Wersja próbna

Czat wideo na żywo

Co to jest czat wideo na żywo?

Czat wideo na żywo to funkcja LiveAgent, która umożliwia komunikację z klientami za pomocą wbudowanego czatu wideo na żywo. Wszystko działa w przeglądarce, więc nie ma potrzeby pobierania żadnych zewnętrznych aplikacji innych firm. Jak sama nazwa wskazuje, możesz wysyłać wiadomości i załączniki za pośrednictwem czatu podczas rozmowy wideo z klientem. Ułatwia to rozwiązywanie problemów, ponieważ wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym.

Jakie są zalety korzystania z wideo na czacie na żywo?

Udzielanie pomocy za pośrednictwem rozmów wideo na czacie na żywo może zwiększyć zadowolenie z obsługi klienta, ponieważ może ułatwić zrozumienie i jednocześnie zapewnić unikalny, osobisty charakter Twojej usługi. Korzystanie z komunikacji wideo na czacie na żywo jest najbardziej przydatne, gdy klient potrzebuje pomocy w bardzo technicznym problemie, przez który należy przejść krok po kroku. Aby dowiedzieć się więcej o wideo na czacie na żywo, sprawdź ten link.

Jak mogę prowadzić wideoczat na żywo z klientem?

Dzięki zaawansowanej funkcji czatu na żywo w LiveAgent, będziesz mieć możliwość umieszczenia widżetu/przycisku rozmowy wideo na swojej stronie internetowej. Działa dokładnie tak samo, jak działający na żywo przycisk czatu – klient klika przycisk i czeka na połączenie z przedstawicielem obsługi klienta.

Co to jest czat na żywo?

Czat na żywo to narzędzie do komunikacji, które pozwala pomagać klientom i odwiedzającym witrynę w czasie rzeczywistym. Umieszczając przycisk czatu na żywo w swojej witrynie, zapewniasz swoim klientom szybszą możliwość skontaktowania się z Tobą, ponieważ komunikacja na czacie na żywo jest zasadniczo natychmiastowa w porównaniu z pocztą e-mail lub innymi kanałami komunikacji. Aby dowiedzieć się więcej o czacie na żywo i jego zaletach, kliknij ten link.

FAQ

Co to jest czat wideo na żywo?

Czat wideo na żywo to rozmowa w czasie rzeczywistym za pośrednictwem funkcji wideo za pomocą kamer internetowych i oprogramowania do czatu wideo. Można je prowadzić za pomocą komputera, ale także urządzeń mobilnych. Pozwala na szybką komunikację między klientem a agentem obsługi klienta.

 

Jakie są zalety czatu wideo na żywo?

Korzyści z live video chat to przede wszystkim obsługa klienta w czasie rzeczywistym, znaczna poprawa obsługi klienta, ale także dzięki zobaczeniu twarzy oznacza to szybszą identyfikację problemów, możliwość lepszego zrozumienia tego, co klient zmaga się z lepszymi relacjami z klientami.

 

Co jest ważne czacie wideo na żywo?

Czat wideo na żywo jest ważny dla biznesu, ponieważ zapewnia większą satysfakcję klienta z obsługi klienta. Jest to wygodne, ponieważ umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym, ale także pełniejszą komunikację niż tylko pisemna czy telefoniczna. Pozwala to na zwiększenie konwersji przy niskich kosztach.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.