Wersja próbna
  • Funkcje
  • Obsługa urządzenia połączeń

Obsługa urządzenia połączeń

W LiveAgent połączenia można obsługiwać na wielu urządzeniach telefonicznych. Każdy agent może wybierać spośród różnych urządzeń, z których ma odpowiadać.

Zobacz możliwe opcje urządzenia poniżej:

Zestaw słuchawkowy

Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania tylko klasycznego zestawu słuchawkowego z komputerem, nie ma problemu. Jest w pełni obsługiwany.

Obsługa urządzenia połączeń

Przeglądarka

Nie musisz nawet kupować żadnego specjalnego sprzętu, aby zacząć korzystać z call center. Użyj wbudowanego mikrofonu swojego obecnego komputera.

Obsługa urządzenia połączeń

Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.

Aplikacje mobilne

LiveAgent oferuje aplikacje mobilne, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.

  • iOS
  • Android
Obsługa urządzenia połączeń

Telefony sprzętowe

Podłącz dowolny telefon sprzętowy do call center LiveAgent. Obsługiwane są wszystkie marki.

  • Cisco
  • Gigaset
  • Grandstream
  • Yealink
  • Mitel
Obsługa urządzenia połączeń

Zasoby bazy wiedzy:

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo