Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Obsługa urządzenia połączeń

Obsługa urządzenia połączeń

W LiveAgent połączenia można obsługiwać na wielu urządzeniach telefonicznych. Każdy agent może wybierać spośród różnych urządzeń, z których ma odpowiadać.

Zobacz możliwe opcje urządzenia poniżej:

Zestaw słuchawkowy

Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania tylko klasycznego zestawu słuchawkowego z komputerem, nie ma problemu. Jest w pełni obsługiwany.

Obsługa urządzenia połączeń

Przeglądarka

Nie musisz nawet kupować żadnego specjalnego sprzętu, aby zacząć korzystać z call center. Użyj wbudowanego mikrofonu swojego obecnego komputera.

Obsługa urządzenia połączeń

Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.

Aplikacje mobilne

LiveAgent oferuje aplikacje mobilne, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.

  • iOS
  • Android
Obsługa urządzenia połączeń

Telefony sprzętowe

Podłącz dowolny telefon sprzętowy do call center LiveAgent. Obsługiwane są wszystkie marki.

  • Cisco
  • Gigaset
  • Grandstream
  • Yealink
  • Mitel
Obsługa urządzenia połączeń

Zasoby bazy wiedzy:

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo