iFON integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest iFON?
IFON to innowacyjna firma świadcząca usługi telekomunikacyjne, dostępna w dowolnym miejscu w Internecie. Firma świadczy usługi na terenie całej Europy od 2004 roku.
LiveAgent jest partnerem iFON i zapewnia bezpłatną integrację z VoIP.
Jak możesz podłączyć swój numer iFON VoIP w LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest zarejestrowanie się w iFON w celu uzyskania numeru VoIP. Drugim krokiem jest zalogowanie się na konto LiveAgent . Jeśli nie masz jeszcze konta LiveAgent, możesz skorzystać z naszego 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego . Trzeci krok jest wyświetlony poniżej.
Czwartym krokiem jest wyszukanie iFON i wypełnienie niezbędnych informacji. Następnie naciśnij przycisk dodawania i natychmiast zacznij używać swojego numeru VoIP.
Korzyści z użytkowania VoIP:
- niskie koszty utrzymania
- zwiększona produktywność
- darmowa integracja
- lepsze doświadczenie użytkownika (CX)
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, takimi jak czat na żywo, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Oferuje integracje z różnymi dostawcami usług telefonicznych, takimi jak Telsome, Adiptel i Sipcall, co pozwala na łatwe korzystanie z usług VOIP. Integracja z Twitterem jest również dostępna. LiveAgent zapewnia również wsparcie dla wielu numerów, co pozwala firmom na elastyczne korzystanie z usług telefonicznych.
Komunikacja z klientami i obsługa reklamacji są kluczowe dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo może zwiększyć satysfakcję klientów i umożliwić analizę w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowana, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Integracja CommuniGate Pro z LiveAgent może pomóc firmom w obsłudze komunikacji e-mail i zgłoszeń klientów.