W LiveAgent połączenia można obsługiwać na wielu urządzeniach telefonicznych. Każdy agent może wybierać spośród różnych urządzeń, z których ma odpowiadać.
Zobacz możliwe opcje urządzenia poniżej:
Zestaw słuchawkowy
Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania tylko klasycznego zestawu słuchawkowego z komputerem, nie ma problemu. Jest w pełni obsługiwany.

Przeglądarka
Nie musisz nawet kupować żadnego specjalnego sprzętu, aby zacząć korzystać z call center. Użyj wbudowanego mikrofonu swojego obecnego komputera.

Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.
Aplikacje mobilne
LiveAgent oferuje aplikacje mobilne, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.
- iOS
- Android

Telefony sprzętowe
Podłącz dowolny telefon sprzętowy do call center LiveAgent. Obsługiwane są wszystkie marki.
Najpopularniejsze marki telefonów komórkowych:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Zasoby bazy wiedzy:
- Co to jest funkcja czatu wewnętrznego? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Szablon odpowiedzi agenta [wyjaśnienie]
- Umiejętności obsługi klienta (checklista)
- 8 najlepszych narzędzi do otrzymywania zgłoszeń na rok 2022 | LiveAgent
- Co to jest Call Center wychodzące? (+Korzyści) | LiveAgent
- Co to jest przycisk do rozwiązania? (+Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Cel [Wyjaśnienie]
- Połączenia wewnętrzne | LiveAgent