Partner
Co to jest Zadarma?
Zadarma to stosunkowo niedrogi dostawca systemów telefonicznych. Opiera się na sieci internetowej i oferuje wiele funkcji i narzędzi ułatwiających agentom zarządzanie centrum telefonicznym i obsługę klienta. Podstawowe oprogramowanie jest bezpłatne, co zapewnia dużą oszczędność czasu i pieniędzy w przypadku centrów obsługi telefonicznej z ograniczonym budżetem.
Jeśli chcesz się upewnić, że Zadarma jest dostępna w Twoim kraju lub chcesz dowiedzieć się więcej o stawkach, zajrzyj do listę stawek za poszczególne numery telefonów .
Jak możesz tego używać?
Skorzystaj z Zadarma, aby zaoszczędzić czas i ulepszyć swoje centrum obsługi klienta dzięki pomocy call center. Call center i rozmowy z klientami można łatwo obsługiwać dzięki rozwiązaniu wielokanałowemu LiveAgent i systemowi zgłoszeń.
Oszczędź czas swoich agentów i zadziw firmy, biznesy lub klientów dzięki szybkiemu wsparciu call center.
Korzyści
- Bezpłatne rozwiązanie dla Twojego centrum pomocy technicznej
- Oszczędność czasu dla zespołów obsługi klienta
- Zwiększenie satysfakcji klientów
- Działa dobrze z centrum obsługi telefonicznej oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent
Jak zintegrować Zadarmę z LiveAgent?

LiveAgent bezpośrednio wspiera firmę Zadarma jako dostawcę VoIP dla oprogramowania pomocy technicznej. Aby zapewnić swoim agentom i klientom wsparcie dla call center, po prostu otwórz swój LiveAgent i postępuj zgodnie przewodnikiem.
Najpierw przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
Kliknij pomarańczowy przycisk plusa, aby utworzyć numer telefonu dla swojego działu pomocy.

Otworzy się nowe okno z dostępnymi dostawcami VoIP. Znajdź Zadarma na liście i kliknij, aby otworzyć opcje dostawcy numeru SIP.
Musisz wypełnić pola w tym oknie. Obejmują one imię i nazwisko, dział, numer, opcję nagrywania rozmów oraz nazwę użytkownika i hasło.

Skończyłeś i Twój numer telefonu Zadarma jest połączony z oprogramowaniem pomocy technicznej. Możesz dzwonić i odbierać połączenia z LiveAgent za pomocą Zadarma.

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach call center LiveAgent? Obejrzyj film poniżej lub odwiedź naszą stronę o funkcjach Call center .
ZARA – kontakty z działem pomocy
Partnerzy VoIP, program lojalnościowy, blog, wsparcie, i rozwiązania dla biznesu. LiveAgent oferuje pełne spektrum funkcji i integracji.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń to kluczowe narzędzie dla firmy. Umożliwia skuteczną komunikację z klientem i zwiększa satysfakcję oraz przychody.
Zazzle – kontakty z działem pomocy
Zazzle.com oferuje druk cyfrowy i personalizację odzieży. Kontakt z obsługą klienta dostępny jest przez e-mail, czat na żywo i infolinię telefoniczną.
Szukasz alternatywy dla Zopim?
Firmy przenoszą się do LiveAgent z ZenDesk z powodu przystępnej ceny, zaawansowanej automatyzacji i wsparcia 24x7. Moduły są dobrze przemyślane i funkcjonalność jest niesamowita.