Wersja próbna

Akademia LiveAgent

Najlepsze źródło informacji o obsłudze klienta.

Kategoria

Lista artykułów
(682)
  • Introduction to LiveAgent customer service academy

    Wprowadzenie do Akademii Obsługi Klienta

    Posiadanie zadowolonych klientów zaczyna się od wysokiej jakości obsługi klienta, a wysoka jakość usług zaczyna się od skutecznego przeszkolenia pracowników wsparcia klienta. Najbardziej perspektywiczni pracodawcy zawsze szukają nowych pomysłów na szkolenia w zakresie wsparcia klienta, aby przenieść swoje zespoły na wyższy poziom usług i poprawić obsługę klienta.

  • Introducción al servicio de atención al cliente en la Academia LiveAgent

    Co to jest obsługa klienta?

    Dawno minęły czasy, kiedy obsługa klienta polegała na byciu miłym i uprzejmym dla klientów. W czasach, gdy doświadczenie klienta robi różnicę między sukcesem a porażką, ignorowanie znaczenia wspierania pozytywnych relacji z klientami poprzez obsługę klienta to naprawdę nienajlepszy pomysł.

  • Introducción a la academia de LiveAgent   5 consejos para mejorar la experiencia del cliente

    Rola obsługi klienta w doświadczeniu klienta

    Ponieważ dzisiejsi konsumenci coraz częściej wymagają więcej od marek, z którymi prowadzą interesy, obsługa klienta stała się kluczowym elementem doświadczenia klienta. Konsumenci oczekują natychmiastowej, wydajnej, wielokanałowej, proaktywnej i spersonalizowanej obsługi klienta w dowolnym czasie i miejscu w wybranych przez siebie kanałach. Marki, które nie spełniają tych oczekiwań, ryzykują zerwaniem relacji z klientami i pozostaniem w tyle za konkurencją. W rzeczywistości zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta jest ważną częścią tworzenia skutecznej strategii obsługi klienta.

  • Introducción a un servicio de atención al cliente excepcional

    Co wyróżnia obsługę klienta?

    Ponieważ konsumenci są bardziej świadomi, obeznani z technologią i wymagający niż kiedykolwiek wcześniej, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta stało się niezbędne do prosperowania na rynku. Jednak podczas gdy 80% firm uważa, że zapewniają świetną obsługę klienta, tylko 8% klientów uważa, że faktycznie otrzymują doskonałą obsługę. Co zatem oznacza wyjątkowa obsługa klienta w oczach konsumentów i dlaczego jest tak ważna?

  • LiveAgent academy tips for avoiding poor customer service

    Słaba obsługa klienta i jak jej uniknąć

    Wraz z obfitością i dostępnością podobnych produktów na rynku, obsługa klienta stała się prawdziwym wyróżnikiem marki dla branż zarówno w sektorach B2C, jak i B2B. Firma, która chce się dziś rozwijać, musi skupić się na zapewnieniu satysfakcji klienta, ponieważ konsekwencje słabej obsługi klienta mogą być naprawdę szkodliwe.

  • Akademia

    Empatia w obsłudze klienta

    Dowiedz się, jak poprawić empatię w obsłudze klienta.

  • Free help desk software

    Darmowe oprogramowanie pomocy technicznej

    Nawet biuro pomocy lub centrum wsparcia od czasu do czasu potrzebuje pomocy

  • Free customer management software

    Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami

    Silne oprogramowanie do zarządzania klientami i wsparcia jest niezbędne dla sukcesu każdej firmy.

  • Free support ticketing software

    Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

    Narzędzie ułatwiające komunikację między firmami a klientami.

  • Bewährte Methoden bei Ticketing Systemen

    Najlepsze praktyki dotyczące systemu zgłoszeń

    Oto 12 wskazówek dotyczących zarządzania zgłoszeniami i najlepszych praktyk, które możesz zastosować już dziś, aby usprawnić obsługę klienta. Dowiedz się o najlepszych praktykach już teraz.

  • Logiciel gratuit de chat

    Darmowe oprogramowanie do czatu na żywo dla Twojej witryny

    Wybór narzędzia do czatu na żywo jest obecnie konieczny dla większości firm

  • Roles

    Etykieta czatu na żywo dla obsługi klienta

    Etykieta na czacie na żywo to instrukcja, jak być uprzejmym w rozmowie online

  • Tipps für die Gestaltung einer Seite mit häufig gestellten Fragen

    Jak zaprojektować stronę FAQ

    FAQ, czyli najczęściej zadawane pytanie to jedna z popularniejszych obecnie dostępnych opcji samoobsługi. Jeśli jest używana strategicznie, strona FAQ może naprawdę zwiększyć wartość dla konsumentów.

  • Otwarta dłoń z księgą pełną wiedzy

    Darmowe narzędzie bazy wiedzy

    Baza wiedzy okazuje się jednym z najlepszych sposobów wsparcia obsługi klienta

  • Überblick eines Kontaktcenters

    Co to jest Contact Centre?

    Dzisiejsi konsumenci znający się na technologii cyfrowej zazwyczaj korzystają z szeregu kanałów komunikacji.

  • Guía para usar el Centro de Llamadas

    Jak działa Call Center

    Telefon nadal znajduje się na szczycie list przebojów jako najczęściej używana i preferowana metoda docierania do zespołów wsparcia firm, z którymi się kontaktują konsumenci. Przeczytaj, jak z niego korzystać.

  • Unterschied zwischen Inbound  und Outbound Callcentern

    Centrum obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego

    Jeśli chodzi o call center, to zasadniczo istnieją dwa typy – przychodzące i wychodzące call center – oba wykorzystujące zaawansowane oprogramowanie w celu poprawy efektywności operacji oraz maksymalizacji efektywności i produktywności agentów pracujących w call center.

  • Sluchawki z mikrofonem

    Darmowe narzędzie call center

    Wdrożenie oprogramowania call center nie musi kosztować fortuny!

  • Best practices of call center software

    Najlepsze wskaźniki branżowe Call Center

    Mierzenie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności call center ma krytyczne znaczenie przy uzyskiwaniu dostępu do skuteczności i wydajności działań i operacji call center.

  • Guide to set up call center software

    Konfiguracja Call Center – projekt i struktura

    Skonfiguruj swoje centrum telefoniczne, korzystając z tych pomysłów na projekt i funkcjonalność.

  • Guide to properly manage the call center software

    Zarządzanie Call Center

    Skuteczne zarządzanie call center wymaga znacznie więcej niż tylko planowania agentów do odpowiadania na telefony klientów.

  • Call center audit checklist

    Lista kontrolna audytu Call Center

    Chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić audyt call center? Poniżej znajduje się podstawowa lista kontrolna audytu call center, której możesz użyć we własnym procesie audytu.

  • Explanation of customer value

    Jaka jest wartość klienta?

    Badanie przeprowadzone przez firmę Gartner wykazało, że większość dostawców rozwiązań zbytnio koncentruje się na funkcjach i technologii produktów, a nie na korzyściach. Konsumenci naprawdę oczekują od organizacji zrozumienia prawdziwej wartości, jaką obiecuje dostarczać produkt.

  • Customer metrics explained

    20 najważniejszych wskaźników klientów do zmierzenia

    Mierzenie efektywności obsługi klienta za pomocą tych wskaźników

  • Informes de cliente explicados

    Raporty obsługi klienta

    Raporty obsługi klienta zapewniają firmom pełny przegląd wszystkich zgłoszeń przychodzących do obsługi klienta.

    Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.