Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Peoplefone

Co to jest Peoplefone?

Założony w Szwajcarii w 2005 roku dostawca VoIP, peoplefone, jest obecnie aktywny w sześciu innych krajach: Niemczech, Austrii, Francji, Polsce, Słowacji i Litwie. Z naszych usług korzysta ponad 200 000 klientów biznesowych. Aby zapewnić im jak najlepsze wsparcie, współpracujemy z siecią 2000 partnerów instalacyjnych w całej Europie.

Nasza platforma systemowa została zbudowana we własnym zakresie i jest stale rozwijana i optymalizowana. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom jakość, stabilność i nowe rozwiązania komunikacyjne przy dobrym stosunku ceny do wydajności. Niezależnie od tego, czy jest to nasza oferta SIP-TRUNK, która jest certyfikowana przez większość producentów systemów telefonicznych, MICROSOFT TEAMS Direct Routing czy nasza wirtualna centrala PBX peoplefone HOSTED – każdy klient znajdzie u nas rozwiązanie szyte na miarę.

W Bilanz Telekom Rating, firma peoplefone osiągnęła najwyższe pozycje jako dostawca stacjonarnych usług VoIP dla szwajcarskich firm od 2013 r. – w tym pięciokrotne zdobycie pierwszego miejsca.

Dowiedz się więcej na:  https://www.peoplefone.com

Jak możesz tego używać?

Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z centrum telefonicznym LiveAgent, Peoplefone to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i biletami, a Peoplefone zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?

Chociaż niektórzy ludzie wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszej osobistej więzi z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.

Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów telefonicznych i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, jest to łatwe aby zapewnić swoim klientom tego typu doświadczenia bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.

Jak działa call center LiveAgent?

LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.

Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.

Peoplefone

Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.

Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.

Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.

Jak zintegrować Peoplefone VoIP z LiveAgent?

Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Peoplefone jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.

  • Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
  • Wybierz Peoplefonez listy dostawców VoIP.
Peoplefone
Wybierz Peoplefone
  • Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.
Peoplefone
Skonfiguruj numer telefonu Peoplefone

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Peoplefone lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

Peoplefone
Dodano numer telefonu Peoplefone

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center

Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.

Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.

LiveAgent Product Tour
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo