Partner
Co to jest Facebook?
Facebook to platforma mediów społecznościowych, z której korzystają ludzie na całym świecie. Służy do łączenia się ze znajomymi, czatowania w czasie rzeczywistym, śledzenia wiadomości lub memów. Jest również używany przez firmy, aby pomóc im wchodzić w interakcje z klientami, dostarczać aktualizacje, sprzedawać produkty lub usługi lub zapewniać obsługę klienta.
Jak możesz tego używać?
Poza tym w życiu osobistym możesz używać Facebooka do promowania swojej firmy za pomocą niestandardowej strony na Facebooku. Udostępniaj wiadomości, aktualizacje za pośrednictwem postów, twórz historie, promuj swoje produkty lub usługi, komunikuj się za pośrednictwem Messengera i twórz kampanie reklamowe. Wiele z tych czynności można wykonać za pomocą oprogramowania do obsługi zgłoszeń LiveAgent i skupić się na zadaniu za pomocą jednego oprogramowania.
Korzyści
- Popularne media społecznościowe jako kanał wsparcia
- Śledź swoje konta i strony z LiveAgent
- Zarządzaj postami, wiadomościami i nie tylko
- Komunikuj się przez Facebook Messenger z LiveAgent
Jak zintegrować Facebooka z LiveAgent?
LiveAgent ma natywną integrację z Facebookiem dostępną dla wszystkich klientów. Wszystko, co musisz zrobić, to podłączyć. Po połączeniu konta na Facebooku i strony będziesz mógł komunikować się ze swoimi klientami z LiveAgent.
Przejdź do Konfiguracja > Facebook . Kiedy tam będziesz, kliknij przycisk WŁĄCZ FACEBOOK .

W zależności od tego, czy masz już podłączone konto na Facebooku, czy nie, zostaniesz poproszony o zalogowanie się i zapewnienie dostępu do swoich danych.
Czas połączyć swoją stronę po włączeniu dostępu do Facebooka. Przejdź do drugiej sekcji, Strony na Facebooku .

Kliknij pomarańczowy przycisk Połącz w lewym górnym rogu. Wprowadź swoje dane logowania i hasło. Następnie zostaniesz poproszony o wybranie stron Facebooka, które chcesz połączyć z LiveAgent. Wybierz je i kontynuuj.

Możesz wybrać, którymi działaniami na stronie będzie mógł zarządzać LiveAgent. Dostosuj swoje środowisko integracji z Facebookiem w tej sekcji konfiguracji. Kiedy skończysz, kliknij Gotowe.

Otóż to. Z powodzeniem zintegrowałeś swoje strony na Facebooku z LiveAgent.

Sprawdźmy, jak to działa. Wyślijmy wiadomość na naszą stronę testową na Facebooku. Następnie możemy sprawdzić, czy został dostarczony do naszego systemu obsługi zgłoszeń w LiveAgent.

Wiadomość dotarła do Twojego systemu obsługi zgłoszeń. Integracja działa.
Jak połączyć LiveAgent ze stronami Facebooka przez Zapier
Zapier umożliwia połączenie dwóch aplikacji w ciągu kilku minut bez żadnego doświadczenia w kodowaniu. Działa poprzez połączenie wyzwalacza z jednej aplikacji i wynikającego z tego działania wyzwalacza w drugiej aplikacji. Przede wszystkim będziesz potrzebować konta Zapier. Tutaj możesz je utworzyć . Jeśli już masz, po prostu zaloguj się i przejdź do LiveAgent + Strona integracji ze stronami Facebooka .

Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + strony Facebooka w kilka minut. Tutaj możesz sprzedać wyzwalacz i akcję. Aby pokazać Ci przykład, użyliśmy stron Facebooka, które wyzwalają nowy post od Ciebie i akcję LiveAgent Utwórz rozmowę.
Wybierz, co Ci odpowiada i kontynuuj, klikając niebieski przycisk poniżej.

Teraz musisz ustawić wyzwalacz. Połącz się ze swoim kontem na Facebooku i zezwól Zapier na przetwarzanie Twoich danych. Po zakończeniu kliknij Zapisz i kontynuuj.

