WooCommerce

Co to jest WooCommerce?

WooCommerce to darmowa wtyczka e-commerce do WordPress. Możesz go użyć, aby zmienić swoją witrynę w witrynę e-commerce i rozpocząć sprzedaż swoich produktów lub usług.

Jak możesz tego używać?

Możesz go użyć do śledzenia nowych klientów, kuponów, zamówień, produktów, pozycji zamówienia lub subskrypcji z LiveAgent. Możesz także tworzyć i aktualizować kupony, klientów, zamówienia, produkty i subskrypcje.

Korzyści

  • E-commerce z obsługą klienta w jednym
  • Otrzymuj powiadomienia o aktualizacjach e-commerce
  • Twórz i aktualizuj poszczególne pola samodzielnie z jednego rozwiązania
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto
Kiedy pojawia się nowe zgłoszenie, nikt go nie posiada. Po otwarciu zgłoszenia możesz przypisać go do działu lub do określonego agenta. Możesz ustawić kryteria.

Przypisane zgłoszenie

Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.

Zarządzaj relacjami z klientami

Salesforce (Legacy)

Zarządzaj relacjami z klientami

Kompleksowe oprogramowanie monitorujące call center umożliwia usprawnienie i poprawę jakości połączeń.

Oprogramowanie do monitorowania połączeń

LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.

Oprogramowanie do śledzenia klientów dołącza do życzeń Twojej korporacji. Dzięki temu oprogramowaniu wszystkie dane są zapisane i można je znaleźć w dowolnym momencie.

Oprogramowanie do śledzenia klientów

Opisano oprogramowanie do śledzenia klientów, które umożliwia analizę historii relacji z klientami i pomaga w poprawie obsługi klienta oraz budowaniu wizerunku firmy. Można dodawać notatki do rozmów i spotkać się z klientem, dzięki czemu można spersonalizować kontakty z określonymi klientami. Istnieje możliwość uzyskania darmowego konta oraz umówienia się na prezentację. Wskazano również na cechy innych rozwiązań oferowanych przez firmę Quality Unit, LLC.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo