Oczekujące zgłoszenie

Co to jest zgłoszenie oczekujące?

Oznaczenie zgłoszenia jako oczekującego jest sposobem na zasygnalizowanie, że potrzeba więcej czasu na jego rozwiązanie. Gdy zgłoszenie jest oznaczone jako Oczekujące, jego zegar SLA jest wstrzymany. Dzięki temu agent odpowiedzialny za to zgłoszenie ma więcej czasu na znalezienie rozwiązania.

Nie jest konieczne, aby zgłoszenie było oznaczone jako Oczekujące podczas jego cyklu życia, ponieważ można je rozwiązać natychmiast, a zatem bezpośrednio oznaczyć jako Rozwiązane.

Frequently asked questions

Co oznacza oczekujące zgłoszenie?

Oczekujące zgłoszenie to zgłoszenie, którego rozwiązanie zajmuje agentowi więcej czasu lub potrzebuje dodatkowych informacji w celu rozwiązania problemu klienta. Jest to najczęściej drugi etap cyklu życia zgłoszenia.

 

Czy musisz oznaczyć wszystkie zgłoszenia jako oczekujące?

Nie każde zgłoszenie musi być oznaczone jako oczekujące. Jeśli agent może udzielić szybkiej odpowiedzi, zgłoszenie nie musi przechodzić w stan oczekiwania. To oznaczenie jest przydatne dla agentów, którzy mają dużo zgłoszeń i wskazuje, że klient nadal czeka na pomoc w tym zgłoszeniu.

 

Gdzie w LiveAgent można sprawdzić listę oczekujących zgłoszeń?

Listę oczekujących zgłoszeń można sprawdzić w sekcji zgłoszeń obok wszystkich zgłoszeń. Możesz również odpowiednio filtrować listę, aby pokazać tylko oczekujące zgłoszenia.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.