W LiveAgent połączenia można obsługiwać na wielu urządzeniach telefonicznych. Każdy agent może wybierać spośród różnych urządzeń, z których ma odpowiadać.
Zobacz możliwe opcje urządzenia poniżej:
Zestaw słuchawkowy
Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania tylko klasycznego zestawu słuchawkowego z komputerem, nie ma problemu. Jest w pełni obsługiwany.

Przeglądarka
Nie musisz nawet kupować żadnego specjalnego sprzętu, aby zacząć korzystać z call center. Użyj wbudowanego mikrofonu swojego obecnego komputera.

Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.
Aplikacje mobilne
LiveAgent oferuje aplikacje mobilne, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.
- iOS
- Android

Telefony sprzętowe
Podłącz dowolny telefon sprzętowy do call center LiveAgent. Obsługiwane są wszystkie marki.
Najpopularniejsze marki telefonów komórkowych:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Zasoby bazy wiedzy:
LiveAgent oferuje demo, podczas którego można dowiedzieć się, jak osiągnąć cele biznesowe związane z zwiększeniem satysfakcji klientów i generowaniem sprzedaży. Firma oferuje również zasoby powiązane z LiveAgent, takie jak cennik, funkcje, integracje, opinie klientów, rozwiązania dla biznesu i przemysłu, centrum wsparcia i wiele innych. Możliwe jest również rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego. LiveAgent zachęca do podejścia do klienta z propozycją pomocy i pomysłem na rozwiązanie problemu lub osiągnięcie celu.
Tysiące zadowolonych klientów LiveAgent | LiveAgent
Tekst zawiera informacje o narzędziu LiveAgent, które pomaga w obsłudze klienta i zwiększa czas odpowiedzi oraz satysfakcję klientów. Wzmiankowane są przykłady firm, które skorzystały z tego narzędzia i zauważyły korzyści w postaci wzrostu sprzedaży i konwersji. LiveAgent jest łatwe w użyciu i poprawia produktywność.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.