Zaangażuj odwiedzających witrynę, zapraszając ich do czatu na żywo z agentami. Skonfiguruj zaproszenia do czatu dla niestandardowych adresów URL w swojej witrynie (np. na stronie z cenami). LiveAgent zapewnia różne konfigurowalne zaproszenia.

LiveAgent daje Ci możliwość wyboru spośród wielu predefiniowanych pozycji zaproszeń i stylów.
Chcesz wybrać przycisk czatu do swojej witryny internetowej?
Skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego i od razu stwórz najlepszą obsługę klienta dla odwiedzających Twoją witrynę!
Nie znalazłeś odpowiedniego stylu swojego zaproszenia? Nie martw się, możesz utworzyć własny, pisząc własny kod HTML.
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej o tym, jak utworzyć przycisk czatu w LiveAgent .
LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które pozwala na rozwiązywanie zgłoszeń, śledzenie czasu ich rozwiązania oraz unikanie zaległości poprzez nadanie priorytetów i współpracę zespołu. Kluczowym wskaźnikiem w call center jest średni czas obsługi (AHT), który można sprawdzić w raporcie Czas w LiveAgent. LiveAgent oferuje demo oraz subskrypcję newslettera dla zainteresowanych, a na ich stronie są również informacje o cenach, integracjach oraz opiniach i rozwiązaniach dla przemysłu i biznesu.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.