Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Status niestandardowy

Co to jest status niestandardowy?

Otwarty, rozwiązany, nowy, zamknięty… Są to domyślne statusy zgłoszeń, które odzwierciedlają etap rozwiązywania zgłoszeń. Te statusy są widoczne dla klientów i przedstawicieli klientów. Firmy nie są takie same i mają inne procesy. Dlatego w niektórych przypadkach firmy potrzebują specjalnego statusu zgłoszenia.

Status niestandardowy

FAQ

Co to jest status niestandardowy?

Status niestandardowy to specjalnie utworzony status, który dokładnie odzwierciedla stan Twojego zgłoszenia. Pozwala precyzyjnie dopasować się do procesu obsługi klienta w danej firmie. Standardowe stany to otwarte, rozwiązane, nowe, zamknięte.

Jak sprawdzić status niestandardowy?

Status niestandardowy sprawdza się dokładnie w taki sam sposób, jak stany standardowe. Są dostępne dla pojedynczych zgłoszeń w panelu agenta w LiveAgent.

Czy mogę edytować status niestandardowy w LiveAgent?

Status niestandardowy można edytować w panelu LiveAgent, jeśli masz odpowiednie uprawnienia. To jest to samo, co edycja standardowego statusu w LiveAgent.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.