Co to jest WooCommerce?
WooCommerce to darmowa wtyczka e-commerce do WordPress. Możesz go użyć, aby zmienić swoją witrynę w witrynę e-commerce i rozpocząć sprzedaż swoich produktów lub usług.
Jak możesz tego używać?
Możesz go użyć do śledzenia nowych klientów, kuponów, zamówień, produktów, pozycji zamówienia lub subskrypcji z LiveAgent. Możesz także tworzyć i aktualizować kupony, klientów, zamówienia, produkty i subskrypcje.
Korzyści
- E-commerce z obsługą klienta w jednym
- Otrzymuj powiadomienia o aktualizacjach e-commerce
- Twórz i aktualizuj poszczególne pola samodzielnie z jednego rozwiązania
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.
Oprogramowanie do śledzenia klientów
Opisano oprogramowanie do śledzenia klientów, które umożliwia analizę historii relacji z klientami i pomaga w poprawie obsługi klienta oraz budowaniu wizerunku firmy. Można dodawać notatki do rozmów i spotkać się z klientem, dzięki czemu można spersonalizować kontakty z określonymi klientami. Istnieje możliwość uzyskania darmowego konta oraz umówienia się na prezentację. Wskazano również na cechy innych rozwiązań oferowanych przez firmę Quality Unit, LLC.