Partner
Czym jest Scalix?
Scalix służy jako oprogramowanie do obsługi poczty e-mail, kalendarza grupowego i współpracy, zwane oprogramowaniem do pracy grupowej. Działa na Linuksie na licencji publicznej Scalix. Jest dostępny dla różnych klientów poczty e-mail. Jest dostarczany z serwerem poczty e-mail i kalendarza Scalix, przeglądarką internetową Scalix Web Access i wieloma innymi komponentami. Scalix jest dostarczany w wielu edycjach produktów, które są odpowiednie do różnych celów i zadań.
Jak używać Scalixa?
Scalix jest odpowiedni dla firm, które chcą obniżyć koszty przesyłania wiadomości i chcą wykorzystać swój protokół dostępu do katalogu Lightweight. Scalix współpracuje z dowolnym LDAP. Scalix oferuje również bezproblemową migrację katalogu kontaktów i do klientów poczty e-mail. Jest dostępny dla komputerów z systemem Linux i Mac OS i obsługuje wszystkich dostępnych klientów poczty e-mail. Można go również zintegrować z działem pomocy LiveAgent.
LiveAgent help desk can improve your customer support capabilities thanks to a state-of-the-art ticketing system that can handle emails from multiple providers. When it gathers your email communication, it turns it into customer tickets and organizes them so they can be easily solved by customer support agents. Ticketing features help you create a smooth workflow that cuts down your response time and helps you reply to any issues quickly.
Istnieje wiele funkcji pomocy technicznej, które mogą pomóc w obsłudze klienta. Porządkowanie jest łatwe dzięki filtrowaniu i Ochrona przed spamem, a wykrywanie kolizji agentów upewnia się, że każde zgłoszenie zostanie przypisane do wolnej osoby. Wstępnie zdefiniowane odpowiedzi i wiadomości w puszkach zapewniają ulgę podczas odpowiadania na często zadawane pytania. Jeśli czujesz się przytłoczony, możesz podzielić skomplikowane zgłoszenia lub przenieść je do innego działy specjalizujące się w konkretnych zagadnieniach.
Jeśli masz ochotę obsłużyć więcej, LiveAgent pozwala łączyć się z innymi kontami e-mail lub innymi kanałami komunikacji. Umieść jeden z najszybszych widżetów czatu na żywo w swojej witrynie, aby zaoferować klientom szybką komunikację. Skonfiguruj cyfrowe centrum telefoniczne i obsługuj połączenia z komputera. Skonfiguruj portal klienta i baza wiedzy wypełniona przydatnymi artykułami i poradnikami. Jeśli chcesz być bardziej społecznościowy, połącz Facebook, Instagram, Twitter i Viber i obsługuj media społecznościowe z LiveAgent.
Jakie są zalety Scalixa?

- Współpracuje z katalogami LDAP
- Oszczędza zasoby
- Możliwości grupowego kalendarza
- Konsola administracyjna
- Zarządzanie czarną listą
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Jak zintegrować Scalix z LiveAgent
LiveAgent może łączyć się z pocztą Scalix przez IMAP/POP3. Ta opcja jest dostępna w opcjach konfiguracji w LiveAgent i zajmuje tylko kilka minut. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak ukończyć proces integracji.

- Aby ukończyć integrację, musisz najpierw skonfigurować i uruchomić Scalix. Jeśli jeszcze go nie masz, udaj się na ich stronę internetową i pobierz pakiet odpowiedni dla Twojej firmy. Możesz także zdecydować się na bezpłatną edycję społecznościową. Jeśli potrzebujesz pomocy przy instalacji, możesz znaleźć przewodnik instalacji tutaj. Po skonfigurowaniu i uruchomieniu wszystkiego przejdź do kolejnych kroków.

- Przejdź do strony Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe na koncie LiveAgent (rozpocznij bezpłatny okres próbny, jeśli go nie masz) oraz kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry sekcji. Wybierz Inne w prawym dolnym rogu listy dostawców poczty e-mail. Następnie wybierz IMAP/POP3 z dwóch opcji integracji.

