Masz problem z wysokim współczynnikiem odrzuceń w swojej witrynie? A może zastanawiasz się, jak poprawić obsługę klienta?
Czy wiedziałeś, że; „Proaktywne zaproszenia do czatu mogą generować 105% ROI i miliony dolarów?”
Proaktywne zaproszenia do czatu mogą po prostu pomóc odwiedzającym witrynę na różnych etapach podróży klienta, zapraszając ich do czatu na żywo ze swoimi agentami .
LiveAgent to zaawansowany system, który zapewnia, że zaprasza odwiedzających do czatu z agentami pomocy technicznej tylko wtedy, gdy masz wystarczającą liczbę dostępnych przedstawicieli czatu online.
Przykład z życia:
Na przykład możesz zaprosić klientów do rozmowy przez cały proces składania zamówienia. W rezultacie możesz zbudować ich zaufanie do zakupów, poprawić ich doświadczenia zakupowe i przekształcić ich w klientów. A wszystko to po prostu dając im możliwość rozmowy z realną osobą.
Więcej funkcji proaktywnych zaproszeń na czat:
Utwórz wiele zaproszeń na czat dla różnych grup klientów
Twórz wiele proaktywnych zaproszeń do czatu, aby kierować reklamy do różnych rodzajów klientów. Mimo że proaktywne zaproszenia do czatu są zautomatyzowane, należy zawsze dążyć do spersonalizowanej obsługi. Utwórz przycisk zaproszenia do czatu zarówno dla nowych, jak i powracających klientów. Użyj unikalnej wiadomości powitalnej dla różnych stron w Twojej witrynie.
Z łatwością twórz proaktywne zaproszenia do czatu w wielu językach
Czy działasz w więcej niż jednym kraju? A może musisz zapewnić wielojęzyczną obsługę klienta / wsparcie. W obu przypadkach LiveAgent pozwala dostosować proaktywny przycisk czatu dla każdego języka, który można również przypisać do odpowiedniego działu w celu wydajnego przepływu pracy.
Zastanawiasz się, jakie języki oferuje LiveAgent? Wypróbuj funkcję wielojęzyczną w LiveAgent
Docieraj do klienta w trakcie jego podróży
Proaktywne zaproszenia do czatu LiveAgent pozwalają ustawić preferowane adresy URL, aby zapewnić maksymalne zaangażowanie klientów. Możesz na przykład kierować reklamy do klientów pod strategicznymi adresami URL / stronami:
- Strona z FAQ
- Strona z cennikiem
- Strona produktowa
- Strona kasy
Ustaw konkretny czas na proaktywne zaproszenie do czatu
Wiele firm zwykle czeka około 30 sekund, zanim podejdą do klienta. Pozwól klientowi trochę przejrzeć i skontaktuj się z nim później.
Zautomatyzuj swoje proaktywne komunikaty komunikacyjne
Chociaż automatyzacja jest przydatną funkcją, należy pamiętać, że interakcja międzyludzka stwarza różnicę. Dlatego postaraj się, aby przekaz był bardziej osobisty. Nie brzmi jak robot.
Rozróżnij nowych i powracających klientów
Kolejną świetną funkcją jest możliwość identyfikacji powracającego i nowego klienta. Możesz dostosować przycisk zaproszenia do czatu dla obu typów klientów.
Korzyści biznesowe wynikające z proaktywnych zaproszeń na czat:
- Klienci, którzy biorą udział w aktywnych czatach, są bardziej zainteresowani zakupem niż klienci, którzy tego nie robią
- Wygoda w czasie rzeczywistym dla odwiedzających
- Wzrost konwersji na czacie na żywo średnio o 23%
- Przewaga konkurencyjna
- Zwiększona satysfakcja klienta
- Klienci mają natychmiastowy dostęp do pomocy
Wypróbuj proaktywne zaproszenia na czat ZA DARMO
LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta. Wypróbuj przez 14 dni i przetestuj wszystkie funkcje, w tym proaktywne zaproszenia do czatu.
Opcje projektowania proaktywnych zaproszeń na czat:
- Boczne miejsce na stronie
- Róg strony
- Centralne miejsce na stronie
- Niestandardowe miejsce na stronie
Aby wyświetlić wszystkie opcje projektowania, przejdź do galerii proaktywnych zaproszeń .
