Pola zgłoszeń to pola niestandardowe, które są zwykle używane do gromadzenia dodatkowych informacji o zgłoszeniach . LiveAgent umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby niestandardowych pól zgłoszeń.
Przykład
Gdy klient skontaktuje się z Tobą w sprawie problemu z jego zamówieniem. Zapisując identyfikator zamówienia w niestandardowym polu zgłoszenia, możesz zaoszczędzić czas, udostępniając te informacje bezpośrednio w polu Informacje o zgłoszeniu.
Odpowiadając lub edytując zgłoszenia, możesz dodać do niego więcej informacji, dodając nowe pola zgłoszenia własnym tekstem.
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które pozwala na rozwiązywanie zgłoszeń, śledzenie czasu ich rozwiązania oraz unikanie zaległości poprzez nadanie priorytetów i współpracę zespołu. Kluczowym wskaźnikiem w call center jest średni czas obsługi (AHT), który można sprawdzić w raporcie Czas w LiveAgent. LiveAgent oferuje demo oraz subskrypcję newslettera dla zainteresowanych, a na ich stronie są również informacje o cenach, integracjach oraz opiniach i rozwiązaniach dla przemysłu i biznesu.
Wytyczne postów gościnnych na LiveAgent
Obecnie akceptujemy posty gościnne, ale pamiętaj, że jesteśmy bardzo wybredni, jeśli chodzi o ich jakość.