Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Polityka prywatności
Co to jest Zadarma?
Zadarma to stosunkowo niedrogi dostawca systemów telefonicznych. Opiera się na sieci internetowej i oferuje wiele funkcji i narzędzi ułatwiających agentom zarządzanie centrum telefonicznym i obsługę klienta. Podstawowe oprogramowanie jest bezpłatne, co zapewnia dużą oszczędność czasu i pieniędzy w przypadku centrów obsługi telefonicznej z ograniczonym budżetem.
Jeśli chcesz się upewnić, że Zadarma jest dostępna w Twoim kraju lub chcesz dowiedzieć się więcej o stawkach, zajrzyj do listę stawek za poszczególne numery telefonów .
Jak możesz tego używać?
Skorzystaj z Zadarma, aby zaoszczędzić czas i ulepszyć swoje centrum obsługi klienta dzięki pomocy call center. Call center i rozmowy z klientami można łatwo obsługiwać dzięki rozwiązaniu wielokanałowemu LiveAgent i systemowi zgłoszeń.
Oszczędź czas swoich agentów i zadziw firmy, biznesy lub klientów dzięki szybkiemu wsparciu call center.
Korzyści
- Bezpłatne rozwiązanie dla Twojego centrum pomocy technicznej
- Oszczędność czasu dla zespołów obsługi klienta
- Zwiększenie satysfakcji klientów
- Działa dobrze z centrum obsługi telefonicznej oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent
Jak zintegrować Zadarmę z LiveAgent?
LiveAgent bezpośrednio wspiera firmę Zadarma jako dostawcę VoIP dla oprogramowania pomocy technicznej. Aby zapewnić swoim agentom i klientom wsparcie dla call center, po prostu otwórz swój LiveAgent i postępuj zgodnie przewodnikiem.
Najpierw przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
Kliknij pomarańczowy przycisk plusa, aby utworzyć numer telefonu dla swojego działu pomocy.
Otworzy się nowe okno z dostępnymi dostawcami VoIP. Znajdź Zadarma na liście i kliknij, aby otworzyć opcje dostawcy numeru SIP.
Musisz wypełnić pola w tym oknie. Obejmują one imię i nazwisko, dział, numer, opcję nagrywania rozmów oraz nazwę użytkownika i hasło.
Skończyłeś i Twój numer telefonu Zadarma jest połączony z oprogramowaniem pomocy technicznej. Możesz dzwonić i odbierać połączenia z LiveAgent za pomocą Zadarma.
Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach call center LiveAgent? Obejrzyj film poniżej lub odwiedź naszą stronę o funkcjach Call center .
Automatyczne oddzwonienie dla Twoich klientów
Oprogramowanie LiveAgent oferuje elastyczność i skalowalność, co sprawia, że jest idealne dla firm o różnych potrzebach. Jest to niezawodne, niedrogie i świetne rozwiązanie dla rozwijających się biznesów.
Jak rozpatrywać reklamacje klientów
Poradnik dotyczący rozpatrywania reklamacji klientów, zachowanie spokoju i empatii, oraz korzystanie z platformy LiveAgent. Podstawowe wskazówki to nie tracić spokoju, być dobrym słuchaczem i zrozumieć klienta. Uspokój się i skorzystaj z poniższych wskazówek, aby zmienić rozgniewanego klienta w szczęśliwego klienta.