Partner
Co to jest Salesflare?
Salesflare to rozwiązanie CRM dla małych firm B2B i start-upów. Salesflare pozwala sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy dzięki różnym automatyzacjom. Automatycznie wypełnia książkę adresową, śledzi różne interakcje i gromadzi dane z mediów społecznościowych, poczty e-mail, firmowych baz danych, telefonu i kalendarza.
Jak możesz tego używać?
Dzięki integracji Salesflare z LiveAgent możesz wyodrębnić dane do i z czatu lub formularza do LiveAgent. Następnie możesz wyświetlić dane w LiveAgent i śledzić, co się dzieje.
Korzyści
- Wyodrębnij dane z czatów i formularzy
- Śledź Salesflare w LiveAgent
- Eliminuje ciągłe przełączanie się między aplikacjami
- Zwiększenie workflow
Frequently asked questions
Co to jest SalesFlare?
SalesFlare to zarządzanie relacjami z klientami, głównie dla małych firm działających w B2B.
Jakie są korzyści z integracji SalesFlare z LiveAgent?
- płynny przepływ pracy - nie ma potrzeby przełączania interfejsów - wyodrębnianie / przesyłanie danych z czatów i formularzy
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent oferuje demo, gdzie użytkownicy mogą ucząc się osiągać cele biznesowe, takie jak zwiększenie satysfakcji klientów lub generowanie większej sprzedaży. Platforma oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia i program partnerski. Użytkownicy mogą uzyskać informacje o cenach, usługach, integracjach i funkcjach. LiveAgent posiada także funkcje zarządzania zgłoszeniami i łączenia ich z preferencjami użytkownika.
Oprogramowanie help desk dla agencji
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.
Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?
Rejestracja na 14-dniowy darmowy okres próbny, aby uzyskać pełen dostęp do narzędzi. Uzyskaj pomoc techniczną bez ukrytych opłat.
Oprogramowanie CRM LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami dla firm, które może być zintegrowane z różnymi narzędziami. Usługi CRM umożliwiają skuteczne zarządzanie interakcjami z klientami i przyczyniają się do dynamizowania pracy zespołów. Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowe dla biznesu i przyczynia się do wzrostu zysków i przychodów. Można skorzystać z wielu funkcjonalności oferowanych przez oprogramowanie CRM LiveAgent, które umożliwia przechowywanie danych klientów, zarządzanie zgłoszeniami i integrację z różnymi narzędziami. Newsletter umożliwia uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.