Firmy to zbiory Twoich Kontaktów . Każdy kontakt można dodać tylko do jednej firmy. Korzystanie z firm jest opcjonalne, ale organizując klientów w firmy, możesz śledzić, o co proszą te firmy.
Chociaż nie musisz dodawać swoich kontaktów do firm, może to być niezwykle pomocne w zarządzaniu przepływem pracy.
Informacje o firmie
- Nazwa firmy
- Zdjęcie profilu fiirmy
- Adresy e-mail
- Numery telefonu
- Grupy kontaktowe
- Strefa czasowa
- Język
- Notatka
- Niestandardowe pola kontaktów
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
LiveAgent oferuje kompletny zestaw narzędzi do obsługi klienta, w tym media społecznościowe, fora dyskusyjne, czaty na żywo i aplikacje mobilne. Narzędzia te pozwalają na utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta i poznanie ich potrzeb i opinii za pomocą ankiet. Monitorowanie satysfakcji klientów jest kluczowe dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania lojalności. Istnieją cztery główne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, a każda firma powinna przechowywać informacje o kliencie, zabezpieczając przy tym wrażliwe dane. Umiejętności obsługi klienta są niezbędne dla każdej firmy.
Własna a zlecona na zewnątrz obsługa klienta
Firma LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym czat na żywo i aplikacje mobilne. Platforma ta jest dostępna w programie lojalnościowym. Zachęty dla klientów, w tym programy lojalnościowe, są ważne przede wszystkim dla konsumentów. Takie zachęty pomagają firmom poprawić retencję i zwiększyć sprzedaż. Darmowe oprogramowanie czatu na żywo jest korzystne zarówno dla klientów, jak i pracowników. Firma Quality Unit LLC odpowiada za rozwój i funkcjonowanie LiveAgent.
LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, oferujące możliwość łatwego rozwiązywania problemów klientów, zarządzania zgłoszeniami oraz wsparcia technicznego. Firma Quality Unit zachęca do subskrypcji newslettera, Informuje o używaniu plików cookie i oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu. Istnieje również możliwość tworzenia kont i pulpitów nawigacyjnych dla użytkowników. LiveAgent oferuje bezpłatną wersję próbną, a wdrożenia mogą być dostosowane do potrzeb klienta.
Własna a zlecona na zewnątrz obsługa klienta
The use of pre-defined email responses, centralized customer service responses, and knowledge base articles is crucial for effective marketing. Templates for sales, call centers, social media, and macros can improve response times and increase the effectiveness of customer service teams. Managing customer inquiries is vital for better organization and more effective assistance. Customer service consultants are key members of the team, requiring communication skills, interpersonal skills, and knowledge of computer software. Customer service reports are useful for managing client expectations and evaluating team member efficiency and productivity. LiveAgent is a comprehensive set of tools for customer service, including social media, live chat, video chat, phone calls, emails, Slack communication, and even forum creation.