W LiveAgent połączenia można obsługiwać na wielu urządzeniach telefonicznych. Każdy agent może wybierać spośród różnych urządzeń, z których ma odpowiadać.
![Call-devices](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/1a464107ead0e0d9b3526a94f71d29d1/Call-devices.png)
Zobacz możliwe opcje urządzenia poniżej:
Zestaw słuchawkowy
Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania tylko klasycznego zestawu słuchawkowego z komputerem, nie ma problemu. Jest w pełni obsługiwany.
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/ab91e1b66f30a2f86117fc18647f392f/headset.jpg)
Przeglądarka
Nie musisz nawet kupować żadnego specjalnego sprzętu, aby zacząć korzystać z call center. Użyj wbudowanego mikrofonu swojego obecnego komputera.
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/dea9a2f8d4d0442adfaa2a7bbca36867/browsers.png)
Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.
Aplikacje mobilne
LiveAgent oferuje aplikacje mobilne, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.
- iOS
- Android
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/31d8f25d8a6eb3b56b4c7b838d1eca7e/mobile-call-app.jpg)
Telefony sprzętowe
Podłącz dowolny telefon sprzętowy do call center LiveAgent. Obsługiwane są wszystkie marki.
Najpopularniejsze marki telefonów komórkowych:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/09476017d1338eb8a5833ed1ace62e70/cisco.jpg)
Zasoby bazy wiedzy:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-30 day trial. No credit card required.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.
LiveAgent oferuje konfigurację szablonów e-mail dla klientów i agentów oraz umożliwia wstawianie obrazów w treści zgłoszeń. Usługa pozwala dostosowywać lub wyłączać dźwięki powiadomień oraz oferuje bezpłatną wspomaganą migrację z Kustomer. Można wypróbować bezpłatne konto i skorzystać z wielu narzędzi obsługi klienta.