Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zadarma

Co to jest Zadarma?

Zadarma to stosunkowo niedrogi dostawca systemów telefonicznych. Opiera się na sieci internetowej i oferuje wiele funkcji i narzędzi ułatwiających agentom zarządzanie centrum telefonicznym i obsługę klienta. Podstawowe oprogramowanie jest bezpłatne, co zapewnia dużą oszczędność czasu i pieniędzy w przypadku centrów obsługi telefonicznej z ograniczonym budżetem.

Jeśli chcesz się upewnić, że Zadarma jest dostępna w Twoim kraju lub chcesz dowiedzieć się więcej o stawkach, zajrzyj do listę stawek za poszczególne numery telefonów .

Jak możesz tego używać?

Skorzystaj z Zadarma, aby zaoszczędzić czas i ulepszyć swoje centrum obsługi klienta dzięki pomocy call center. Call center i rozmowy z klientami można łatwo obsługiwać dzięki rozwiązaniu wielokanałowemu LiveAgent i systemowi zgłoszeń.

Oszczędź czas swoich agentów i zadziw firmy, biznesy lub klientów dzięki szybkiemu wsparciu call center.

Korzyści

  • Bezpłatne rozwiązanie dla Twojego centrum pomocy technicznej
  • Oszczędność czasu dla zespołów obsługi klienta
  • Zwiększenie satysfakcji klientów
  • Działa dobrze z centrum obsługi telefonicznej oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent

Jak zintegrować Zadarmę z LiveAgent?

Strona internetowa operatora VoIP Zadarma z opcją dzwonienia
Operator VoIP Zadarma

LiveAgent bezpośrednio wspiera firmę Zadarma jako dostawcę VoIP dla oprogramowania pomocy technicznej. Aby zapewnić swoim agentom i klientom wsparcie dla call center, po prostu otwórz swój LiveAgent i postępuj zgodnie przewodnikiem.

Najpierw przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery

Kliknij pomarańczowy przycisk plusa, aby utworzyć numer telefonu dla swojego działu pomocy.

Konfiguracja połączeń LiveAgent z opcją tworzenia numeru telefonu
Dodaj numer

Otworzy się nowe okno z dostępnymi dostawcami VoIP. Znajdź Zadarma na liście i kliknij, aby otworzyć opcje dostawcy numeru SIP.

Musisz wypełnić pola w tym oknie. Obejmują one imię i nazwisko, dział, numer, opcję nagrywania rozmów oraz nazwę użytkownika i hasło.

Opcje konfiguracji połączeń Zadarma w LiveAgent
Konfiguracja połączeń Zadarma

Skończyłeś i Twój numer telefonu Zadarma jest połączony z oprogramowaniem pomocy technicznej. Możesz dzwonić i odbierać połączenia z LiveAgent za pomocą Zadarma.

Nowa rozmowa od LiveAgent z usługą Zadarma jako dostawcą usług telefonicznych
Nawiązywanie połączenia z LiveAgent

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach call center LiveAgent? Obejrzyj film poniżej lub odwiedź naszą stronę o funkcjach Call center .

Call Center Software Demo | LiveAgent
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo