Partner
Co to jest iFON?
IFON to innowacyjna firma świadcząca usługi telekomunikacyjne, dostępna w dowolnym miejscu w Internecie. Firma świadczy usługi na terenie całej Europy od 2004 roku.
LiveAgent jest partnerem iFON i zapewnia bezpłatną integrację z VoIP.
Jak możesz podłączyć swój numer iFON VoIP w LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest zarejestrowanie się w iFON w celu uzyskania numeru VoIP. Drugim krokiem jest zalogowanie się na konto LiveAgent . Jeśli nie masz jeszcze konta LiveAgent, możesz skorzystać z naszego 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego . Trzeci krok jest wyświetlony poniżej.
Czwartym krokiem jest wyszukanie iFON i wypełnienie niezbędnych informacji. Następnie naciśnij przycisk dodawania i natychmiast zacznij używać swojego numeru VoIP.
Korzyści z użytkowania VoIP:
- niskie koszty utrzymania
- zwiększona produktywność
- darmowa integracja
- lepsze doświadczenie użytkownika (CX)
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
LiveAgent oferuje rozwiązania z zakresu VoIP, w tym dialery, buffory jittera i urządzenia telefoniczne, co pozwala na zwiększenie wydajności centrum obsługi telefonicznej. Firma zapewnia także wsparcie i różne funkcje dla swoich klientów. Istnieją różne rodzaje telefonów VoIP, a każdy dostawca usług VoIP oferuje różne funkcje, w tym podstawowe funkcje, takie jak wykonywanie i odbieranie połączeń oraz bardziej zaawansowane funkcje, takie jak jakość HD i konferencje wideo. Do prawidłowego działania telefonu VoIP potrzebne jest niezawodne połączenie internetowe.Optimal Call to słowacki dostawca usług telekomunikacyjnych i VoIP, który oferuje usługi dla klientów na Słowacji i w Czechach.
Tekst opisuje funkcjonalność narzędzia do obsługi klienta LiveAgent. Narzędzie to umożliwia przekierowywanie połączeń na urządzenia osobiste i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna na 7 lub 30 dni.
LiveAgent to narzędzie umożliwiające kontakt z klientami na wiele sposobów, w tym przez czat na żywo i formularze kontaktowe. Firma oferuje wiele sposobów przyciągania klientów, takich jak programy lojalnościowe. LiveAgent to także alternatywa dla Chaport z większym wachlarzem narzędzi i rozsądną ceną. Możliwe jest uzyskanie darmowej wersji próbnej przez 30 dni lub 7 dni z adresem prywatnym lub firmowym.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.