- Aby pobrać zgłoszenia, Scalix musi być połączony z LiveAgent. Musisz wypełnić tę sekcję informacjami o swoim koncie Scalix. Wprowadź swoje dane logowania, adres e-mail i inne wymagane informacje. Wybierz typ pobierania i wprowadź szczegóły serwera i portu. Zapisz ustawienia, gdy skończysz.

Twoi klienci mogą teraz liczyć na szybką i niezawodną obsługę klienta, kiedy tylko tego potrzebują. Nasza strona Akademii zawiera więcej informacji na temat zapewniania doskonałej obsługi klienta, więc odwiedź ją, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej. Możesz również zapoznać się z funkcjami i funkcjami LiveAgent, oglądając poniższy film lub przeglądając naszą witrynę internetową.

Frequently asked questions
Co to jest Scalix?
Scalix to aplikacja do pracy grupowej, która udostępnia grupową pocztę e-mail, kalendarze grupowe i narzędzia do współpracy. Zawiera przeglądarkę Scalix Web Access, serwer poczty e-mail i kalendarza Scalix oraz wiele innych komponentów. Dostępnych jest wiele wersji Scalix dostosowanych do różnych potrzeb i zadań. To rozwiązanie działa na licencji publicznej Scalix w systemie Linux. Dostęp do niego mogą uzyskać różne klienty poczty e-mail.
Jak używać Scalixa?
Scalix może być używany przez firmy, które chcą obniżyć koszty przesyłania wiadomości. Scalix współpracuje z dowolnym LDAP. Ponadto Scalix oferuje bezproblemową migrację katalogu kontaktów do i z klientów poczty e-mail. Wszystkie klienty poczty e-mail są obsługiwane na komputerach z systemem Linux lub Mac OS. Połączenie go z działem pomocy LiveAgent może zwiększyć możliwości obsługi klienta.
Jakie są korzyści z integracji Scalix?
- Działa z katalogami LDAP
- Zapisuje zasoby
- Możliwości grupowego kalendarza
- Konsola administracyjna
- Zarządzanie czarną listą
Jak zintegrować Scalix z LiveAgentem?
- Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe
- Kliknij opcję Utwórz > Inne > IMAP/POP3
- Podaj swoje dane MeTA1 i zapisz
Darmowe oprogramowanie helpdesk
Bezpłatne oprogramowanie helpdesk to narzędzie poprawiające obsługę klienta i zapisujące wiadomości z różnych kanałów. Aby korzystać z niego, musisz logować się na konto przynajmniej raz na 21 dni. LiveAgent oferuje bezpłatny plan dla początkujących firm, a na płatnym planie są nieograniczone opcje.
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.
LiveAgent to oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego, które zapewnia doskonałą obsługę klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych, stron internetowych, poczty elektronicznej oraz czatu na żywo. Dzięki niemu można sprzedawać więcej i zwiększać satysfakcję klientów. LiveAgent oferuje łatwiejsze i bardziej efektywne rozwiązanie dla obsługi klienta, z niezawodnym systemem zgłoszeń, integracją z wieloma kanałami i narzędziami do pomiaru preferencji klientów. Darmowa wersja próbna jest dostępna na 7 lub 30 dni. Oprogramowanie pozwala na automatyczne przekazywanie danych technicznych, a także analizowanie treści artykułów i potrzeb klientów.
LiveAgent jest popularnym serwerem poczty e-mail, który jest bezpłatny dla każdego i odpowiedni dla większych instytucji i firm. Integracja z Mailchimp pozwala na zarządzanie kontaktami z działu pomocy. Oferowane rozwiązania dla biznesu i przemysłu są wspierane przez centrum wsparcia, które dostarcza informacje o aktualizacjach i zniżkach. Polityka bezpieczeństwa i prywatności są zgodne z GDPR.