Wersja próbna

Zadarma

Co to jest Zadarma?

Zadarma to stosunkowo niedrogi dostawca systemów telefonicznych. Opiera się na sieci internetowej i oferuje wiele funkcji i narzędzi ułatwiających agentom zarządzanie centrum telefonicznym i obsługę klienta. Podstawowe oprogramowanie jest bezpłatne, co zapewnia dużą oszczędność czasu i pieniędzy w przypadku centrów obsługi telefonicznej z ograniczonym budżetem.

Jeśli chcesz się upewnić, że Zadarma jest dostępna w Twoim kraju lub chcesz dowiedzieć się więcej o stawkach, zajrzyj do listę stawek za poszczególne numery telefonów .

Jak możesz tego używać?

Skorzystaj z Zadarma, aby zaoszczędzić czas i ulepszyć swoje centrum obsługi klienta dzięki pomocy call center. Call center i rozmowy z klientami można łatwo obsługiwać dzięki rozwiązaniu wielokanałowemu LiveAgent i systemowi zgłoszeń.

Oszczędź czas swoich agentów i zadziw firmy, biznesy lub klientów dzięki szybkiemu wsparciu call center.

Korzyści

  • Bezpłatne rozwiązanie dla Twojego centrum pomocy technicznej
  • Oszczędność czasu dla zespołów obsługi klienta
  • Zwiększenie satysfakcji klientów
  • Działa dobrze z centrum obsługi telefonicznej oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent

Jak zintegrować Zadarmę z LiveAgent?

Strona internetowa operatora VoIP Zadarma z opcją dzwonienia
Operator VoIP Zadarma

LiveAgent bezpośrednio wspiera firmę Zadarma jako dostawcę VoIP dla oprogramowania pomocy technicznej. Aby zapewnić swoim agentom i klientom wsparcie dla call center, po prostu otwórz swój LiveAgent i postępuj zgodnie przewodnikiem.

Najpierw przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery

Kliknij pomarańczowy przycisk plusa, aby utworzyć numer telefonu dla swojego działu pomocy.

Konfiguracja połączeń LiveAgent z opcją tworzenia numeru telefonu
Dodaj numer

Otworzy się nowe okno z dostępnymi dostawcami VoIP. Znajdź Zadarma na liście i kliknij, aby otworzyć opcje dostawcy numeru SIP.

Musisz wypełnić pola w tym oknie. Obejmują one imię i nazwisko, dział, numer, opcję nagrywania rozmów oraz nazwę użytkownika i hasło.

Opcje konfiguracji połączeń Zadarma w LiveAgent
Konfiguracja połączeń Zadarma

Skończyłeś i Twój numer telefonu Zadarma jest połączony z oprogramowaniem pomocy technicznej. Możesz dzwonić i odbierać połączenia z LiveAgent za pomocą Zadarma.

Nowa rozmowa od LiveAgent z usługą Zadarma jako dostawcą usług telefonicznych
Nawiązywanie połączenia z LiveAgent

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach call center LiveAgent? Obejrzyj film poniżej lub odwiedź naszą stronę o funkcjach Call center .

Back to Integrations Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo