Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Wsparcie przez czat

Co to jest pomoc na czacie?

Poproś o pomoc dotyczącą zapytań, rozmawiając online z zespołem obsługi klienta. Agenci z łatwością i w czasie rzeczywistym odpowiedzą na Twoje prośby. Pomoc przez czat online to szybki sposób na zaspokojenie Twoich potrzeb.

FAQ

Co to jest pomoc na czacie?

Pomoc przez czat to forma synchronicznego przesyłania wiadomości. Agent i klient muszą być obecni w tym samym czasie. Zazwyczaj ten kanał komunikacji jest dostępny na stronach internetowych w postaci wyskakującego okna dialogowego. Dzięki temu agent może szybko udzielić informacji na nurtujące klienta pytanie.

Czy możesz zapewnić pomoc na czacie za pomocą LiveAgent?

Oczywiście LiveAgent zapewnia możliwość używania czatu jako narzędzia komunikacji z klientami. To obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów komunikacji między klientem a marką.

Jakie są podstawowe zasady obsługi czatu?

Jest kilka zasad, o których należy pamiętać jako podstawowe zasady czatu. Pierwszym jest zachowanie poprawnej gramatyki i pisowni. Błędy powodują, że zespół obsługi klienta jest mniej kompetentny w oczach klienta. Inną zasadą jest jak najszybsza odpowiedź, dlatego ważne jest, aby podczas rozmowy agenci pisali szybko. Inną ważną zasadą jest niestosowanie akronimów i skrótów. Korzystanie z takich formularzy nie jest profesjonalne. Podobnie jest z pisaniem krótkich odpowiedzi „tak” i „nie”. Zawsze staraj się używać pełnych zdań. Gotowe odpowiedzi wspierają pracę zespołu obsługi klienta, ale nie wysyłaj ich bezmyślnie. Agenci powinni zawsze spersonalizować odpowiedź. Miło jest, gdy zwracamy się do klienta po imieniu. Klient czuje wtedy, że zespół serwisowy zwraca się do niego i nie należy do wielu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.