Następnie możesz przetestować wyzwalacz. Ten krok nie jest konieczny, ale zdecydowanie zalecamy, aby sprawdzić, czy wyzwalacz działa tak, jak powinien.

Po udanym teście nadszedł czas, aby skonfigurować akcję LiveAgent. Ta konfiguracja wymaga bardziej szczegółowych informacji. Wypełnij wymagane pola. Jeśli chcesz dokładniej określić wiadomość, możesz wypełnić niewymagane pola. Kliknij Kontynuuj.

Teraz konieczny jest ostateczny test integracji.

Gratulacje, udało Ci się zintegrować strony Facebooka z LiveAgent. Sprawdźmy, czy system sprzedaży biletów LiveAgent działa. Przejdź do swoich zgłoszeń i sprawdź, czy zgłoszenie zostało odebrane.

To wszystko, gotowe. Zapraszam do powrotu do Zapier i tworzenia większej liczby integracji.
Frequently asked questions
Jak możesz wykorzystać integrację Facebooka w LiveAgent?
Zintegrowanie Facebooka z LiveAgent pomoże Twojej obsłudze klienta efektywnie obsługiwać wszystkie zapytania, posty i komentarze na Facebooku z jednego miejsca. W rezultacie jesteś na bieżąco i zawsze dostępny dla swoich klientów.
Jakie są kroki, aby zintegrować Facebooka z LiveAgent?
1. Przejdź do Konfiguracji z poziomu panelu LiveAgent
2. Wyszukaj Facebook - > Strony na Facebooku
3. Połącz
Forum społeczności powinno mieć określone funkcje, takie jak proces dołączania do społeczności i reguły lub film, który odpowie na pytania o jego działanie. Warto zaangażować społeczność i wspierać jej rozwój. Budowanie społeczności online jest kluczowe dla sukcesu firmy. LiveAgent to platforma oferująca obsługę klienta w czasie rzeczywistym, program lojalnościowy i blog dla klientów. Widget czatu na stronie internetowej umożliwia klientom szybki kontakt z obsługą klienta. Zgłoszenia serwisowe obsługują agenci.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń z Facebooka, dzięki pełnej integracji systemu. Klienci mogą łatwiej łączyć się z marką poprzez aplikacje społecznościowe, co pozwala na generowanie zgłoszeń bezpośrednio z Facebooka. Agenci mogą odpowiadać na wiadomości i komentarze na stronie na Facebooku bezpośrednio ze swojego systemu. Zgłoszenia z Facebooka mogą mieć duży wpływ na zadowolenie klientów, a dzięki automatycznym powiadomieniom o nowych komentarzach, masz szansę błyskawicznie na nie odpowiadać. Warto również umożliwić klientom pozostawianie recenzji na stronie internetowej. Integracja z Facebookiem może pomóc zaoszczędzić czas i pieniądze.
Firmy powinny zbierać opinie klientów poprzez formularze na stronach internetowych oraz ankiety dostosowane do kraju i tłumaczone na wybrany język. Automatyzacja e-maili po sprzedaży jest dobrym sposobem na zbieranie opinii. Integracja z Facebookiem pozwala na archiwizowanie komunikacji i odpowiedzi na komentarze oraz oszczędność czasu i pieniędzy. LiveAgent oferuje funkcje integracyjne, wsparcie i blog z informacjami o aktualizacjach i rabatach.
Reklamacja jest wiadomością lub notatką, w której klienci wyrażają swoje niezadowolenie, gdy ich oczekiwania nie są spełnione lub mają problem z produktem lub usługą. Reklamacje mogą być wartościowe dla firmy, ponieważ pomagają poprawić jakość obsługi i rozwijać markę. Klienci mogą składać reklamacje poprzez kontakt z obsługą klienta oraz podanie numeru zamówienia. Reklamacje mogą być dobre dla firmy, ponieważ pozwalają dowiedzieć się czegoś o oczekiwaniach klientów i na lepszą obsługę.