Facebook integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Połącz LiveAgent z Facebookiem, aby usprawnić obsługę klienta. Śledź wszystkie wiadomości i komentarze oraz zwiększ produktywność agentów i zadowolenie klientów dzięki przełomowej integracji.
Facebook to darmowy serwis społecznościowy, który umożliwia zarejestrowanym użytkownikom tworzenie profili, przesyłanie zdjęć i filmów, wysyłanie wiadomości i utrzymywanie kontaktu ze znajomymi, rodziną czy współpracownikami.
Połączenie LiveAgent z Facebookiem umożliwia użytkownikom LiveAgent odpowiadanie na wiadomości, posty lub komentarze na Facebooku bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent (bez konieczności logowania się do samego Facebooka), dzięki czemu integracja znacznie usprawnia przepływ pracy.
Jak to działa?
LiveAgent gromadzi każdy komentarz, post i wiadomość w skrzynce odbiorczej LiveAgent i przekształca je w zgłoszenie. Stamtąd agenci mogą odpowiadać na każde zgłoszenie tak, jakby robili to na Facebooku. Efekt? Twoi klienci nie zauważą żadnej różnicy – poza szybkością odpowiedzi!
Jak możesz wykorzystać integrację z Facebookiem?
Aktywując funkcję integracji z Facebookiem, możesz wykonywać wszystkie te działania bezpośrednio z LiveAgent:
- Odpowiadać na wiadomości prywatne/bezpośrednie
- Wysyłać załączniki, linki, emoji, GIF-y
- Odpowiadać na komentarze
- Polubić komentarze
- Usuwań komentarze poprzez usunięcie zgłoszenia
- Rozwiązywać zgłoszenia, odpowiadając na nie
Jak zintegrować Facebooka z LiveAgent?
Integracja Facebooka z LiveAgent może znacznie zwiększyć możliwości obsługi klienta. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie plany subskrypcji obejmują integrację z Facebookiem. Integracja jest zawarta w planie Large, ale można ją również zakupić osobno dla planów Small i Medium. Jedynie plan Free nie zapewnia tej integracji.
Wykonaj poniższe kroki, aby zacząć odpowiadać na wiadomości z Facebooku za pośrednictwem LiveAgent już dziś.
- Zaloguj się do LiveAgent
Kliknij Konfiguracja → Facebook i Instagram → kliknij Konta (jeśli masz też aktywną wtyczkę Instagrama) → i kliknij przycisk Połącz.
Pojawi się nowe wyskakujące okienko z prośbą o zalogowanie się do konta na Facebooku. Wprowadź swoje dane do logowania lub, jeśli już jesteś zalogowany, kliknij „Kontynuuj jako”.
Wybierz strony na Facebooku, które chcesz zintegrować z LiveAgent i kliknij „Dalej”.
Pojawi się nowe wyskakujące okienko z listą uprawnień Facebooka. Nie wyłączaj żadnego z nich, aby uniknąć problemów z integracją. Możesz zmienić te ustawienia później. Po prostu potwierdź uprawnienia, klikając przycisk „Gotowe”.
Poczekaj na potwierdzenie pomyślnej integracji i kliknij „OK”.
Wróć do swojego konta LiveAgent, wybierz strony, które chcesz połączyć i wybierz uprawnienia, na które chcesz zezwolić. Do wyboru są następujące opcje: Pobierz posty z walla (Fetch wall posts) i Pobierz prywatne wiadomości (Fetch private messages)
- Dla każdej strony można wybrać konkretny dział, do którego mają być kierowane zgłoszenia z Facebooka.
Kliknij „Zapisz” i gotowe!
Potrzebujesz dodatkowej pomocy z tą integracją? Sprawdź szczegółowy przewodnik dla kont hostowanych w chmurze lub ten artykuł dla kont samodzielnych LiveAgent.
Dodatkowe informacje na temat konfigurowania aplikacji Facebook dla samodzielnych kont.
Dlaczego ta integracja jest taka cenna?
Integracja LiveAgent z Facebookiem może okazać się niezwykle przydatna z kilku powodów:
- System śledzi wszystkie wiadomości, komentarze oraz wzmianki i zapewnia, że odpowiesz na każdą z nich.
- Może to zwiększyć produktywność agentów, eliminując potrzebę przełączania się między różnymi platformami, a tym samym usprawniając przepływ pracy.
- Zapewnia to większe bezpieczeństwo danych, ponieważ nie trzeba udostępniać danych do logowania wielu pracownikom odpowiedzialnym za odpowiadanie na wiadomości od klientów, co zmniejsza ryzyko wycieku i kradzieży danych.
- Nie musisz przekazywać roli administratora Facebooka swoim pracownikom.
- Eliminuje konieczność codziennego monitorowania wielu kont i urządzeń. Wszystko, czego potrzebujesz, będzie dostępne w uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
- Monitorowanie wiadomości, komentarzy lub wzmianek w czasie rzeczywistym zapewnia, że agenci są w stanie szybko odpowiadać na zapytania klientów, co skutkuje krótszym czasem reakcji.
- Sprawne zarządzanie zapytaniami klientów, szybkie odpowiedzi i spersonalizowane wsparcie mają pozytywny wpływ na zadowolenie klientów.
- Możesz zwiększyć sprzedaż i przychody poprzez monitorowanie interakcji z klientami, umożliwiając agentom identyfikację możliwości sprzedaży i podejmowanie ukierunkowanych działań sprzedażowych.
- Możesz łatwo monitorować wiele kont firmowych na Facebooku i zarządzać nimi.
- Może automatycznie rozwiązywać zgłoszenia po udzieleniu na nie odpowiedzi, a jeśli klient ponownie do ciebie napisze, LiveAgent automatycznie ponownie otworzy zgłoszenie i powiadomi cię, gdy przyjdzie pora na odpowiedź.
Chcesz wypróbować naszą integrację z Facebookiem?
My zajmiemy się czasochłonnymi zadaniami i logistyką, a ty skup się na zapewnianiu sprawnego i niezawodnego wsparcia wszystkim swoim klientom. Rozpocznij bezpłatny, 30-dniowy okres próbny już dziś. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Frequently Asked Questions
Jak możesz wykorzystać integrację Facebooka w LiveAgent?
Zintegrowanie Facebooka z LiveAgent pomoże Twojej obsłudze klienta efektywnie obsługiwać wszystkie zapytania, posty i komentarze na Facebooku z jednego miejsca. W rezultacie jesteś na bieżąco i zawsze dostępny dla swoich klientów.
Jakie są kroki, aby zintegrować Facebooka z LiveAgent?
1. Przejdź do Konfiguracji z poziomu panelu LiveAgent 2. Wyszukaj Facebook - > Strony na Facebooku 3. Połącz
The TEXT discusses the importance of effective communication in the workplace and provides tips for improving communication skills. It emphasizes the impact of clear and concise communication on productivity and employee satisfaction. The article also highlights the role of technology in facilitating communication.