Dostosuj:
- Obraz
- Tekst (tytuł, wiadomość powitalna)
- Położenie przycisku aktywnego czatu online
- Kolory przycisku
Dostępne ustawienia:
- Włącz pozostawianie wiadomości offline
- Ukryj ponownie przycisk rozpoczęcia proaktywnego czatu online
- Włącz ukrywanie wiadomości powitalnej
- Wybierz język
- Wybierz preferowany dział
Dodatkowe wskazówki, jak efektywnie korzystać z proaktywnych zaproszeń do czatu:
Nie bądź nachalny
Proaktywne zaproszenie do czatu online powinno działać jako opcja, dlatego nie należy jej wymuszać. Może to łatwo stać się irytujące, a klient może zdecydować się na pozostawienie Twojej witryny konkurencji. Jeśli więc klient zdecyduje się odrzucić czat, nie wysyłaj wiadomości łańcuchowych, aby nawiązać z nim kontakt. Poinformują Cię, jeśli będą potrzebować Twojej pomocy.
Wypróbuj to
Jeśli nie masz pewności, kiedy, gdzie lub jak aktywnie dotrzeć do klientów, po prostu przetestuj to i zobacz. Ale dobrą zasadą jest pozwolić klientowi przejrzeć trochę, najlepiej 30 sekund. Następnie po prostu przedstaw się i daj konsumentowi do zrozumienia, że jesteś tam, aby mu pomóc, jeśli będzie Cię potrzebować. Testując to, odkryjesz preferencje swojego klienta. Być może okaże się, że wystarczy korzystać z proaktywnego czatu online pod określonymi adresami URL, takimi jak strona kasy lub strona z cenami.
Zasoby bazy wiedzy:
Oto przewodnik krok po kroku dotyczący wdrażania proaktywnego zaproszenia do czatu na żywo.
Nie wiesz, jakich wiadomości powitalnych użyć? Oto szablony zaproszeń do aktywnego czatu na żywo do skopiowania & amp; wklejenia.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź 25 najlepszych wtyczek czatu do WordPress .
Wypróbuj proaktywne zaproszenia na czat ZA DARMO
LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta. Wypróbuj przez 14 dni i przetestuj wszystkie funkcje, w tym proaktywne zaproszenia do czatu.
Zarządzanie zgłoszeniami w działu pomocy technicznej umożliwia skuteczne zarządzanie danymi i zapytaniami klientów, zapewniając lepszą organizację personelu i poprawę obsługi klientów. Zaległości w zgłoszeniach to nierozwiązane zgłoszenia w określonym czasie i są ważnym wskaźnikiem wydajności procesu wsparcia. Niska wydajność agentów i zbyt powolna obsługa klientów mogą prowadzić do niskiej satysfakcji klientów i negatywnego wizerunku marki. Aby uniknąć zaległości, można nadać priorytety zgłoszeniom i zapewnić, że zespół pracuje razem i pomaga sobie nawzajem w rozwiązywaniu zgłoszeń.
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Szablony wiadomości e-mail dla docenienia klienta
Wysyłanie wiadomości e-mail dla docenienia klienta zwiększa satysfakcję i lojalność klientów wobec marki. Listy z podziękowaniami powinny być formalne i skupiać się na wyrażeniu uznania oraz trosce o potrzeby klienta. Zachęty dla klientów, w tym programy lojalnościowe, mogą poprawić retencję, zwiększyć sprzedaż i pozyskiwać informacje zwrotne od klientów. LiveAgent to platforma oferująca obsługę klienta, programy lojalnościowe i wsparcie techniczne. Czat na żywo może wpłynąć na konwersję i lojalność klienta, warto porównać czas odpowiedzi na czacie z innymi kanałami.
Jak korzystać z zachęt dla klientów
Zachęty dla klientów są ważne według badań Virtual Incentives i Vibe. Dają firmom możliwość przyciągania, zatrzymywania i stymulowania klientów, a także poprawy wizerunku marki. Rabaty, bonusy, próbki, programy lojalnościowe i inne rekompeny są przykładami zachęt. Mogą one zwiększać sprzedaż, pobudzać pożądane zachowania, nagradzać klientów i pozyskiwać informacje zwrotne.