Firmy to zbiory Twoich Kontaktów . Każdy kontakt można dodać tylko do jednej firmy. Korzystanie z firm jest opcjonalne, ale organizując klientów w firmy, możesz śledzić, o co proszą te firmy.
Chociaż nie musisz dodawać swoich kontaktów do firm, może to być niezwykle pomocne w zarządzaniu przepływem pracy.
Informacje o firmie
- Nazwa firmy
- Zdjęcie profilu fiirmy
- Adresy e-mail
- Numery telefonu
- Grupy kontaktowe
- Strefa czasowa
- Język
- Notatka
- Niestandardowe pola kontaktów
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
- Wewnętrzna a zewnętrzna obsługa klienta (zalety i wady)
- Firmy zajmujące się obsługą klienta (wyjaśnienie)
- 10 ważnych obowiązków i obowiązków obsługi klienta Service
- Reguły biznesowe [wyjaśnienie]
- Rozpocznij współpracę z Quality Unit | LiveAgent
- Doświadczenie obsługi klienta (wyjaśnienie)
- Darmowe narzędzie czatu na żywo - LiveAgent
- Rola obsługi klienta w doświadczeniu klienta (+Wskazówki)