trzy rodzaje centrów obsługi klienta: Inbound Call Center, call center wychodzące i wirtualne call center. Oprogramowanie Contact Center zawiera wiele funkcji umożliwiających zarządzanie komunikacją z klientami w wielu kanałach, a aplikacja Call Center oferuje wsparcie dla klientów przez telefon. Centrum obsługi klienta może pomóc w poprawie doświadczenia klienta i obniżeniu kosztów operacyjnych.